Головна / Бокове меню

Бокове меню

  • 17.01.2018

    Список лікарів загальної практики - сімейних лікарів

    .

  • 21.11.2017

    Нові технології

    .

  • 13.08.2017

    Залишок лікарських засобів (згідно наказу МОЗ №509)

    .

  • 26.04.2017

    Реімбурсація ліків

    З 1 квітня програма «Доступні ліки» переходить на електронні рецепти. Нова система дозволить пацієнтам отримувати ліки за рецептом у будь-якій аптеці в Україні, яка має договір з НСЗУ, без прив'язки до місцевості, де цей рецепт був виданий.

    Перелік аптечних  закладів, що беруть участь в програмі  «Доступні ліки»по м. Житомиру – підписали договір з НСЗУ і наразі відпускають ліки

    (повне або часткове відшкодування вартості лікарських засобів для

    хворих на серцево-судинні захворювання,

    цукровий діабет ІІ типу, бронхіальну астму)

    (Дані станом на 16.04.2019р.)

    № з/п

    Найменування суб’єкта господарювання, який здійснює торгівлю лікарськими засобами та уклав договір з лікарнею

    Номер / назва аптечного

    закладу суб’єкта господарювання, що здійснює відпуск лікарських засобів за програмою «Доступні ліки»

    Адреса аптечного закладу

    Телефон

    аптечного закладу

    1

    2

    3

    4

    5

    1.

     

    ТОВ фірма  «Фармавіта»

     

     

    10029, м. Житомир,пров. 1-й Сінний, 4

    (юридична адреса)

    0412-418-416

    Аптека №1

    ТОВ ф «Фармавіта»

    м. Житомир, вул. Київська, 52

    0412-55-53-22

    Аптека №2

    ТОВ ф «Фармавіта»

    м. Житомир, вул. Покровська, 131а

    0412-55-53-23

    Аптека №10

    ТОВ ф «Фармавіта»

    м. Житомир, вул. Вітрука, 15

    0412-33-00-28

    Аптека №13

    ТОВ ф «Фармавіта»

    м. Житомир, вул. Вітрука, 51

    0412-33-49-73

    2.

     

    КП «Фармація» Житомирської міської ради

     

    *Аптека №1 КП «Фармація»

    м. Житомир, вул. Київська, 19/2

     

    0412-42-07-41

     

    Аптека №2 КП «Фармація»

    м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 5

    0412-47-07-03

    Аптека №11 КП «Фармація»

    м. Житомир, вул. Покровська, 127

    0412-25-79-39

    Аптечний пункт №1 Аптеки №2 КП «Фармація»

    м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 32

    0412-55-37-74

    Аптечний пункт №3 Аптеки №202 КП «Фармація»

    м. Житомир, площа Польова, 2

    0412-33-79-22

    Аптечний пункт №3 Аптеки №11 КП «Фармація»

    м. Житомир, вул. Л.Українки, 16

    0412-42-66-46

    3.

    КП «Аптека №127» Житомирської міської ради

     

    *КП «Аптека №127»

    м. Житомир, майдан Соборний, 4

    0412-47-39-57

    0412-47-36-07

    Аптечний пункт
    КП «Аптека №127»

    м. Житомир,вул. Велика Бердичівська, 32
    (3-й поверх поліклініки №1 ЦМЛ №1)

    немає

     
  • 21.11.2016

    Інформація про створення нових робочих місць

    .

  • 21.11.2016

    Матеріально-технічна база підприємства

    .

  • 21.11.2016

    Інформація про фінансово-господарську діяльність підприємства

    .

  • 21.11.2016

    Правовстановлюючі та регламентуючі документи

    .

  • 21.11.2016

    Штатні розписи підприємства

    .

  • 30.08.2016

    Публічна інформація

    /

  • 25.05.2016

    Відгуки та пропозиції

    Звернення від 8.04.2019

    Звернення від 31.01.2019

    Звернення від 27.01.2019

    Доброго дня! Яким чином записатися на прийом до офтальмолога? Вже зверталася з  цього приводу кілька місяців тому,... Знову ни до одного офтальмолога не можу записатися три дні (з 25.01.2019 по 27.01.2019). На весь тиждень - або відсутній розклад, або лікар недоступний. Останнє символічно для медичної реформи "Лікар - недоступний"... Для чого ці електронні черги, які не працюють?

    Відповідь

    Шановна пані Наталіє!

    В січні 2019 року, через зростання захворюваності на гострі інфекції (в т.ч. кір) та їх ускладнень на очі, значно зросла і кількість звернень до окулістів. Моніторинг забезпеченості талонами на прийом та запису через Інтернет підтверджує напружену ситуацію, дозволяє ствердити що потреба в «невідкладно бажаних пацієнтами» консультацій задовольняється частково, але запис до окулістів по буднях активується регулярно. 

    Сучасна концепція реформування медичної галузі передбачає надання медичної допомоги на первинному рівні професіоналами у галузі лікувальної справи (лікарями загальної практики), проведення ними діагностики та лікування найбільш поширених хвороб. Лише за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги, відповідно до медичних показань після первинної діагностики, пацієнт скеровується до вузькопрофільних спеціалістів.

    Пропонуємо Вам підписати декларацію з обраним сімейним лікарем, у всіх випадках звертатись до нього та отримувати своєчасно допомогу у разі найбільш поширених хвороб.

    З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

    Звернення від 19.01.2019

    уважаемые  как может быть такое что все врачи офтальмологи в течении недели  отсутствует активный розклад и недоступны у вас наверно новые корупционные схемы ,тогда зачем этот сайт ,а в поликлинике очередь по 15 человек, стоял и зря, потерял 3 часа.

    Відповідь

    Шановний  пане Ігоре!

    В січні 2019 року, через зростання  захворюваності на гострі інфекції (в т.ч. кір) та їх ускладнень на очі, значно зросла і кількість звернень до окулістів. Моніторинг забезпеченості талонами на прийом та запису через Інтернет підтверджує напружену ситуацію, дозволяє ствердити що потреба в «невідкладно бажаних пацієнтами» консультацій задовольняється частково, але запис до окулістів по буднях активується регулярно. 

    Сучасна концепція реформування медичної галузі передбачає надання медичної допомоги на первинному рівні професіоналами у галузі лікувальної справи (лікарями загальної практики), проведення ними діагностики та лікування найбільш поширених хвороб. Лише за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги, відповідно до медичних показань після первинної діагностики, пацієнт скеровується до вузькопрофільних спеціалістів.

    Пропонуємо Вам підписати декларацію з обраним сімейним лікарем, у всіх випадках звертатись до нього та отримувати своєчасно допомогу у разі найбільш поширених хвороб.

    Якщо Вам відомо про новітні корупційні схеми радимо звернутись до правоохоронних органів.

     

    З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

    Звернення від 16.01.2019

    Здравствуйте. Хочу пожаловаться на работу хирургов поликлиники. Моему папе провели серьезную операцию, мы ходили оформлять больничный к хирургам. Ни один хирург вашей больницы ни разу не собрал анамнез у постоперационного больного, ни разу не провёл осмотр общий, ни разу не открыл постоперационную рану, ни разу не осмотрел ногу (у него тромбофлебит нижней конечности, как осложнение после операции). 16.01.19 папа очередной раз пришёл на приём к сосудистому хирургу и уже прямо попросил осмотреть рану, так как там увидел образование!на что хирург ответил, у меня нет на это времени, я уезжаю. Скажите пожалуйста , это в каких протоколах лечения и в каких законах описано такое отношение? Почему ни разу никто элементарно не померил давление, не осмотрел рану? Единственный вопрос был от сосудистого хирурга, цитирую: «Сколько вы отвалили за операцию?». Мы что на базаре находимся? Как собрать анамнез у больного времени нет, а как слухи собирать так пожалуйста! Надеюсь, что докторам проведут лекцию об этике и деонтологии и напомнят их прямые обязанности на рабочем месте. С уважением, Дарья Михайловна.

    Відповідь

    Шановна пані Дарино!

    Звернення від імені Вашого батька, вивчено адміністрацією поліклініки. За результатами перевірки викладена інформація не знайшла підтвердження та була спростована особисто пацієнтом.

    Окремо інформуємо, що медичним працівникам було вказано на проблемні етико-деонтологічні  питання на конференції «Клієнт орієнтовна корпоративна культура».

    З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

    Звернення від 2.01.2019

    Шановний Максим Ігоревич!Дозвольте висловити Вам щиру вдячність ,за вдало проведену надскладну операцію,яка була першою в нашій області.Лише ціною Ваших титанічних зусиль, я знову змогла повернутись до повноцінного життя,до улюбленої роботи.Важко уявити людину,благороднішу та відповідальніщу,ніж Ви.Всі Ваші позитивні якості викликають лише повагу,Ви людина з золотими руками та добрим серцем,Людидина з великої букви,лікар від Бога.Ви маєте високий рівень фахової компетентності.      Максиме Ігоревичу!Дякую Вам за те!
     ,що саме Ви були моїм лікарем,за Ваш профісіоналізм,за уважність,за ввічливість та простоту,за моральну підтримку.Також вітаю Вас з Новим Роком та Різдвом Христовим.Бажаю Вам міцного здоровя,щастя,кохання,радості,родинного затишку,миру,нових звершень та досягнень,карєрного зростання.Дякую,ВАМ,ЛІКАРЮ!!! З повагою та вдячністю Леся Соловіцька.

    Відповідь

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 02.01.2019 щодо подяки лікарю-травматологу Кухаруку Максиму Ігоровичу взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 08.01.2019 року і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

    Звернення від 1.01.2018

    Добрий день, шановні працівники ЦМЛ № 2.
    Щиро вітаю Вас з Новим 2019 роком! Зичу здоров'я Вам та Вашим родинам і пацієнтам, ясного неба, достатку, успіху та процвітання.
    Дякую колективу неврологічного відділення за високий професіоналізм, чуйність та порядність 
    Особлива подяка лікарю Бобер Майї Андріївні. 
    Адже саме вона поставила мені правильний діагноз та призначила курс лікування з жовтня 2018 року, Жаль, що втрачено багато часу. Бо з жовтня 2015 року я зверталась у Києві до багатьох фахівців. Серед них були і працівники Інституту ортопедії, і  Інституту нейрохірургії, і професор кафедри неврології №1 Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, і невролог Діагнозтично-лікувального центру  (провулок Будівельників, 4). Та жоден з цих фахівців не зміг зробити того, що зробила ця мила, тендітна жінка, Майя Андріївна. 
    Так вже сталось, що жовтня я трічі лікувалась у Майї Андріївни. Вона завжди уважно, доброзичливо та професійно ставиться до всіх своїх пацієнтів під час щоденного огляду, тобто обходу.
    Тож не дивно, що і пацієнти її обожнюють. Неодноразово слова подяки вони висловлювали Майї Андріївні особисто та, навіть, і за її відсутності - у розмові по між себе.
    Низький уклін, Вам Майє Андріївно, за професіоналізм і людяність.
    Пишаюсь за рідний Житомир, що він має такого фахівця. 
    Дякую долі, що нас звела.  
    З повагою та вдячністю
    Ф. М. Іскрижицька

    Відповідь

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 01.01.2019 щодо подяки лікарю Бобер Майї Андріївні взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 08.01.2019 року і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

    Звернення від 17.12.2018

    Потрібен лікар гінеколог

    Відповідь

    Доброго дня. З приводу прийому у лікаря гінеколога пропонуємо звернутися в реєстратуру поліклініки за місцем проживання або записатися до лікаря через систему "Поліклініка без черг".

    Зверненя від 7.12.2018

    Доброго дня.Не можу вкотре записатися до  лікаря невролога Талько  через інтернет. Пише-у лікаря відсутній активний розклад або помилка у завантаженні послуг.Мені потрібо пргодити напралення від сімейного лікаря направлення на стаціонарне лікування чоловіка,він інвалід 3 групи.дякую.

    Звернення від 30.11.2018

    Доброго дня . хотіів записатися до ендокринолога , що означає відповідь "У лікаря відсутній активний розклад"

    Відповідь

    Шановний пане Едуарде!

    Ваше звернення стосовно запису на прийом до лікаря ендокринолога вивчено в межах повноважень.

    Відповідно ст. 35-1 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» пацієнт має право обирати лікаря, який надає первинну медичну допомогу, а відповідно ст.35-2 вторинна (спеціалізована) медична допомога  лікарями-спеціалістами (ендокринолог, хірург, невролог, окуліст і т.д.) надається відповідно до медичних показань за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги.

    Здійснення електронного запису до лікаря переважно передбачає можливість визначити день, час огляду лікаря, який надає первинну медичну допомогу.

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису до лікарів-спеціалістів.

    Відповідь програми «У лікаря відсутній активний розклад» означає, що можливість здійснити попередній запис до лікаря на певний день чи час відсутня.

    Звернення від 20.11.2018

    Доброго дня.Не можу вкотре записатися до будь-якого лікаря,навіть до терапевта  через інтернет.Пише-у лікаря відсутній активний розклад або помилка у завантаженні послуг.

    Відповідь

    Шановна пані  Ірино!

     Ваше звернення про неможливість записатись до лікаря загальної практики (лікаря терапевта) чи «будь-якого лікаря» через інтернет вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2 в межах повноважень.

    Повідомляємо, що з 02.07.18р. в м.Житомир організовано комунальне підприємство «Центр первинної медико- санітарної допомоги» Житомирської міської ради ( КП ЦПМСД ЖМР) до повноважень якого належить організація роботи  програми «Поліклініка без черг» та можливості запису до лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги. З огляду на цей факт, Ваше звернення в частині неможливість записатись до лікаря загальної практики (лікаря терапевта) направлено для розгляду по суті головному лікарю КП ЦПМСД ЖМР.

    Відповідно ст.35-2 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» вторинна (спеціалізована) медична допомога  лікарями-спеціалістами (хірург, невролог, окуліст і т.д.) надається відповідно до медичних показань за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги. Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису до лікарів-спеціалістів через програму «Поліклініка без черг».

    Звернення від 29.10.2018

    Доброго дня,хтів би стати на програму замісної терапії

    Відповідь

    З приводу програми замісної терапії пропонуємо Вам звернутися в КП Центр ПМСД ЖМР за адресою: м. Житомир, пл. Визволення, 1

    Звернення від 28.10.2018

    Запис до сымейного ликаря

    Відповідь

    З приводу запису до сімейного лікаря пропонуємо Вам звернутися в КП Центр ПМСД ЖМР за адресою: м. Житомир, пл. Визволення, 1

    Звернення від 18.10.2018

    Будемо дуже вдячні, якщо у системі "Поліклініка без черг" буде можливість записатись до гінеколога!
    Зараз такої можливості немає через відсутність розкладу у абсолютно всіх лікарів, котрих там два десятка! Не можу повірити, що вони прауюють якось непередбачувано, без розкладу.
    Дякую за розуміння!

    Звернення від 18.10.2018

    Звертаюсь повторно. В записі до лікаря (поліклініка без черг) не видалена амбулаторна карта моєї матері, яка померла 03.04.2018 року. Раніше мені було повідомлено, що картку видалили.
    Чи померлих можна також записувати?

    Відповідь

    Ваше повторне звернення стосовно неможливості вилучення запису про померлу з реєстру «Поліклініка без черг» вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2. Дане звернення направлено за належністю до адміністрації Центру первинної медико-санітарної допомоги (майдан Визволення ,1). Як повідомила відповідальний реєстратор Центру запис вилучено та Вам роз’яснено процедуру самостійного вилучення запису з Вашого особистого кабінету програми «Поліклініка без черг».

    Звернення від 5.10.2018

    Добрий день! 05.10.2018 зранку звернулась в поліклініку по вул.Л.Українки,16 (по місцю прописки) за допомогою до чергового лікаря гінеколога ( кровоточа через дві неділі після біопсії на 12 днів раніше до початку менструального циклу).Спеціаліст  оглянула, направлення на аналіз крові дала і через годину результати були готові. Але отримала від лікаря нарікання чому прийшла з кровотечею до неї, так як обстежувалась і здавала всі аналізи у клініці Медібор в гінеколога - ендокринолога, бо маю певні проблеми ендокринного характеру.
     Скажіть, будь - ласка, чи можу в подібних випадках звертатись до лікарів у поліклініку за місцем прописки і проживання, але якщо проходила огляд, УЗІ та здавала аналізи цитологічні і на гормони в інших  лабораторіях при приватній клініці?Адже, в поліклініці за місцем моєї прописки гінеколога - ендокринолога нема, так мене проінформували раніше.  Дякую.

    Відповідь

    Висловлюємо свої жалкування з приводу нарікань лікаря, якщо такі мали місце. Ситуація  яку Ви описуєте, може свідчити про невідкладність стану. Концепція реформи охорони здоров’я передбачає звернення пацієнтів з невідкладними станами до приймально-діагностичних відділень лікарень. Рекомендуємо Вам обрати лікаря загальної практики, який буде співпрацювати з лікарем-гінекологом та звертатись до лікарів планово.

    Звернення від 2.10.2018

    Другий день не можу записати батька до офтальмолога по поводу глаукоми. У лікарів або відсутній розклад, або лікарі недоступні. В реєстратура відмовилися записати "тому що немає інтернету". То як можна попасти до лікаря на плановий огляд?

    Відповідь

    В поліклініці КУ ЦМЛ №2 лікарями-окулістами передбачений порядок огляду пацієнтів, що потребують динамічного періодичного спостереження. Так пацієнтів з глаукомою оглядають по вівторках та четвергах, талони на прийом наявні в реєстратурі впродовж тижня з 8 до 10 години.

    Рекомендуємо Вам обрати лікаря загальної практики, який буде співпрацювати з лікарем-окулістом та звертатись до лікарів планово.

    Звернення Буковської Г.А.

    Відповідь

    За Вашим зверненням технічний персонал, який обслуговує Програму «Поліклініка без черг» провів вилучення даного запису. Приносимо наші співчуття та маємо надію на розуміння проблемних моментів в роботі Програми.

    Звернення від 31.08.2018

    Чому стало неможливо записатися до певних спеціалістів через електронну систему "Поліклініка без черг", зокрема для повторної консультації ендокринолога (приймає тільки по талонах, які видають тільки раз на тиждень в певний день і час!), акушера-гінеколога (приймає тільки в порядку живої черги) та багатьох інших?

    Відповідь

    Шановна пані Віталіно!

    Будь-який проект чи ідея до моменту практичного злагодженого застосування проходить етапи втілення, які є досить болісними та тривалими.

    Можливість застосування Програми «Поліклініка без черг» в консультативно-діагностичній поліклініці КУ ЦМЛ №2, яка є закладом вторинного рівня, вивчається адміністрацією у відповідності до змін за медичною реформою.

    Медична реформа в Україні стартувала в 2018 році. Закон «Основи законодавства України про охорону здоров’я» з новітніми змінами закріпив вільний вибір лікаря загальної практики (стаття 35-1 Закону), який надає первинну допомогу та при потребі направляє пацієнта до лікарів-спеціалістів в консультативну поліклініку. Саме до обраного лікаря загальної практики пацієнт може здійснити запис через Програму «Поліклініка без черг», та в зручний для себе час отримати дану медичну послугу. Стаття 35-2 Закону регламентує, що лікуючого лікаря з надання спеціалізованої медичної допомоги (ендокринолог та інші фахівці) в закладі охорони здоров’я вторинного рівня визначає керівник цього закладу за направленням лікаря загальної практики.

    З огляду на це пропонуємо Вам укласти угоду з лікарем загальної практики, при потребі отримувати направлення до лікарів-спеціалістів. Лікар загальної практики після необхідного обстеження, має можливість узгодити години прийому лікарів вторинного рівня.

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису через Програму «Поліклініка без черг» до акушер-гінекологів.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П. Павлусенко

    Звернення від 23.08.2018

    Доброго дня! Незважаючи на те,що вчора (22,08,18)  я не потрапила на прийом по талону - хочу виразити вдячність лікарю-П роктологу! (каб. 123) ( Я розумію що вчора був форс-мажор ) Дуже приємно, що лікар-відповідальний і знайшов можливість зателефонувати пацієнту і вирішити питання! Дякую за вашу відповідальність!!!Всі ми люди, у всіх бувають непередбачувані обставини,! Дякую,що знайшли для мене час! Всім гарного дня!

     

    Звернення від 22.08.2018

    Доброго дня. Сьогодні 22.08.18р. мала талончик до лікаря Проктолога на 13,15 годин . Прийшовши на вказаний час,навіть раніше - "поцілувала замок". Якщо ж ми перейшли на онлайн-реєстрацію на прийом, в базі є наші данні з номером мобільного телефону, то в чому важкість повідомити пацієнта про зміни в прийомі? Мені медсестричка сказала - що лікаря викликали терміново на операцію, але якщо ви хочете- їдьте на вул.Сабурова і просіть лікаря щоб прийняв вас там!!!!!!!! То навіщо ця онлайн реєстрація???? Я розумію - це форс-мажор, але разом з лі!
     карем працює медсестра і ви маєте на руках список записів до вас на прийом!!!! То чому не зателефонувати пацієнту, щоб той дарма не їхав?????? Я записалась на прийом на 13,15 годин (з урахуванням що в мене обідня перерва з 13,00 -  я їхала на таксі)!!!!! Дуже прикро,коли треба допомога лікаря - а ти залишаєшся "в прольоті" . Дякую за сервіс!!!!

    Відповідь

    Шановна пані Наталіє!

    Ваші повідомлення від 22.08.18р. та 23.08.18р. щодо неналежної організації прийому лікарем-проктологом поліклініки розглянуто адміністрацією КУ ЦМЛ №2.

    За результатами розгляду Ваших звернень  огляд забезпечений, опрацьовані запобіжні заходи для унеможливлення повтору подібного. Приносимо свої жалкування та принагідно дякуємо за Вашу активну позицію та  інформацію,  яка допомагає налагодити процедуру попереднього запису та організацію прийому пацієнтів.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П. Павлусенко

    Звернення від 15.08.2018

    Доброго дня!
    З прийняттям системи "Поліклініка без черг" прийом у лікарів став значно зручнішим для пацієнтів, проте існують непоодинокі випадки, коли проводиться запис до лікарів через сайт, але прийому пацієнтів в цей день лікар не проводить.

    Прошу прийняти міри, щодо узгодження системи роботи Порталу http://cml2.zt.ua/zapis-na-priiom та графіку роботи відповідальних спеціалістів до яких проводиться запис громадян.

    Про вжиті заходи прошу повідомити у встановлений Законом термін на електронну адресу.

    Відповідь

    Шановний Голяка Сергій!

    Принагідно висловлюємо Вам повагу та дякуємо за інформацію! Ваше звернення уважно вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2. Пропонуємо повідомити прізвища лікарів та дати прийому, коли лікар не прийняв пацієнта.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 14.08.2018

    Доброго дня. Сімейні лікарі видають невірно оформлені рецепти на безкоштовні ліки. Аптеки відмовляються приймати такі рецепти. А саме: у верхньому лівому кутку рецептурного бланка відсутня назва закладу, адреса та код за ЄДРПОУ. На моє зауваження про це лікарю, який видав рецепт, вона сказала, що так і повинно бути.
    Тому, прошу ознайомити сімейних лікарів з правильно оформленим бланком та покажіть їм як вони повинні виглядати.
    Дякую.

    Відповідь

    Доброго дня! Сімейні лікарі підпорядковуються комунальному підприємству "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради.

    Тел: +38 (0412) 42-10-41
    +38 (096) 801-54-73

    Звернення від 29.01.2018

    Здравствуйте!
    Уже больше полутора часа не могу дозвониться  к вам!
    Мне нужно, чтобы пришёл врач и выписал мне больничный лист. Вчера вызывала скорую помощь на дом и мне запретили выходить на улицу, а дали ваши телефоны т сказали вызвать врача!!!!
    Чего к вам нельзя дозвониться ????????
    Перезвоните мне в самое кратчайшее время
    Спамтбо

    Климаш М.

    Відповідь

    Шановна Марино Олександрівно!

    Повідомляємо, що Ваш телефонний виклик лікаря додому був прийнятий о 1008. 29.01.2018 було зареєстрована велика кількість викликів лікаря додому, тому телефони були постійно зайняті. Як альтернативу, Ви можете здійснити виклик лікаря додому за електронною адресою: registrcml_2@ukr.net.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 26.01.2018

    Лисавецька Катерина Романівна, хочу уточнити, чому Ваші підлеглі не виконують СВОЮ роботу?!?! Я зателефонувала в РОБОЧИЙ ЧАС за номером телефону  для   довідок:   (0412) 42-48-62,  мені не відповіли , а просто на середені моїх слів кинули слухавку!!! Яка реформа , коли вони елементарно не вміють спілкуватись.

    Овдійчук Х.

    Відповідь

    Шановна Христина Овдійчук

    Повідомляємо, що Ваше звернення від 26.01.2018 року розглянуто адміністрацією КУ ЦМЛ № 2. Отримані пояснення медичного реєстратора, що працювала в довідковому вікні. З`ясовано, що телефонний зв`язок перервався через незалежні  від медичного реєстратора причини, тому потрібна інформація Вам не була надана. У разі виникнення подібної ситуації, просимо повторно телефонувати на номер довідкового вікна – 42 48 58; 42 48 62.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 25.01.2018

    Хочу виразити подяку лікарю ЦМЛ №2,Мазур Наталії Володимирівні,за надану мені допомогу. Завдяки її високоефективній та відповідальній роботі я змогла відчути себе повноцінною людиною. Я вже кілька тижнів зверталась до лікарів міста Житомир,але нажаль ніякої допомоги від них я не отримала,лише витрати на дорогі препарати,які нічим не полегшували мій стан. Звернувшись до Мазур Наталії Володимирівни,я зрозуміла,що все ж таки у наших державних лікарнях ще є спеціалісти,адже я прийшла до лікаря,майже не говорячи,ніс було закладено,навіть ковтати було складно. Після проведених лікарем процедур я змогла дихати і говорити. Ще раз дякую Мазур Н.В, за її  висококваліфіковану,відповідальну та щиру допомогу. До такого лікаря дійсно хочеться звертатись при хворобі,тому що є впевненість у якісному та швидкому вирішенні проблеми.
    З подякою,Матвієнко С.П

    Звернення від 23.01.2018

    Здравствуйте. Хотелось бы получить разъяснение по поводу непрофессионального поведения отоларинголога Мазур Натальи Владимировны. В регистратуре меня записали на 9-40. Возле кабинета был один человек и, дождавшись когда он выйдет, я обратилась к врачу с просьбой перенести осмотр на более раннее время, поскольку я нахожусь на 24 неделе беременности, осмотр является формальностью и нет никакого желания 50 минут сидеть под кабинетом собирать чужие бациллы. Врач отказала мне в связи с особой занятостью - в это время в ее кабинете происходило чаепитие с участием еще 4 сотрудников поликлиники. В связи с чем возник вопрос - не могли бы медработники проводить чаепития во вне рабочее время, уделяя пациентам чуть больше внимания?

    Глухих С.

    Відповідь

    Шановна Світлана Глухих

    Ваше звернення було взято до уваги та розгляду адміністрацією КУ ЦМЛ № 2.

    Від відповідальних осіб отримані усні та письмові пояснення, вивчені дані медичної документації. З’ясовно, що Вам був наданий талон  прийому із зазначенням часу прийому лікарем, а саме: 940. Ви звернулись на прийом до лікаря за 50 хвилин раніше (зазначено у Вашому зверненні).

    Саме в цей час  лікар-оториноларинголог Мазур Н.В. приймала та відпускала процедури пацієнтам згідно запису на прийом (за програмою «Поліклініка без черг»). Форма запису на прийом до лікаря «Поліклініка без черг» створена для зручності пацієнтів, тому пацієнтам вказується рекомендовані години та хвилини,  в які вони мають звернутися на прийом до лікаря.

    Даний випадок розібрано на оперативній нараді відділення. З медичними працівниками оториноларингологічного відділення поліклініки КУ ЦМЛ № 2 проведена позачергова бесіда з питань етики та деонтології медичного працівника.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ  В.П.Павлусенко

    Звернення від 21.01.2018

       Від щирого серця хочу сказати слова вдячності за  щирість, людяність, компетентність  та високий професіоналізм всього медичного персоналу хірургічного відділення № 1, яке очолює лікар від Бога    ПОМИРЛЯНУ ВІКТОР АНТОНОВИЧ.
        Щира подяка всім  лікарям хірургічного відділення №1, які  дуже часто  заходять  до хворих,  як вдень, так і вночі,  завжди  усміхнені та  щирі, немає різниці хто твій лікуючий лікар, завжди запитають про стан здоров’я та які є скарги, а особливо  низький уклін та щира подяка ПОМИРЛЯНУ  ВІКТОРУ  АНТОНОВИЧУ та лікарю-анестезіологу КУЧКОВСЬКІЙ ГАЛИНІ  ВАДИМІВНІ за їх людяність, доброту, милосердя, високий рівень професіоналізму та відданість своїй справі.  Дякуючи їм оперативне втручання пройшло успішно!
       Завжди доброзичливі, толерантні,  ніжні, як те сонечко, добрі душею, відкривають двері палати медсестри відділення  (чергові  – Світлана,  Людмила, Анна,  маніпуляційні  - Анастасія та пані Любов,  операційно-перев’язочні медсестри Світлана та інші), які разом із хворими переживають, заспокоюють і вселяють кожному пацієнту надію на одужання. Хочу згадати добрим словом та подякувати  всьому молодшому  медичному  персоналу відділення, який старанно слідкує за чистотою та порядком, а особливо Шульзі Н.Ф.
       Я усім бажаю міцного здоров’я, сімейного затишку,  щастя, миру у ваших родинах та державі, наснаги, оптимізму  успіхів у вашій нелегкій справі та терпимості до пацієнтів.
       Нехай ваша робота приносить вам успіх та задоволення і примножує  ваш достаток, і цей рік нахай вас веде до нових висот та професійних  досягнень.

    Кравчук С.Б.

    Відповідь

    Шановна Світлана Кравчук

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 22.01.2018 щодо подяки завідувачу хірургічним відділенням №1 Помирляну В.А. та лікарям, медичним сестрам та лікарю-анестезіологу Кучковській Г.В. взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 23.01.2018 року  і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

    Звернення від 19.01.2018

    З приводу перекомісії (інвалідність дитинства 3 гр) звернулася ,попередньо зареєструвавшись,до лікаря травматолога Яцика В.А.Отримала багато вражень одразу:
    1.Чому я прийшла саме до нього?
    2.Безкоштовно "за спасибі" лікар цим займатися не буде,бо це дуже складна і трудоємка процедура.
    3.Вартість послуги до 500 у.о.бо заробітню платню лікарям не виплачують.
    Яким чином можливе таке відношення лікаря до пацієнта.
    Де можна ознайомитись з розцінками????
    Можливо в поліції чи прокуратурі?

    Плахоніна О.П.

    Відповідь

    Ваше звернення було вивчено досконально адміністрацією КУ ЦМЛ № 2 в межах компетенції. Від відповідальних осіб отримані усні та письмові пояснення.

    Факти викладені у Вашому зверненні не підтвердились. У своїй роботі працівники КУ ЦМЛ № 2 керуються чинним законодавством України, а насамперед Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров`я» розділ ІІ, ст. 8.

    Громадяни України отримують доступну та безоплатну медичну допомогу. Документи з приводу направлення на МСЕК оформляються  лікуючим лікарем безкоштовно.

    Зі співробітниками  хірургічного відділення поліклініки КУ ЦМЛ № 2 позачерговий раз проведена бесіда-залік з питань дотримання етики та деонтології медичного працівника.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

     

    Звернення від Мартинюк А.В.

        Від щирого серця, висловлюємо подяку всім працівникам хірургічного відділення ?1, цмл?2 в якому лікувалася моя мама Ратуша Т. С. з 15.11.17 по24.11.17. , а  особливо її лікарю, завідуючому хв√1 Померляну Віктору Антоновичу. Моя мама не проста пацієнтка, а з супутніми хворобами. Ми дуже хвилювалися за її життя. Але  після першого огляду Віктором Антоновичем, зрозуміли, що мама в надійних руках. Його привітність, добрі слова, щира усмішка заспокоїли нас і дали надію.
        Операція пройшла успішно. Віктор Антонович лікар від Бога. Безмежна вдячність Вам, та вашим колегам за професіоналізм та турботу, уважність та щиру допомогу.
        Бажаємо Вам міцного здоров'я, сімейного благополуччя, натхнення і процвітання у вашій не легкій роботі.

    І ще, хотілося б сказати, велике спасибі БО "Лікарняні касі" за забезпечення всіма  необхідними  мед. препаратами.

     Громадянці Аліні Мартинюк

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 м. Житомира повідомляє, що Ваше звернення від 15.12.2017р щодо подяки завідуючому хірургічним відділенням №1 Помирляну В.А. та медичному персоналу даного відділення взято до уваги. На найближчій оперативній нараді 19.12.2017р. буде оголошено подяку Помирляну В.А. й співробітникам відділення та в подальшому буде враховано  при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

     

    Звернення від 09.08.2017

    Висловлюю щиру подяку всім працівникам лікарні №2, з якими я стикалася під час мого лікування у період з 02.07.2017 по 27.07.2017 року.
            Один

  • 22.04.2016

    Викликати лікаря

    .

  • 22.04.2016

    Залишок лікарських засобів та виробів медичного призначення станом на 01.03.19

    .

  • 08.03.2016

    Державні закупівлі

    .

  • 05.02.2016

    Про нас

    Комунальне підприємство "Лікарня №2" Житомирської міської ради 



    Головний лікар - заслужений лікар України
    Павлусенко Віктор Петрович

    Комунальне підприємство "Лікарня №2" Житомирської міської ради – це заклад охорони здоров’я для надання первинної та вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги жителям району. Головний лікар Павлусенко Віктор Петрович.

    Лікарня має наступні підрозділи:

    -  поліклініка КП "Лікарня №2" – заступник головного лікаря з поліклінічного розділу роботи Бондаренко Людмила Григорівна;

    До складу лікарні входить стаціонар (на 305 ліжок) та амбулаторно-поліклінічна служба. КП "Лікарня №2" Житомирської міської ради оснащена сучасними діагностичними та лікувальним обладнанням, що дає можливість підвищити якість медичної допомоги населенню, проводити складні інструментальні методи досліджень та надавати сучасний комплекс лікувальних заходів.

    В лікарні працює 1155 чоловік, з них 228 лікарів, 535 середнього медичного персоналу. Весь персонал висококваліфікований, про що свідчить велика кількість нагород, почесних грамот. В КП "Лікарня №2" Житомирської міської ради працює три заслужених лікаря України: Павлусенко Віктор Петрович, Мельничук Анатолій Олександрович, Шрамко Віктор Іванович, п’ять відмінників охорони здоров’я.

    Головний лікар Павлусенко В.П. нагороджений орденами «Данила Галицького», «За заслуги» ІІ ступеня, «За заслуги» ІІІ ступеня. Завідуючий відділення гнійної хірургії Мельничук А.О. нагороджений орденами «Знак Пошани», «Трудового Червоного Прапора». В колективі працює два лауреати премії імені О.Ф. Гербачевського.

    Лікарня має низку сучасного медичного обладнання. Так в хірургічному відділенні № 1 функціонує лапароскопічна стійка, яка використовується як з діагностичною, так і з лікувальною метою. Зокрема, для уточнення діагнозу при патології органів черевної порожнини здійснюється діагностична лапароскопія, яка дає можливість під контролем зору обстежити хворий орган.

    При оперативному втручанні лапароскопічний метод зменшує травматичність під час операції і скорочує терміни післяопераційного періоду.

    Цифровий рентген-апарат, яким обладнано рентгенкабінет стаціонару, за лічені хвилини видає результати обстеження на екран. Згідно з сучасними вимогами, здійснюється цифрова обробка зображення, що у багато разів підвищує якість зображення і не вимагає повторного рентгенобстеження хворого. Інформація зберігається на цифрових носіях на необмежений термін, з можливістю роздрукувати результати у будь-який час.

    В приймально-діагностичному відділенні стаціонару та поліклініці функціонують два ендоскопи японського виробництва, які дозволяють на ранніх стадіях визначити та діагностувати онкопатологію та інші хвороби органів травлення.

    В кардіологічному відділенні стаціонару успішно використовується холтерівська система добового моніторування стану роботи серця, система добового моніторування артеріального тиску, електрокардіограф із додатковим програмним забезпеченням і розширеним комп'ютерним аналізом ЕКГ.

    В клініко-діагностичній лабораторії КП "Лікарня №2" Житомирської міської ради при лабораторних дослідженнях використовують сучасний бінокулярний мікроскоп, біохімічні аналізатори; гемакоагулометр. Ці прибори, згідно з регламентом обстежень, мають широкий спектр в лабораторній діагностиці.

    Жіноча консультація поліклініки  КП "Лікарня №2" Житомирської міської ради в своїй роботі використовує УЗ апарат експерт класу та два кольпоскопи, що дає можливість якісно обстежити жінок і виявити вчасно гінекологічну патологію.

    Здійснюється дворазовий УЗ - скринінг вагітних, що дає змогу виявити вади розвитку плоду на ранніх термінах вагітності та на 22-у тижні.

    В поліклініці КП "Лікарня №2" Житомирської міської ради повністю реорганізоване хірургічне відділення та відділення функціональної діагностики. Проведено капітальний ремонт протитуберкульозного амбулаторно-поліклінічного відділення.

    Для осіб з обмеженими фізичними можливостями, для безперешкодного доступу їх до корпусів поліклінік та стаціонару, обладнанні пандуси. Проведені реконструкція пральні з оснащенням сучасними пральними машинами.

    Колектив КП "Лікарня №2" Житомирської міської ради докладає багато зусиль для відновлення здоров'я та збереження життя кожної людини.

 1 2 >