Головна / Бокове меню

Бокове меню

  • 17.09.2019

    Імунобіологічні препарати

    В наявності вакцина Індіраб - 164 дози

  • 17.01.2018

    Список лікарів загальної практики - сімейних лікарів

    .

  • 21.11.2017

    Нові технології

    На базі приймального відділення КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" ЖМР функціонує сучасний ендоскопічний кабінет малоінвазивних методів діагностики та лікування. Який оснащений сучасною ендоскопічною апаратурою, автономною машинкою дезінфекції ендоскопів, наявна система кисневого забезпечення.

    Колектив ендоскопії:

    Лікар- ендоскопіст, хірург 2 категорії Савчин Олег Романович.

    Мед.брат: Северенчук Володимир Вікторович

    Мол.мед. сестра : Бойко Наталія Миколаївна

    Проведення всіх обстежень може проводитись під внутрішньовенним знеболенням у супроводі лікаря анестезіолога.

    Відділення ендоскопії здійснює:

     Відеоезофагогастродуоденоскопію з функцією НВЕ, колоноскопію, бронхоскопію, дуоденоскопію.

    • діагностичні дослідження та надання за їх результатами висновків з фото та відеофіксацією;
    • лікувальні ендоскопічні маніпуляції та операції на органах ШКТ, жовчовивідних шляхів та бронхів.
    • освоєння та впровадження в практику своєї роботи нових методів діагностичної та лікувальної ендоскопії. А саме: поліпектомія, ендоскопічний гемостаз за допомогою біполярної та аргоноплазмової коагуляції, абляція судинних аномалій, ендовенозне лікування варикозних вен стравоходу, встановлення внутрішньошлункових балонів для схуднення, папілотомії, видалення конкрементів жовчевивідних шляхів, операції при стравоході Баррета, вилучення сторонніх тіл, біопсії, тест на H. Pylori (уреазного тесту), хромоскопія та інше…
    • невідкладну медичну допомогу у форматі 24/7.
    • виявлення онкопатології на ранній стадії.

    Протягом року виконується близько 2,100 тисяч ендоскопій, з них: в середньому 1800-ФЕГДС, 100-бронхоскопій, 100-колоноскопій, 50- дуоденоскопій.

    Після придбання нового інструментарію буде виконуватися: кліпування, лігування варикозного розширених вен стравоходу та шлунку; зупинка кровотечі (із застосуванням кліпсування, лігування); абляція судинних аномалій; балонна дилатація пілоростенозів. Стентування.

    Працівники відділення беруть участь у роботі вітчизняних та міжнародних медичних з’їздів, конференцій та симпозіумів з ендоскопії, хірургії, гастроентерології. Постійно проводиться робота з розробки, вдосконалення та впровадження нових технологій в роботу відділення.

  • 13.08.2017

    Залишок лікарських засобів (згідно наказу МОЗ №509)

    .

  • 26.04.2017

    Реімбурсація ліків

    З 1 квітня програма «Доступні ліки» переходить на електронні рецепти. Нова система дозволить пацієнтам отримувати ліки за рецептом у будь-якій аптеці в Україні, яка має договір з НСЗУ, без прив'язки до місцевості, де цей рецепт був виданий.

    Перелік аптечних  закладів, що беруть участь в програмі  «Доступні ліки»по м. Житомиру – підписали договір з НСЗУ і наразі відпускають ліки (повне або часткове відшкодування вартості лікарських засобів для хворих на серцево-судинні захворювання, цукровий діабет ІІ типу, бронхіальну астму)

    (Дані станом на 16.05.2019р.)

     

    Найменування суб’єкта господарювання, який здійснює торгівлю лікарськими засобами та уклав договір з лікарнею

    Номер / назва аптечного

    закладу суб’єкта господарювання, що здійснює відпуск лікарських засобів за програмою «Доступні ліки»

    Адреса аптечного закладу

    Телефон

    аптечного закладу

    ППф «Санітас»

    Аптека №5 ППф «Санітас

    площа Польова, 1/1

    0412-33-08-87

    Аптека №8 ППф «Санітас»

    пр. Миру, 8

    0412-25-20-34

    Аптека №13 ППф «Санітас»

    м-н Привокзальний, 5

    0412-46-29-61

    Аптека №14 ППф «Санітас»

    вул. Чуднівська, 96

    050-448-57-03(057)

    Аптека №25 ППф «Санітас»

    вул. Велика Бердичівська, 39

    050-463-10-91(037)

    Аптека №35 ППф «Санітас»

    вул. Київська , 35

    0412-46-29-10

    Аптека №39 ППф «Санітас»

     вул. Офіцерська, 3

    0412-46-29-91

    Аптека №40 ППф «Санітас»

     вул. Перемоги, 24

    0412-46-29-70

    Аптечний пункт №1
    ППф «Санітас»

    вул. Велика Бердичівська, 70

     (стаціонар ЦМЛ №1)

    0412-43-87-80

    Аптечний пункт №4
    ППф «Санітас»

     вул. Л. Українки, 16
    (поліклініка ЦМЛ №2)

    050-463-16-28 (030)

    Аптечний пункт №5
    ППф «Санітас»

     вул. Велика Бердичівська, 32
    (поліклініка №1 ЦМЛ №1)

    050-463-51-37 (031)

    Аптечний пункт №9
    ППф «Санітас»

    площа Польова, 2
    (поліклініка №2 ЦМЛ №1)

    050-313-54-73 (036)

    ТОВ «Фірма Фармавіта»

    Аптека №2

    ТОВ ф «Фармавіта»

    вул. Покровська, 131а

    0412-55-53-23

    Аптека №10

    ТОВ ф «Фармавіта»

    вул. Вітрука, 15

    0412-33-00-28

    Аптека №13

    ТОВ ф «Фармавіта»

    вул. Вітрука, 51

    0412-33-49-73

    КП «Фармація» Житомирської міської ради

     

    Аптека №2 КП «Фармація»

    майдан ім. С.П.Корольова, 5

    0412-47-07-03

    Аптека №11 КП «Фармація»

    вул. Покровська, 127

    0412-25-79-39

    Аптечний пункт №1 Аптеки №2 КП «Фармація»

    вул. Велика Бердичівська, 32

    0412-55-37-74

    Аптечний пункт №3 Аптеки №202 КП «Фармація»

    площа Польова, 2

    0412-33-79-22

    Аптечний пункт №3 Аптеки №11 КП «Фармація»

    вул. Л.Українки, 16

    0412-42-66-46

    КП «Аптека №127» Житомирської міської ради

     

    *КП «Аптека №127»

    майдан Соборний, 4

    0412-47-39-57

    0412-47-36-07

    Аптечний пункт
    КП «Аптека №127»

    вул. Велика Бердичівська, 32
    (3-й поверх поліклініки №1 ЦМЛ №1)

    немає

    ПП аптека «Дитяча»

     

    Аптека №2 ПП аптека «Дитяча

    вул. Вільський шлях, 5

    26-06-21

    ТОВ «Фарма Лайн»

     

    Аптека №2

    вул. Київська, 52

    067-581-59-10

    Аптека №3

    вул. Київська, 91

    067-581-59-36

    Аптека №10

    вул. В.Бердичівська, 67

    096-688-33-21

    Аптека №11

    пр. Миру, 15А

    063-467-95-90

    ПП «Фарм Океан»

    Аптека №3

    вул. Чуднівська, 94

    0412-46-01-50

    ТОВ «Подорожник Житомир»

    Аптека №7

    вул. В.Бердичівська, 67

    098-182-06-40

    Інформація про аптечні заклади (суб’єкти господарювання) м. Житомира, що уклали угоди про відшкодування вартості препаратів інсуліну хворим на цукровий діабет

    (станом на 15.05.19р.)

    Район/місто

    Повна назва суб’єкта господарювання

    Місце провадження діяльності

    Фактичне місце розташування аптечного закладу, що здійснює відпуск інсуліну за рецептом лікаря

    Телефон аптечного закладу

    1.

    м. Житомир (для дорослих)

    Приватне підприємство фірма «Санітас»

    м. Житомир,

    вул. Київська,

    7/4, к.1

    Аптека №25 ППф «Санітас»

    м. Житомир,

    вул. Велика Бердичівська, 39, м. Житомир

    48-04-48

    2.

    м. Житомир (для дорослих)

    ТОВ фірма «Фармавіта»

    м. Житомир пров. 1-й Сінний,4

    Аптека №7

    ТОВ ф «Фармавіта»

    м. Житомир, вул. Л.Українки,14, м. Житомир

    42-32-26

    3.

    м. Житомир (для дітей Богунського району)

    Приватне підприємство фірма «Санітас»

    м. Житомир

    пр. Миру, 8

    Аптека №8 ППф «Санітас»

     

    25-20-34

    4.

    м. Житомир (для дітей Корольовського району)

    Приватне підприємство фірма «Санітас»

    м. Житомир

    вул. Св. Ріхтера, 23

    Аптечний пункт №17

    ППф «Санітас»

    46-29-80

    5.

    м. Житомир

    Комунальне

    підприємство

    «Фармація»

    Житомирської міської ради

    м. Житомир

    вул. В.Бердичівська, 32

    Аптечний пункт №1 аптеки №2

    КП «Фармація»

    55-37-74

    м. Житомир

    вул. Л.Українки, 16

     

     

    Аптечний пункт №3

    аптеки №11 КП «Фармація»

    42-66-46

    м. Житомир

    пл. Польова, 2

     

    Аптечний пункт №3

    аптеки №202 КП «Фармація»

    33-79-22

     

     

    6.

    м. Житомир

    ТзОВ «Подорожник Житомир»

    ТзОВ «Подорожник Житомир

    вул. Київська, буд. 56,

    м. Житомир

    098-162-53-71

    вул. Вітрука, буд. 13, м. Житомир

    098-161-12-18

    вул. В.Бердичівська, буд. 67,

    м. Житомир

    098-182-06-40

     

     

  • 21.11.2016

    Інформація про створення нових робочих місць

    .

  • 21.11.2016

    Матеріально-технічна база підприємства

    .

  • 21.11.2016

    Інформація про фінансово-господарську діяльність підприємства

    .

  • 21.11.2016

    Правовстановлюючі та регламентуючі документи

    .

  • 21.11.2016

    Штатні розписи підприємства

    .

  • 30.08.2016

    Публічна інформація

    /

  • 25.05.2016

    Відгуки та пропозиції

    Звернення від 30.09.2019

    Доброго дня. 

    Хочу висловити щиру подяку, перш за все, завідуючому хірургічного відділення №1 за бездоганну організацію роботи всього персоналу. 
    Дякую лікуючому лікарю Кальчуку М. П. за професіоналізм та компетентність, а також середньому та молодшому медичному персоналу за догляд, чуйне ставлення до пацієнтів.
    Бажаю всьому персоналу здоров*я та натхнення у роботі, а також достатку!

    Звернення від 5.09.2019

    Прохання пояснити, чому на протязі 30 хвилин, я не можу додзвонитись у реєстратуру. Завжди зайнято, таке враження наче просто зняли слухавку і знущаються з громадян.

    Прошу переглянути Ваше ставлення до пацієнтів, та налагодити роботу реєстратури. Скарга буде також написана у вищі інстанції.

    Дякую
    Гарного дня!

    Відповідь

    Шановна пані Олено!

    Неможливо передбачити одночасне навантаження на мережу телефонного зв’язку. Для зручності запису до лікарів спеціалістів в поліклініці запроваджена  програма «Поліклініка без черг». Покрокова інструкція розміщена на нашому сайті. Пропонуємо скористатися самозаписом. 

    Звернення від 21.08.2019

    Доброго дня!
    Пыдкажіть, як можна записатися до травматолога по направленню з травмпункта, якщо в "Поліклініка без черг" немає вільного прийому ні в одного з 3-х травматологів до кінця місяцю.
    Прийти і звернутися в віконечко мені важко, а когось іншого відправити немає можливості. Лікарняний в мене від травмпунку тільки на 3 дні по 23 серпня.
    Дякую.

    Відповідь

    Доброго дня! Після травмпункту потрапити на прийом до лікаря травматолога необхідно в дату явки, яка зазначена в довідці з травмпункту. При відсутності вільних місць на прийом до травматолога, є можливість записатись до лікаря-хірурга поліклініки. Якщо ж пацієнт не має змоги потрапити на прийом до лікаря-спеціаліста необхідно викликати додому  сімейного лікаря.

    Звернення від 19.08.2019

    Доброго дня!
    Підскажіть будь-ласка чи є в поліклініці вакцина про дифтерії і правця для дорослих, що потрібно щоб провакцинуватися. Дякую!

    Відповідь

    Доброго дня! Вакцинацію проводить Центр ПМСД, тому потрібно звернутися до сімейного лікаря, з яким заключена декларація, для визначення потреби та періоду проведення вакцинації. Також вакцинація проти правця проводиться в травмпункті стаціонару (Богунія) при деяких видах травм (тел. 41-64-01)

    Звернення від 2.08.2019

    Звернення від 2.08.2019

    Звернення від 30.07.2019

    Звертаюся до Вас, щоб від імені всієї моєї родини подякувати за  ефективне лікування у Вашій лікарні мого батька – Лук’янчука Петра.

    У період з 13.07.2019 по 29.07.2019 він перебував на лікуванні у кардіологічному та травматологічному відділеннях лікарні. 

    Тому перш за все хочу висловити безмежну вдячність за бездоганно організовану роботу кардіологічного відділення завідуючому - Кутньому О.І. Ще з першого дня перебування у даному відділенні відчула уважне ставлення та професійний підхід до проблем батька. У відділенні створені комфортні умови, ідеальна чистота, гарні охайні палати та атмосфера, всі призначення роблять  вчасно.
    Також хочу висловити  велику подяку за чуйне ставлення,турботу та уважність до хворих лікуючому лікарю батька - Ліні Анатоліївні.
    Крім того, окремо хочу щиро подякувати за професійність і відповідальність, чуйність, терпіння і розуміння лікарям травматологічного відділення - Досяку М.І. та  Євтушенку В.А. Саме завдяки їх старанням та вмінням  було вдало проведено операцію  моєму батькові на руці.

    У період реабілітаційного лікування, мій батько отримував  ряд фізіотерапевтичних процедур. Ці процедури значно покращили його стан. Тому, також висловлюю велику вдячність і щирі побажання медичному персоналу фізіотерапевтичного відділення лікарні, особливо працівнику відділення Смірновій Ю.М.

     

    Звернення від 05.06.2019 

    доброго дня!
    підкажіть, будь ласка, як можна потрапити на консультацію щодо можливого протезування тазобедреного  суглоба.чи є можливість запису на прийом до Хіміча Миколи Миколайовича. дуже вдячні за відповідь

    Відповідь

    Доброго дня, Хіміч Микола Миколайович, вже не працює, за консультацією можна звернутись до завідувача травматологічним відділенням Кухарука Максима Ігоровича 48-41-57  

    Звернення від 28.05.2019

    Звернення від 28.05.2019

    Звернення 15.05.2019

    Звернення від 8.04.2019

    Звернення від 31.01.2019

    Звернення від 27.01.2019

    Доброго дня! Яким чином записатися на прийом до офтальмолога? Вже зверталася з  цього приводу кілька місяців тому,... Знову ни до одного офтальмолога не можу записатися три дні (з 25.01.2019 по 27.01.2019). На весь тиждень - або відсутній розклад, або лікар недоступний. Останнє символічно для медичної реформи "Лікар - недоступний"... Для чого ці електронні черги, які не працюють?

    Відповідь

    Шановна пані Наталіє!

    В січні 2019 року, через зростання захворюваності на гострі інфекції (в т.ч. кір) та їх ускладнень на очі, значно зросла і кількість звернень до окулістів. Моніторинг забезпеченості талонами на прийом та запису через Інтернет підтверджує напружену ситуацію, дозволяє ствердити що потреба в «невідкладно бажаних пацієнтами» консультацій задовольняється частково, але запис до окулістів по буднях активується регулярно. 

    Сучасна концепція реформування медичної галузі передбачає надання медичної допомоги на первинному рівні професіоналами у галузі лікувальної справи (лікарями загальної практики), проведення ними діагностики та лікування найбільш поширених хвороб. Лише за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги, відповідно до медичних показань після первинної діагностики, пацієнт скеровується до вузькопрофільних спеціалістів.

    Пропонуємо Вам підписати декларацію з обраним сімейним лікарем, у всіх випадках звертатись до нього та отримувати своєчасно допомогу у разі найбільш поширених хвороб.

    З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

    Звернення від 19.01.2019

    уважаемые  как может быть такое что все врачи офтальмологи в течении недели  отсутствует активный розклад и недоступны у вас наверно новые корупционные схемы ,тогда зачем этот сайт ,а в поликлинике очередь по 15 человек, стоял и зря, потерял 3 часа.

    Відповідь

    Шановний  пане Ігоре!

    В січні 2019 року, через зростання  захворюваності на гострі інфекції (в т.ч. кір) та їх ускладнень на очі, значно зросла і кількість звернень до окулістів. Моніторинг забезпеченості талонами на прийом та запису через Інтернет підтверджує напружену ситуацію, дозволяє ствердити що потреба в «невідкладно бажаних пацієнтами» консультацій задовольняється частково, але запис до окулістів по буднях активується регулярно. 

    Сучасна концепція реформування медичної галузі передбачає надання медичної допомоги на первинному рівні професіоналами у галузі лікувальної справи (лікарями загальної практики), проведення ними діагностики та лікування найбільш поширених хвороб. Лише за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги, відповідно до медичних показань після первинної діагностики, пацієнт скеровується до вузькопрофільних спеціалістів.

    Пропонуємо Вам підписати декларацію з обраним сімейним лікарем, у всіх випадках звертатись до нього та отримувати своєчасно допомогу у разі найбільш поширених хвороб.

    Якщо Вам відомо про новітні корупційні схеми радимо звернутись до правоохоронних органів.

     

    З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

    Звернення від 16.01.2019

    Здравствуйте. Хочу пожаловаться на работу хирургов поликлиники. Моему папе провели серьезную операцию, мы ходили оформлять больничный к хирургам. Ни один хирург вашей больницы ни разу не собрал анамнез у постоперационного больного, ни разу не провёл осмотр общий, ни разу не открыл постоперационную рану, ни разу не осмотрел ногу (у него тромбофлебит нижней конечности, как осложнение после операции). 16.01.19 папа очередной раз пришёл на приём к сосудистому хирургу и уже прямо попросил осмотреть рану, так как там увидел образование!на что хирург ответил, у меня нет на это времени, я уезжаю. Скажите пожалуйста , это в каких протоколах лечения и в каких законах описано такое отношение? Почему ни разу никто элементарно не померил давление, не осмотрел рану? Единственный вопрос был от сосудистого хирурга, цитирую: «Сколько вы отвалили за операцию?». Мы что на базаре находимся? Как собрать анамнез у больного времени нет, а как слухи собирать так пожалуйста! Надеюсь, что докторам проведут лекцию об этике и деонтологии и напомнят их прямые обязанности на рабочем месте. С уважением, Дарья Михайловна.

    Відповідь

    Шановна пані Дарино!

    Звернення від імені Вашого батька, вивчено адміністрацією поліклініки. За результатами перевірки викладена інформація не знайшла підтвердження та була спростована особисто пацієнтом.

    Окремо інформуємо, що медичним працівникам було вказано на проблемні етико-деонтологічні  питання на конференції «Клієнт орієнтовна корпоративна культура».

    З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

    Звернення від 2.01.2019

    Шановний Максим Ігоревич!Дозвольте висловити Вам щиру вдячність ,за вдало проведену надскладну операцію,яка була першою в нашій області.Лише ціною Ваших титанічних зусиль, я знову змогла повернутись до повноцінного життя,до улюбленої роботи.Важко уявити людину,благороднішу та відповідальніщу,ніж Ви.Всі Ваші позитивні якості викликають лише повагу,Ви людина з золотими руками та добрим серцем,Людидина з великої букви,лікар від Бога.Ви маєте високий рівень фахової компетентності.      Максиме Ігоревичу!Дякую Вам за те!
     ,що саме Ви були моїм лікарем,за Ваш профісіоналізм,за уважність,за ввічливість та простоту,за моральну підтримку.Також вітаю Вас з Новим Роком та Різдвом Христовим.Бажаю Вам міцного здоровя,щастя,кохання,радості,родинного затишку,миру,нових звершень та досягнень,карєрного зростання.Дякую,ВАМ,ЛІКАРЮ!!! З повагою та вдячністю Леся Соловіцька.

    Відповідь

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 02.01.2019 щодо подяки лікарю-травматологу Кухаруку Максиму Ігоровичу взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 08.01.2019 року і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

    Звернення від 1.01.2018

    Добрий день, шановні працівники ЦМЛ № 2.
    Щиро вітаю Вас з Новим 2019 роком! Зичу здоров'я Вам та Вашим родинам і пацієнтам, ясного неба, достатку, успіху та процвітання.
    Дякую колективу неврологічного відділення за високий професіоналізм, чуйність та порядність 
    Особлива подяка лікарю Бобер Майї Андріївні. 
    Адже саме вона поставила мені правильний діагноз та призначила курс лікування з жовтня 2018 року, Жаль, що втрачено багато часу. Бо з жовтня 2015 року я зверталась у Києві до багатьох фахівців. Серед них були і працівники Інституту ортопедії, і  Інституту нейрохірургії, і професор кафедри неврології №1 Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, і невролог Діагнозтично-лікувального центру  (провулок Будівельників, 4). Та жоден з цих фахівців не зміг зробити того, що зробила ця мила, тендітна жінка, Майя Андріївна. 
    Так вже сталось, що жовтня я трічі лікувалась у Майї Андріївни. Вона завжди уважно, доброзичливо та професійно ставиться до всіх своїх пацієнтів під час щоденного огляду, тобто обходу.
    Тож не дивно, що і пацієнти її обожнюють. Неодноразово слова подяки вони висловлювали Майї Андріївні особисто та, навіть, і за її відсутності - у розмові по між себе.
    Низький уклін, Вам Майє Андріївно, за професіоналізм і людяність.
    Пишаюсь за рідний Житомир, що він має такого фахівця. 
    Дякую долі, що нас звела.  
    З повагою та вдячністю
    Ф. М. Іскрижицька

    Відповідь

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 01.01.2019 щодо подяки лікарю Бобер Майї Андріївні взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 08.01.2019 року і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

    Звернення від 17.12.2018

    Потрібен лікар гінеколог

    Відповідь

    Доброго дня. З приводу прийому у лікаря гінеколога пропонуємо звернутися в реєстратуру поліклініки за місцем проживання або записатися до лікаря через систему "Поліклініка без черг".

    Зверненя від 7.12.2018

    Доброго дня.Не можу вкотре записатися до  лікаря невролога Талько  через інтернет. Пише-у лікаря відсутній активний розклад або помилка у завантаженні послуг.Мені потрібо пргодити напралення від сімейного лікаря направлення на стаціонарне лікування чоловіка,він інвалід 3 групи.дякую.

    Звернення від 30.11.2018

    Доброго дня . хотіів записатися до ендокринолога , що означає відповідь "У лікаря відсутній активний розклад"

    Відповідь

    Шановний пане Едуарде!

    Ваше звернення стосовно запису на прийом до лікаря ендокринолога вивчено в межах повноважень.

    Відповідно ст. 35-1 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» пацієнт має право обирати лікаря, який надає первинну медичну допомогу, а відповідно ст.35-2 вторинна (спеціалізована) медична допомога  лікарями-спеціалістами (ендокринолог, хірург, невролог, окуліст і т.д.) надається відповідно до медичних показань за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги.

    Здійснення електронного запису до лікаря переважно передбачає можливість визначити день, час огляду лікаря, який надає первинну медичну допомогу.

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису до лікарів-спеціалістів.

    Відповідь програми «У лікаря відсутній активний розклад» означає, що можливість здійснити попередній запис до лікаря на певний день чи час відсутня.

    Звернення від 20.11.2018

    Доброго дня.Не можу вкотре записатися до будь-якого лікаря,навіть до терапевта  через інтернет.Пише-у лікаря відсутній активний розклад або помилка у завантаженні послуг.

    Відповідь

    Шановна пані  Ірино!

     Ваше звернення про неможливість записатись до лікаря загальної практики (лікаря терапевта) чи «будь-якого лікаря» через інтернет вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2 в межах повноважень.

    Повідомляємо, що з 02.07.18р. в м.Житомир організовано комунальне підприємство «Центр первинної медико- санітарної допомоги» Житомирської міської ради ( КП ЦПМСД ЖМР) до повноважень якого належить організація роботи  програми «Поліклініка без черг» та можливості запису до лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги. З огляду на цей факт, Ваше звернення в частині неможливість записатись до лікаря загальної практики (лікаря терапевта) направлено для розгляду по суті головному лікарю КП ЦПМСД ЖМР.

    Відповідно ст.35-2 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» вторинна (спеціалізована) медична допомога  лікарями-спеціалістами (хірург, невролог, окуліст і т.д.) надається відповідно до медичних показань за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги. Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису до лікарів-спеціалістів через програму «Поліклініка без черг».

    Звернення від 29.10.2018

    Доброго дня,хтів би стати на програму замісної терапії

    Відповідь

    З приводу програми замісної терапії пропонуємо Вам звернутися в КП Центр ПМСД ЖМР за адресою: м. Житомир, пл. Визволення, 1

    Звернення від 28.10.2018

    Запис до сымейного ликаря

    Відповідь

    З приводу запису до сімейного лікаря пропонуємо Вам звернутися в КП Центр ПМСД ЖМР за адресою: м. Житомир, пл. Визволення, 1

    Звернення від 18.10.2018

    Будемо дуже вдячні, якщо у системі "Поліклініка без черг" буде можливість записатись до гінеколога!
    Зараз такої можливості немає через відсутність розкладу у абсолютно всіх лікарів, котрих там два десятка! Не можу повірити, що вони прауюють якось непередбачувано, без розкладу.
    Дякую за розуміння!

    Звернення від 18.10.2018

    Звертаюсь повторно. В записі до лікаря (поліклініка без черг) не видалена амбулаторна карта моєї матері, яка померла 03.04.2018 року. Раніше мені було повідомлено, що картку видалили.
    Чи померлих можна також записувати?

    Відповідь

    Ваше повторне звернення стосовно неможливості вилучення запису про померлу з реєстру «Поліклініка без черг» вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2. Дане звернення направлено за належністю до адміністрації Центру первинної медико-санітарної допомоги (майдан Визволення ,1). Як повідомила відповідальний реєстратор Центру запис вилучено та Вам роз’яснено процедуру самостійного вилучення запису з Вашого особистого кабінету програми «Поліклініка без черг».

    Звернення від 5.10.2018

    Добрий день! 05.10.2018 зранку звернулась в поліклініку по вул.Л.Українки,16 (по місцю прописки) за допомогою до чергового лікаря гінеколога ( кровоточа через дві неділі після біопсії на 12 днів раніше до початку менструального циклу).Спеціаліст  оглянула, направлення на аналіз крові дала і через годину результати були готові. Але отримала від лікаря нарікання чому прийшла з кровотечею до неї, так як обстежувалась і здавала всі аналізи у клініці Медібор в гінеколога - ендокринолога, бо маю певні проблеми ендокринного характеру.
     Скажіть, будь - ласка, чи можу в подібних випадках звертатись до лікарів у поліклініку за місцем прописки і проживання, але якщо проходила огляд, УЗІ та здавала аналізи цитологічні і на гормони в інших  лабораторіях при приватній клініці?Адже, в поліклініці за місцем моєї прописки гінеколога - ендокринолога нема, так мене проінформували раніше.  Дякую.

    Відповідь

    Висловлюємо свої жалкування з приводу нарікань лікаря, якщо такі мали місце. Ситуація  яку Ви описуєте, може свідчити про невідкладність стану. Концепція реформи охорони здоров’я передбачає звернення пацієнтів з невідкладними станами до приймально-діагностичних відділень лікарень. Рекомендуємо Вам обрати лікаря загальної практики, який буде співпрацювати з лікарем-гінекологом та звертатись до лікарів планово.

    Звернення від 2.10.2018

    Другий день не можу записати батька до офтальмолога по поводу глаукоми. У лікарів або відсутній розклад, або лікарі недоступні. В реєстратура відмовилися записати "тому що немає інтернету". То як можна попасти до лікаря на плановий огляд?

    Відповідь

    В поліклініці КУ ЦМЛ №2 лікарями-окулістами передбачений порядок огляду пацієнтів, що потребують динамічного періодичного спостереження. Так пацієнтів з глаукомою оглядають по вівторках та четвергах, талони на прийом наявні в реєстратурі впродовж тижня з 8 до 10 години.

    Рекомендуємо Вам обрати лікаря загальної практики, який буде співпрацювати з лікарем-окулістом та звертатись до лікарів планово.

    Звернення Буковської Г.А.

    Відповідь

    За Вашим зверненням технічний персонал, який обслуговує Програму «Поліклініка без черг» провів вилучення даного запису. Приносимо наші співчуття та маємо надію на розуміння проблемних моментів в роботі Програми.

    Звернення від 31.08.2018

    Чому стало неможливо записатися до певних спеціалістів через електронну систему "Поліклініка без черг", зокрема для повторної консультації ендокринолога (приймає тільки по талонах, які видають тільки раз на тиждень в певний день і час!), акушера-гінеколога (приймає тільки в порядку живої черги) та багатьох інших?

    Відповідь

    Шановна пані Віталіно!

    Будь-який проект чи ідея до моменту практичного злагодженого застосування проходить етапи втілення, які є досить болісними та тривалими.

    Можливість застосування Програми «Поліклініка без черг» в консультативно-діагностичній поліклініці КУ ЦМЛ №2, яка є закладом вторинного рівня, вивчається адміністрацією у відповідності до змін за медичною реформою.

    Медична реформа в Україні стартувала в 2018 році. Закон «Основи законодавства України про охорону здоров’я» з новітніми змінами закріпив вільний вибір лікаря загальної практики (стаття 35-1 Закону), який надає первинну допомогу та при потребі направляє пацієнта до лікарів-спеціалістів в консультативну поліклініку. Саме до обраного лікаря загальної практики пацієнт може здійснити запис через Програму «Поліклініка без черг», та в зручний для себе час отримати дану медичну послугу. Стаття 35-2 Закону регламентує, що лікуючого лікаря з надання спеціалізованої медичної допомоги (ендокринолог та інші фахівці) в закладі охорони здоров’я вторинного рівня визначає керівник цього закладу за направленням лікаря загальної практики.

    З огляду на це пропонуємо Вам укласти угоду з лікарем загальної практики, при потребі отримувати направлення до лікарів-спеціалістів. Лікар загальної практики після необхідного обстеження, має можливість узгодити години прийому лікарів вторинного рівня.

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису через Програму «Поліклініка без черг» до акушер-гінекологів.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П. Павлусенко

    Звернення від 23.08.2018

    Доброго дня! Незважаючи на те,що вчора (22,08,18)  я не потрапила на прийом по талону - хочу виразити вдячність лікарю-П роктологу! (каб. 123) ( Я розумію що вчора був форс-мажор ) Дуже приємно, що лікар-відповідальний і знайшов можливість зателефонувати пацієнту і вирішити питання! Дякую за вашу відповідальність!!!Всі ми люди, у всіх бувають непередбачувані обставини,! Дякую,що знайшли для мене час! Всім гарного дня!

     

    Звернення від 22.08.2018

    Доброго дня. Сьогодні 22.08.18р. мала талончик до лікаря Проктолога на 13,15 годин . Прийшовши на вказаний час,навіть раніше - "поцілувала замок". Якщо ж ми перейшли на онлайн-реєстрацію на прийом, в базі є наші данні з номером мобільного телефону, то в чому важкість повідомити пацієнта про зміни в прийомі? Мені медсестричка сказала - що лікаря викликали терміново на операцію, але якщо ви хочете- їдьте на вул.Сабурова і просіть лікаря щоб прийняв вас там!!!!!!!! То навіщо ця онлайн реєстрація???? Я розумію - це форс-мажор, але разом з лі!
     карем працює медсестра і ви маєте на руках список записів до вас на прийом!!!! То чому не зателефонувати пацієнту, щоб той дарма не їхав?????? Я записалась на прийом на 13,15 годин (з урахуванням що в мене обідня перерва з 13,00 -  я їхала на таксі)!!!!! Дуже прикро,коли треба допомога лікаря - а ти залишаєшся "в прольоті" . Дякую за сервіс!!!!

    Відповідь

    Шановна пані Наталіє!

    Ваші повідомлення від 22.08.18р. та 23.08.18р. щодо неналежної організації прийому лікарем-проктологом поліклініки розглянуто адміністрацією КУ ЦМЛ №2.

    За результатами розгляду Ваших звернень  огляд забезпечений, опрацьовані запобіжні заходи для унеможливлення повтору подібного. Приносимо свої жалкування та принагідно дякуємо за Вашу активну позицію та  інформацію,  яка допомагає налагодити процедуру попереднього запису та організацію прийому пацієнтів.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П. Павлусенко

    Звернення від 15.08.2018

    Доброго дня!
    З прийняттям системи "Поліклініка без черг" прийом у лікарів став значно зручнішим для пацієнтів, проте існують непоодинокі випадки, коли проводиться запис до лікарів через сайт, але прийому пацієнтів в цей день лікар не проводить.

    Прошу прийняти міри, щодо узгодження системи роботи Порталу http://cml2.zt.ua/zapis-na-priiom та графіку роботи відповідальних спеціалістів до яких проводиться запис громадян.

    Про вжиті заходи прошу повідомити у встановлений Законом термін на електронну адресу.

    Відповідь

    Шановний Голяка Сергій!

    Принагідно висловлюємо Вам повагу та дякуємо за інформацію! Ваше звернення уважно вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2. Пропонуємо повідомити прізвища лікарів та дати прийому, коли лікар не прийняв пацієнта.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 14.08.2018

    Доброго дня. Сімейні лікарі видають невірно оформлені рецепти на безкоштовні ліки. Аптеки відмовляються приймати такі рецепти. А саме: у верхньому лівому кутку рецептурного бланка відсутня назва закладу, адреса та код за ЄДРПОУ. На моє зауваження про це лікарю, який видав рецепт, вона сказала, що так і повинно бути.
    Тому, прошу ознайомити сімейних лікарів з правильно оформленим бланком та покажіть їм як вони повинні виглядати.
    Дякую.

    Відповідь

    Доброго дня! Сімейні лікарі підпорядковуються комунальному підприємству "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради.

    Тел: +38 (0412) 42-10-41
    +38 (096) 801-54-73

    Звернення від 29.01.2018

    Здравствуйте!
    Уже больше полутора часа не могу дозвониться  к вам!
    Мне нужно, чтобы пришёл врач и выписал мне больничный лист. Вчера вызывала скорую помощь на дом и мне запретили выходить на улицу, а дали ваши телефоны т сказали вызвать врача!!!!
    Чего к вам нельзя дозвониться ????????
    Перезвоните мне в самое кратчайшее время
    Спамтбо

    Климаш М.

    Відповідь

    Шановна Марино Олександрівно!

    Повідомляємо, що Ваш телефонний виклик лікаря додому був прийнятий о 1008. 29.01.2018 було зареєстрована велика кількість викликів лікаря додому, тому телефони були постійно зайняті. Як альтернативу, Ви можете здійснити виклик лікаря додому за електронною адресою: registrcml_2@ukr.net.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 26.01.2018

    Лисавецька Катерина Романівна, хочу уточнити, чому Ваші підлеглі не виконують СВОЮ роботу?!?! Я зателефонувала в РОБОЧИЙ ЧАС за номером телефону  для   довідок:   (0412) 42-48-62,  мені не відповіли , а просто на середені моїх слів кинули слухавку!!! Яка реформа , коли вони елементарно не вміють спілкуватись.

    Овдійчук Х.

    Відповідь

    Шановна Христина Овдійчук

    Повідомляємо, що Ваше звернення від 26.01.2018 року розглянуто адміністрацією КУ ЦМЛ № 2. Отримані пояснення медичного реєстратора, що працювала в довідковому вікні. З`ясовано, що телефонний зв`язок перервався через незалежні  від медичного реєстратора причини, тому потрібна інформація Вам не була надана. У разі виникнення подібної ситуації, просимо повторно телефонувати на номер довідкового вікна – 42 48 58; 42 48 62.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 25.01.2018

    Хочу виразити подяку лікарю ЦМЛ №2,Мазур Наталії Володимирівні,за надану мені допомогу. Завдяки її високоефективній та відповідальній роботі я змогла відчути себе повноцінною людиною. Я вже кілька тижнів зверталась до лікарів міста Житомир,але нажаль ніякої допомоги від них я не отримала,лише витрати на дорогі препарати,які нічим не полегшували мій стан. Звернувшись до Мазур Наталії Володимирівни,я зрозуміла,що все ж таки у наших державних лікарнях ще є спеціалісти,адже я прийшла до лікаря,майже не говорячи,ніс було закладено,навіть ковтати було складно. Після проведених лікарем процедур я змогла дихати і говорити. Ще раз дякую Мазур Н.В, за її  висококваліфіковану,відповідальну та щиру допомогу. До такого лікаря дійсно хочеться звертатись при хворобі,тому що є впевненість у якісному та швидкому вирішенні проблеми.
    З подякою,Матвієнко С.П

    Звернення від 23.01.2018

    Здравствуйте. Хотелось бы получить разъяснение по поводу непрофессионального поведения отоларинголога Мазур Натальи Владимировны. В регистратуре меня записали на 9-40. Возле кабинета был один человек и, дождавшись когда он выйдет, я обратилась к врачу с просьбой перенести осмотр на более раннее время, поскольку я нахожусь на 24 неделе беременности, осмотр является формальностью и нет никакого желания 50 минут сидеть под кабинетом собирать чужие бациллы. Врач отказала мне в связи с особой занятостью - в это время в ее кабинете происходило чаепитие с участием еще 4 сотрудников поликлиники. В связи с чем возник вопрос - не могли бы медработники проводить чаепития во вне рабочее время, уделяя пациентам чуть больше внимания?

    Глухих С.

    Відповідь

    Шановна Світлана Глухих

    Ваше звернення було взято до уваги та розгляду адміністрацією КУ ЦМЛ № 2.

    Від відповідальних осіб отримані усні та письмові пояснення, вивчені дані медичної документації. З’ясовно, що Вам був наданий талон  прийому із зазначенням часу прийому лікарем, а саме: 940. Ви звернулись на прийом до лікаря за 50 хвилин раніше (зазначено у Вашому зверненні).

    Саме в цей час  лікар-оториноларинголог Мазур Н.В. приймала та відпускала процедури пацієнтам згідно запису на прийом (за програмою «Поліклініка без черг»). Форма запису на прийом до лікаря «Поліклініка без черг» створена для зручності пацієнтів, тому пацієнтам вказується рекомендовані години та хвилини,  в які вони мають звернутися на прийом до лікаря.

    Даний випадок розібрано на оперативній нараді відділення. З медичними працівниками оториноларингологічного відділення поліклініки КУ ЦМЛ № 2 проведена позачергова бесіда з питань етики та деонтології медичного працівника.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ  В.П.Павлусенко

    Звернення від 21.01.2018

       Від щирого серця хочу сказати слова вдячності за  щирість, людяність, компетентність  та високий професіон

  • 22.04.2016

    Викликати лікаря

    .

  • 22.04.2016

    Залишок лікарських засобів та виробів медичного призначення станом на 01.11.19

    .

  • 08.03.2016

    Державні закупівлі

    .

 1 2 >