Головна / Бокове меню

Бокове меню

  • 17.01.2018

    Список лікарів загальної практики - сімейних лікарів

    .

  • 21.11.2017

    Нові технології

    .

  • 13.08.2017

    Залишок лікарських засобів (згідно наказу МОЗ №509)

    .

  • 26.04.2017

    Реімбурсація ліків

    .

  • 21.11.2016

    Інформація про створення нових робочих місць

    .

  • 21.11.2016

    Матеріально-технічна база установи

    .

  • 21.11.2016

    Інформація про фінансово-господарську діяльність установи

    .

  • 21.11.2016

    Правовстановлюючі та регламентуючі документи

    .

  • 21.11.2016

    Штатні розписи установи

    .

  • 30.08.2016

    Публічна інформація

    /

  • 25.05.2016

    Відгуки та пропозиції

    Звернення від 29.10.2018

    Доброго дня,хтів би стати на програму замісної терапії

    Відповідь

    З приводу програми замісної терапії пропонуємо Вам звернутися в КП Центр ПМСД ЖМР за адресою: м. Житомир, пл. Визволення, 1

    Звернення від 28.10.2018

    Запис до сымейного ликаря

    Відповідь

    З приводу запису до сімейного лікаря пропонуємо Вам звернутися в КП Центр ПМСД ЖМР за адресою: м. Житомир, пл. Визволення, 1

    Звернення від 18.10.2018

    Будемо дуже вдячні, якщо у системі "Поліклініка без черг" буде можливість записатись до гінеколога!
    Зараз такої можливості немає через відсутність розкладу у абсолютно всіх лікарів, котрих там два десятка! Не можу повірити, що вони прауюють якось непередбачувано, без розкладу.
    Дякую за розуміння!

    Звернення від 18.10.2018

    Звертаюсь повторно. В записі до лікаря (поліклініка без черг) не видалена амбулаторна карта моєї матері, яка померла 03.04.2018 року. Раніше мені було повідомлено, що картку видалили.
    Чи померлих можна також записувати?

    Відповідь

    Ваше повторне звернення стосовно неможливості вилучення запису про померлу з реєстру «Поліклініка без черг» вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2. Дане звернення направлено за належністю до адміністрації Центру первинної медико-санітарної допомоги (майдан Визволення ,1). Як повідомила відповідальний реєстратор Центру запис вилучено та Вам роз’яснено процедуру самостійного вилучення запису з Вашого особистого кабінету програми «Поліклініка без черг».

    Звернення від 5.10.2018

    Добрий день! 05.10.2018 зранку звернулась в поліклініку по вул.Л.Українки,16 (по місцю прописки) за допомогою до чергового лікаря гінеколога ( кровоточа через дві неділі після біопсії на 12 днів раніше до початку менструального циклу).Спеціаліст  оглянула, направлення на аналіз крові дала і через годину результати були готові. Але отримала від лікаря нарікання чому прийшла з кровотечею до неї, так як обстежувалась і здавала всі аналізи у клініці Медібор в гінеколога - ендокринолога, бо маю певні проблеми ендокринного характеру.
     Скажіть, будь - ласка, чи можу в подібних випадках звертатись до лікарів у поліклініку за місцем прописки і проживання, але якщо проходила огляд, УЗІ та здавала аналізи цитологічні і на гормони в інших  лабораторіях при приватній клініці?Адже, в поліклініці за місцем моєї прописки гінеколога - ендокринолога нема, так мене проінформували раніше.  Дякую.

    Відповідь

    Висловлюємо свої жалкування з приводу нарікань лікаря, якщо такі мали місце. Ситуація  яку Ви описуєте, може свідчити про невідкладність стану. Концепція реформи охорони здоров’я передбачає звернення пацієнтів з невідкладними станами до приймально-діагностичних відділень лікарень. Рекомендуємо Вам обрати лікаря загальної практики, який буде співпрацювати з лікарем-гінекологом та звертатись до лікарів планово.

    Звернення від 2.10.2018

    Другий день не можу записати батька до офтальмолога по поводу глаукоми. У лікарів або відсутній розклад, або лікарі недоступні. В реєстратура відмовилися записати "тому що немає інтернету". То як можна попасти до лікаря на плановий огляд?

    Відповідь

    В поліклініці КУ ЦМЛ №2 лікарями-окулістами передбачений порядок огляду пацієнтів, що потребують динамічного періодичного спостереження. Так пацієнтів з глаукомою оглядають по вівторках та четвергах, талони на прийом наявні в реєстратурі впродовж тижня з 8 до 10 години.

    Рекомендуємо Вам обрати лікаря загальної практики, який буде співпрацювати з лікарем-окулістом та звертатись до лікарів планово.

    Звернення Буковської Г.А.

    Відповідь

    За Вашим зверненням технічний персонал, який обслуговує Програму «Поліклініка без черг» провів вилучення даного запису. Приносимо наші співчуття та маємо надію на розуміння проблемних моментів в роботі Програми.

    Звернення від 31.08.2018

    Чому стало неможливо записатися до певних спеціалістів через електронну систему "Поліклініка без черг", зокрема для повторної консультації ендокринолога (приймає тільки по талонах, які видають тільки раз на тиждень в певний день і час!), акушера-гінеколога (приймає тільки в порядку живої черги) та багатьох інших?

    Відповідь

    Шановна пані Віталіно!

    Будь-який проект чи ідея до моменту практичного злагодженого застосування проходить етапи втілення, які є досить болісними та тривалими.

    Можливість застосування Програми «Поліклініка без черг» в консультативно-діагностичній поліклініці КУ ЦМЛ №2, яка є закладом вторинного рівня, вивчається адміністрацією у відповідності до змін за медичною реформою.

    Медична реформа в Україні стартувала в 2018 році. Закон «Основи законодавства України про охорону здоров’я» з новітніми змінами закріпив вільний вибір лікаря загальної практики (стаття 35-1 Закону), який надає первинну допомогу та при потребі направляє пацієнта до лікарів-спеціалістів в консультативну поліклініку. Саме до обраного лікаря загальної практики пацієнт може здійснити запис через Програму «Поліклініка без черг», та в зручний для себе час отримати дану медичну послугу. Стаття 35-2 Закону регламентує, що лікуючого лікаря з надання спеціалізованої медичної допомоги (ендокринолог та інші фахівці) в закладі охорони здоров’я вторинного рівня визначає керівник цього закладу за направленням лікаря загальної практики.

    З огляду на це пропонуємо Вам укласти угоду з лікарем загальної практики, при потребі отримувати направлення до лікарів-спеціалістів. Лікар загальної практики після необхідного обстеження, має можливість узгодити години прийому лікарів вторинного рівня.

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису через Програму «Поліклініка без черг» до акушер-гінекологів.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П. Павлусенко

    Звернення від 23.08.2018

    Доброго дня! Незважаючи на те,що вчора (22,08,18)  я не потрапила на прийом по талону - хочу виразити вдячність лікарю-П роктологу! (каб. 123) ( Я розумію що вчора був форс-мажор ) Дуже приємно, що лікар-відповідальний і знайшов можливість зателефонувати пацієнту і вирішити питання! Дякую за вашу відповідальність!!!Всі ми люди, у всіх бувають непередбачувані обставини,! Дякую,що знайшли для мене час! Всім гарного дня!

     

    Звернення від 22.08.2018

    Доброго дня. Сьогодні 22.08.18р. мала талончик до лікаря Проктолога на 13,15 годин . Прийшовши на вказаний час,навіть раніше - "поцілувала замок". Якщо ж ми перейшли на онлайн-реєстрацію на прийом, в базі є наші данні з номером мобільного телефону, то в чому важкість повідомити пацієнта про зміни в прийомі? Мені медсестричка сказала - що лікаря викликали терміново на операцію, але якщо ви хочете- їдьте на вул.Сабурова і просіть лікаря щоб прийняв вас там!!!!!!!! То навіщо ця онлайн реєстрація???? Я розумію - це форс-мажор, але разом з лі!
     карем працює медсестра і ви маєте на руках список записів до вас на прийом!!!! То чому не зателефонувати пацієнту, щоб той дарма не їхав?????? Я записалась на прийом на 13,15 годин (з урахуванням що в мене обідня перерва з 13,00 -  я їхала на таксі)!!!!! Дуже прикро,коли треба допомога лікаря - а ти залишаєшся "в прольоті" . Дякую за сервіс!!!!

    Відповідь

    Шановна пані Наталіє!

    Ваші повідомлення від 22.08.18р. та 23.08.18р. щодо неналежної організації прийому лікарем-проктологом поліклініки розглянуто адміністрацією КУ ЦМЛ №2.

    За результатами розгляду Ваших звернень  огляд забезпечений, опрацьовані запобіжні заходи для унеможливлення повтору подібного. Приносимо свої жалкування та принагідно дякуємо за Вашу активну позицію та  інформацію,  яка допомагає налагодити процедуру попереднього запису та організацію прийому пацієнтів.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П. Павлусенко

    Звернення від 15.08.2018

    Доброго дня!
    З прийняттям системи "Поліклініка без черг" прийом у лікарів став значно зручнішим для пацієнтів, проте існують непоодинокі випадки, коли проводиться запис до лікарів через сайт, але прийому пацієнтів в цей день лікар не проводить.

    Прошу прийняти міри, щодо узгодження системи роботи Порталу http://cml2.zt.ua/zapis-na-priiom та графіку роботи відповідальних спеціалістів до яких проводиться запис громадян.

    Про вжиті заходи прошу повідомити у встановлений Законом термін на електронну адресу.

    Відповідь

    Шановний Голяка Сергій!

    Принагідно висловлюємо Вам повагу та дякуємо за інформацію! Ваше звернення уважно вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2. Пропонуємо повідомити прізвища лікарів та дати прийому, коли лікар не прийняв пацієнта.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 14.08.2018

    Доброго дня. Сімейні лікарі видають невірно оформлені рецепти на безкоштовні ліки. Аптеки відмовляються приймати такі рецепти. А саме: у верхньому лівому кутку рецептурного бланка відсутня назва закладу, адреса та код за ЄДРПОУ. На моє зауваження про це лікарю, який видав рецепт, вона сказала, що так і повинно бути.
    Тому, прошу ознайомити сімейних лікарів з правильно оформленим бланком та покажіть їм як вони повинні виглядати.
    Дякую.

    Відповідь

    Доброго дня! Сімейні лікарі підпорядковуються комунальному підприємству "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради.

    Тел: +38 (0412) 42-10-41
    +38 (096) 801-54-73

    Звернення від 29.01.2018

    Здравствуйте!
    Уже больше полутора часа не могу дозвониться  к вам!
    Мне нужно, чтобы пришёл врач и выписал мне больничный лист. Вчера вызывала скорую помощь на дом и мне запретили выходить на улицу, а дали ваши телефоны т сказали вызвать врача!!!!
    Чего к вам нельзя дозвониться ????????
    Перезвоните мне в самое кратчайшее время
    Спамтбо

    Климаш М.

    Відповідь

    Шановна Марино Олександрівно!

    Повідомляємо, що Ваш телефонний виклик лікаря додому був прийнятий о 1008. 29.01.2018 було зареєстрована велика кількість викликів лікаря додому, тому телефони були постійно зайняті. Як альтернативу, Ви можете здійснити виклик лікаря додому за електронною адресою: registrcml_2@ukr.net.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 26.01.2018

    Лисавецька Катерина Романівна, хочу уточнити, чому Ваші підлеглі не виконують СВОЮ роботу?!?! Я зателефонувала в РОБОЧИЙ ЧАС за номером телефону  для   довідок:   (0412) 42-48-62,  мені не відповіли , а просто на середені моїх слів кинули слухавку!!! Яка реформа , коли вони елементарно не вміють спілкуватись.

    Овдійчук Х.

    Відповідь

    Шановна Христина Овдійчук

    Повідомляємо, що Ваше звернення від 26.01.2018 року розглянуто адміністрацією КУ ЦМЛ № 2. Отримані пояснення медичного реєстратора, що працювала в довідковому вікні. З`ясовано, що телефонний зв`язок перервався через незалежні  від медичного реєстратора причини, тому потрібна інформація Вам не була надана. У разі виникнення подібної ситуації, просимо повторно телефонувати на номер довідкового вікна – 42 48 58; 42 48 62.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 25.01.2018

    Хочу виразити подяку лікарю ЦМЛ №2,Мазур Наталії Володимирівні,за надану мені допомогу. Завдяки її високоефективній та відповідальній роботі я змогла відчути себе повноцінною людиною. Я вже кілька тижнів зверталась до лікарів міста Житомир,але нажаль ніякої допомоги від них я не отримала,лише витрати на дорогі препарати,які нічим не полегшували мій стан. Звернувшись до Мазур Наталії Володимирівни,я зрозуміла,що все ж таки у наших державних лікарнях ще є спеціалісти,адже я прийшла до лікаря,майже не говорячи,ніс було закладено,навіть ковтати було складно. Після проведених лікарем процедур я змогла дихати і говорити. Ще раз дякую Мазур Н.В, за її  висококваліфіковану,відповідальну та щиру допомогу. До такого лікаря дійсно хочеться звертатись при хворобі,тому що є впевненість у якісному та швидкому вирішенні проблеми.
    З подякою,Матвієнко С.П

    Звернення від 23.01.2018

    Здравствуйте. Хотелось бы получить разъяснение по поводу непрофессионального поведения отоларинголога Мазур Натальи Владимировны. В регистратуре меня записали на 9-40. Возле кабинета был один человек и, дождавшись когда он выйдет, я обратилась к врачу с просьбой перенести осмотр на более раннее время, поскольку я нахожусь на 24 неделе беременности, осмотр является формальностью и нет никакого желания 50 минут сидеть под кабинетом собирать чужие бациллы. Врач отказала мне в связи с особой занятостью - в это время в ее кабинете происходило чаепитие с участием еще 4 сотрудников поликлиники. В связи с чем возник вопрос - не могли бы медработники проводить чаепития во вне рабочее время, уделяя пациентам чуть больше внимания?

    Глухих С.

    Відповідь

    Шановна Світлана Глухих

    Ваше звернення було взято до уваги та розгляду адміністрацією КУ ЦМЛ № 2.

    Від відповідальних осіб отримані усні та письмові пояснення, вивчені дані медичної документації. З’ясовно, що Вам був наданий талон  прийому із зазначенням часу прийому лікарем, а саме: 940. Ви звернулись на прийом до лікаря за 50 хвилин раніше (зазначено у Вашому зверненні).

    Саме в цей час  лікар-оториноларинголог Мазур Н.В. приймала та відпускала процедури пацієнтам згідно запису на прийом (за програмою «Поліклініка без черг»). Форма запису на прийом до лікаря «Поліклініка без черг» створена для зручності пацієнтів, тому пацієнтам вказується рекомендовані години та хвилини,  в які вони мають звернутися на прийом до лікаря.

    Даний випадок розібрано на оперативній нараді відділення. З медичними працівниками оториноларингологічного відділення поліклініки КУ ЦМЛ № 2 проведена позачергова бесіда з питань етики та деонтології медичного працівника.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ  В.П.Павлусенко

    Звернення від 21.01.2018

       Від щирого серця хочу сказати слова вдячності за  щирість, людяність, компетентність  та високий професіоналізм всього медичного персоналу хірургічного відділення № 1, яке очолює лікар від Бога    ПОМИРЛЯНУ ВІКТОР АНТОНОВИЧ.
        Щира подяка всім  лікарям хірургічного відділення №1, які  дуже часто  заходять  до хворих,  як вдень, так і вночі,  завжди  усміхнені та  щирі, немає різниці хто твій лікуючий лікар, завжди запитають про стан здоров’я та які є скарги, а особливо  низький уклін та щира подяка ПОМИРЛЯНУ  ВІКТОРУ  АНТОНОВИЧУ та лікарю-анестезіологу КУЧКОВСЬКІЙ ГАЛИНІ  ВАДИМІВНІ за їх людяність, доброту, милосердя, високий рівень професіоналізму та відданість своїй справі.  Дякуючи їм оперативне втручання пройшло успішно!
       Завжди доброзичливі, толерантні,  ніжні, як те сонечко, добрі душею, відкривають двері палати медсестри відділення  (чергові  – Світлана,  Людмила, Анна,  маніпуляційні  - Анастасія та пані Любов,  операційно-перев’язочні медсестри Світлана та інші), які разом із хворими переживають, заспокоюють і вселяють кожному пацієнту надію на одужання. Хочу згадати добрим словом та подякувати  всьому молодшому  медичному  персоналу відділення, який старанно слідкує за чистотою та порядком, а особливо Шульзі Н.Ф.
       Я усім бажаю міцного здоров’я, сімейного затишку,  щастя, миру у ваших родинах та державі, наснаги, оптимізму  успіхів у вашій нелегкій справі та терпимості до пацієнтів.
       Нехай ваша робота приносить вам успіх та задоволення і примножує  ваш достаток, і цей рік нахай вас веде до нових висот та професійних  досягнень.

    Кравчук С.Б.

    Відповідь

    Шановна Світлана Кравчук

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 22.01.2018 щодо подяки завідувачу хірургічним відділенням №1 Помирляну В.А. та лікарям, медичним сестрам та лікарю-анестезіологу Кучковській Г.В. взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 23.01.2018 року  і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

    Звернення від 19.01.2018

    З приводу перекомісії (інвалідність дитинства 3 гр) звернулася ,попередньо зареєструвавшись,до лікаря травматолога Яцика В.А.Отримала багато вражень одразу:
    1.Чому я прийшла саме до нього?
    2.Безкоштовно "за спасибі" лікар цим займатися не буде,бо це дуже складна і трудоємка процедура.
    3.Вартість послуги до 500 у.о.бо заробітню платню лікарям не виплачують.
    Яким чином можливе таке відношення лікаря до пацієнта.
    Де можна ознайомитись з розцінками????
    Можливо в поліції чи прокуратурі?

    Плахоніна О.П.

    Відповідь

    Ваше звернення було вивчено досконально адміністрацією КУ ЦМЛ № 2 в межах компетенції. Від відповідальних осіб отримані усні та письмові пояснення.

    Факти викладені у Вашому зверненні не підтвердились. У своїй роботі працівники КУ ЦМЛ № 2 керуються чинним законодавством України, а насамперед Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров`я» розділ ІІ, ст. 8.

    Громадяни України отримують доступну та безоплатну медичну допомогу. Документи з приводу направлення на МСЕК оформляються  лікуючим лікарем безкоштовно.

    Зі співробітниками  хірургічного відділення поліклініки КУ ЦМЛ № 2 позачерговий раз проведена бесіда-залік з питань дотримання етики та деонтології медичного працівника.

    З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

     

    Звернення від Мартинюк А.В.

        Від щирого серця, висловлюємо подяку всім працівникам хірургічного відділення ✓1, цмл✓2 в якому лікувалася моя мама Ратуша Т. С. з 15.11.17 по24.11.17. , а  особливо її лікарю, завідуючому хв√1 Померляну Віктору Антоновичу. Моя мама не проста пацієнтка, а з супутніми хворобами. Ми дуже хвилювалися за її життя. Але  після першого огляду Віктором Антоновичем, зрозуміли, що мама в надійних руках. Його привітність, добрі слова, щира усмішка заспокоїли нас і дали надію.
        Операція пройшла успішно. Віктор Антонович лікар від Бога. Безмежна вдячність Вам, та вашим колегам за професіоналізм та турботу, уважність та щиру допомогу.
        Бажаємо Вам міцного здоров'я, сімейного благополуччя, натхнення і процвітання у вашій не легкій роботі.

    І ще, хотілося б сказати, велике спасибі БО "Лікарняні касі" за забезпечення всіма  необхідними  мед. препаратами.

     Громадянці Аліні Мартинюк

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 м. Житомира повідомляє, що Ваше звернення від 15.12.2017р щодо подяки завідуючому хірургічним відділенням №1 Помирляну В.А. та медичному персоналу даного відділення взято до уваги. На найближчій оперативній нараді 19.12.2017р. буде оголошено подяку Помирляну В.А. й співробітникам відділення та в подальшому буде враховано  при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

     

    Звернення від 09.08.2017

    Висловлюю щиру подяку всім працівникам лікарні №2, з якими я стикалася під час мого лікування у період з 02.07.2017 по 27.07.2017 року.
            Один мудрець сказав, що: «Лікар - це Божі руки на землі». Саме такі руки лікарів та медичних сестер відділення реанімації врятували мені життя.
           Немає на світі мабуть таких слів, якими можна було б висловити подяку цим людям. Я знаю, як увесь медичний персонал цього відділення турбувались про мене. Тому хочу подякувати їм всім за тепле та чуйне відношення, людяність, доброту і розуміння. Недоспанніі ночі, духовна підтримка, медичні консультації - це безцінна праця кожного, хто є частиною цього відділення.
           Особливу подяку хочу висловити лікарям Шутенку Василю Миколайовичу, Зіньковському Олегу Дмитровичу та Тимціву Івану Івановичу. Шановні рятівники людського життя! Вашій професії немає рівних. Ви своїми золотими руками творите чудо. Спасибі Вам за Вашу професійність. Ви з честю виконуєте клятву Гіппократа. Нехай щастить Вам і Вашим сім’ям.
     Також хочу висловити слова вдячності медичним сестрам, робітникам столової та молодшому персоналу відділення кардіології. Дисциплінованість та порядність - притаманні кожному працівнику цього відділення. Увесь медперсонал коректний, ввічливий, небайдужий до потреб хворих. У відділенні проводять всебічне медичне обстеження, усі призначення виконують вчасно і пунктуально.
     За високий професіоналізм, індивідуальний підхід  до кожного  пацієнта, за бажання допомогти позбавити болю, недугів, незручностей та зробити все можливе, щоб перебування у відділенні було максимально приємним і комфортним хочу висловити слова подяки також завідуючому відділення - Кутньому Олесю Івановичу. Бажаю йому здоров`я, наснаги та успіхів у цій благородній справі!
            Ще хочу подякувати лікарю Паламарчуку Михайлу Яковичу та медсестрі Колесник Валентині Миколаївні, які чергували в день коли я поступила до лікарні та кваліфіковано надали мені першу медичну допомогу.
            Крім цього, хочу сказати велике дякую керівнику медичного закладу - Павлусенку Віктору Петровичу та начмеду лікарні Кухаруку Ігорю Васильовичу за вміння організовувати лікувальний процес, який є основою для одержанні позитивних результатів лікування. Чистота у відділеннях, створення найкращих умов для хворих, увага до кожної дрібнички показує досвідченість керівництва та професіоналізм підібраного персоналу.
            Приємно усвідомлювати, що у нашому місті є медичні установи з такими професійними лікарями та високими стандартами якості медичного обслуговування.

    Громадянці Лідії Лук'янчук

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 м. Житомира повідомляє, що Ваше звернення від 09.08.2017 щодо подяки лікарям та медичному персоналу приймально-діагностичного відділення, відділення анестезіології та інтенсивної терапії, завідувачу міським центром ішемічної хвороби та некоронарогенних захворювань серця взято до уваги. На найближчій оперативній нараді 15.08.2017 буде оголошено подяки всім зазначеним співробітникам і в подальшому буде враховано  при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    Головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 07.08.2017

    Від щирого серця дякую всьому персоналу терапевтичного відділення, де проходила лікування у липні 2017 року. Скрізь чистота і порядок. Медсестри завжди уважні та доброзичливі. Сестра-хозяйка - це дійсно хозяйка.
    Особлива подяка лікарю-ревматологу, ПРОФЕСІОНАЛУ, Музичук-Ситій І.М.
    Інго Михайлівно, дай Вам Бог добра і здоров'я, залишайтесь завжди такою вродливою, щирою і шанованою жінкою!
    З повагою, Шабінська О.Д.

    Громадянці Олені Шабінській

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 07.08.2017 щодо подяки лікарю ревматологу Музичук-Ситій Інзі Михайлівні та персоналу терапевтичного відділення і особливо сестрі-хозяйці взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 08.08.2017 року і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    Головний лікар КУ ЦЛМ №2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 27.07.2017

    Прочитала на сайті "КУ ЦМЛ №2 постійно проводяться заняття у «школі відповідального батьківства»"
    Цікаво, я стояла на обліку по першій, і поки єдиній, вагітності, і мене жодного разу не запитали чи хотіла б я щось дізнатися, послухати, прийти з чоловіком до цієї школи....

    Громадянці Олені Павлівні

    У  відділенні жіночій консультації поліклініки КУ ЦМЛ № 2 постійно функціонує «Школа відповідального батьківства». Тренінгові зали для проведення групових занять з відеолекторієм розташовані на четвертому поверсі  поліклініки  за  адресою: м. Житомир, вул. Л.Українки, 16.

    Заняття проводяться згідно графіку в дві зміни.

    Дізнатися про тематику занять та графік їх проведення можна у дільничного  акушер-гінеколога або дільничної акушерки (інформацію вагітній надають при першій явці в жіночу консультацію, коли беруть жінку на диспансерний облік з приводу вагітності ).  Також цю ж інформацію   можна отримати з  графіку проведення занять школи, яке розміщене на вхідних дверях тренінгових зал «Школи відповідального батьківства».        

    Дякуємо за Ваше звернення!                  

    Головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 10.07.2017

    До вас одне питання чому ваші терапевти особливо Данилюк відмовляє у виписування препаратів для лікування  через лікарняну касу,опираючись на те що ліки з лікарняної каси не є ефективними. Звісно їм же краще працювати з медичними представниками які будуть він за їхні виписки приносити подарунки та гроші?!!!

    Громадянці Хас Аліні

    Повідомляємо Вас, що дійсно згідно записів в медичній карті амбулаторного  хворого,   Ви   звертались   до   лікаря   загальної   практики Данилюк  І.А.,   яка  провела   Вам   огляд  та  встановила  діагноз:  ГРВІ,  та було призначено лікування. По  даному діагнозу  благодійна організація «Лікарняна каса» не відшкодовує витрат.

    Згідно  Вашого  ствердження  про  те,  що  лікар Данилюк І.А.  співпрацює з  медичними  представниками,  на  сьогоднішній  день  фактів  та  доказів  про таку  співпрацю  немає.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    Головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П.Павлусенко

    Звернення від 17.05.2017

    У квітні 2017 року проходила курс лікування в неврологічному відділенні. Зазвичай люди скаржаться на медиків, але ось мені у даному відділенні було дуже добре.Тому, щирі слова вдячності й шани хочу адресувати всім працівникам цього відділення. Чистота, чіткий розпорядок роботи, високий професіоналізм персоналу – так можна охарактеризувати роботу цього відділення.
    Особливі слова подяки хочу виразити моєму лікуючому лікарю- Павлусенко Олені Леонідівні за правильний і вчасно встановлений діагноз, за ефективне лікування та толерантне ставлення до хворих. Є лікарі по спеціальності, а цей молодий лікар - від Бога. Вже після першого прийому розумієш, що це грамотний спеціаліст, професіонал своєї справи. Крім того, вона добра, привітна, душевна, щира, з відкритим серцем та хвилюється за кожного свого пацієнта.
    Велике людське спасибі Вам, Олено Леонідівно, за віддану працю! Хочу побажати Вам, міцного здоров’я, життєвого благополуччя, успішної трудової діяльності і чисельної вдячності пацієнтів.
    Окремо хочу подякувати Світлані Владиславівні (вибачаюсь, що не знаю прізвища, але як мені потім стало відомо це головний бухгалтер лікарні). З нею я познайомилась у лікарні зовсім випадково, але таких доброзичливих та чуйних людей як вона, в життя зустрінеш не часто. Світлано, залишайтеся завжи такою милою, привітною та оптимістичною людиною.
    Нехай всіх Вас береже Бог!

    Антоніна Лук"янчук, 63 роки, м.Житомир

    Громадянці Антоніні Лук'янчук

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 м. Житомира повідомляє, що Ваше звернення від 17.05.2017р. щодо подяки завідувачу неврологічним відділенням Павлусенко О.Л. та всім працівникам цього відділення, а також головному бухгалтеру Слонецькій С.В., взято до уваги. На найближчій оперативній нараді  буде оголошено подяки всім зазначеним співробітникам і в подальшому буде враховано  при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

    Звернення від 8.05.2017

    Моє життя йшло вже з відліком часу. Я потрапила в хірургічне відділення №1. Завдяки тій увазі, що була приділена мені, починаючи від завідуючого відділенням Померляну Віктором Антоновичем, і закінчуючи всім  медичним персоналом, які мене приймали, було відчуття, що я потрапила до санаторію, а не в лікарню. Все було оперативно та чітко обстежено і призначено операцію, дякучи чому, я зовсім не боялась оперування.
    Хочу висловити щирі слова подяки всім працівникам, які працюють у цьому відділенні. Вони
    уважні , чемні, чуйні.
    Низький уклін лікарям, які мене оперували, а саме:
    Помирляну Віктору Антоновичу - зав. хірургічним відділенням, Кухаруку Ігорю Васильовичу - заступнику головного лікаря по медичній частині, Шутенку Василю Миколайовичу - зав. ВАІТ (відділеня анастезіології та інтенсивної терапії).
    В нашому столітті новітні технології медичного обладнання досягли апогею, і я попросила б взяти це до уваги Місцеву владу і підприємців та допомогти лікарні придбати техніку нового покоління, адже в таких руках  вона допоможе врятувати багато життів.
    Низький уклін всьому хірургічному відділенню. Процвітання і новаторства.

    З повагою Вікторія Анатоліївна Німенко

    Громадянці Вікторії Німенко 

    Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 08.05.2017 щодо подяки завідувачу хірургічним відділення №1 Помирляну Віктору Антоновичу, завідувачу відділенням анестезіології та інтенсивної терапії Шутенку В.М. та заступнику головного лікаря з медичної частини Кухаруку І.В. взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 23.05.2017 року   і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

    Дякуємо за Ваше звернення!

    З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

    Звернення від 30.03.2017

    У березні 2017 року ми проходили лікування у хірургічному відділенні №1 ЦМЛ №2 та хочемо подякувати завідуючому відділення Померляну Віктору Антоновичу та лікарям хірургічного відділення Невмержицькому Василю Савичу, та лікарю Остапчуку,  за уваж

  • 22.04.2016

    Викликати лікаря

    .

  • 22.04.2016

    Залишок лікарських засобів та виробів медичного призначення станом на 01.11.18

    .

  • 08.03.2016

    Державні закупівлі

    .

  • 05.02.2016

    Про нас

    Комунальна установа Центральна міська лікарня № 2 м. Житомира



    Головний лікар - заслужений лікар України
    Павлусенко Віктор Петрович

    Комунальна установа Центральна міська лікарня № 2 м. Житомира – це заклад охорони здоров’я для надання первинної та вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги жителям району. Головний лікар Павлусенко Віктор Петрович.

    Лікарня має наступні підрозділи:

    - поліклініка КУ ЦМЛ №2 – заступник головного лікаря з поліклінічного розділу роботи Бондаренко Людмила Григорівна;

    - поліклініка лікарів загальної практики – завідуючий Шрамко Віктор Іванович;

    - протитуберкульозне амбулаторно-поліклінічне відділення – завідуючий Мануйлов Дмитро Миколайович;

    - відділення детоксикаційної допомоги.

    До складу лікарні входить стаціонар (на 305 ліжок) та амбулаторно-поліклінічна служба. КУ ЦМЛ №2 оснащена сучасними діагностичними та лікувальним обладнанням, що дає можливість підвищити якість медичної допомоги населенню, проводити складні інструментальні методи досліджень та надавати сучасний комплекс лікувальних заходів.

    В лікарні працює 1155 чоловік, з них 228 лікарів, 535 середнього медичного персоналу. Весь персонал висококваліфікований, про що свідчить велика кількість нагород, почесних грамот. В КУ ЦМЛ №2 працює три заслужених лікаря України: Павлусенко Віктор Петрович, Мельничук Анатолій Олександрович, Шрамко Віктор Іванович, п’ять відмінників охорони здоров’я.

    Головний лікар Павлусенко В.П. нагороджений орденами «Данила Галицького», «За заслуги» ІІ ступеня, «За заслуги» ІІІ ступеня. Завідуючий відділення гнійної хірургії Мельничук А.О. нагороджений орденами «Знак Пошани», «Трудового Червоного Прапора». В колективі працює два лауреати премії імені О.Ф. Гербачевського.

    Лікарня має низку сучасного медичного обладнання. Так в хірургічному відділенні № 1 функціонує лапароскопічна стійка, яка використовується як з діагностичною, так і з лікувальною метою. Зокрема, для уточнення діагнозу при патології органів черевної порожнини здійснюється діагностична лапароскопія, яка дає можливість під контролем зору обстежити хворий орган.

    При оперативному втручанні лапароскопічний метод зменшує травматичність під час операції і скорочує терміни післяопераційного періоду.

    Цифровий рентген-апарат, яким обладнано рентгенкабінет стаціонару, за лічені хвилини видає результати обстеження на екран. Згідно з сучасними вимогами, здійснюється цифрова обробка зображення, що у багато разів підвищує якість зображення і не вимагає повторного рентгенобстеження хворого. Інформація зберігається на цифрових носіях на необмежений термін, з можливістю роздрукувати результати у будь-який час.

    В приймально-діагностичному відділенні стаціонару та поліклініці функціонують два ендоскопи японського виробництва, які дозволяють на ранніх стадіях визначити та діагностувати онкопатологію та інші хвороби органів травлення.

    В кардіологічному відділенні стаціонару успішно використовується холтерівська система добового моніторування стану роботи серця, система добового моніторування артеріального тиску, електрокардіограф із додатковим програмним забезпеченням і розширеним комп'ютерним аналізом ЕКГ.

    В клініко-діагностичній лабораторії КУ «ЦМЛ №2» при лабораторних дослідженнях використовують сучасний бінокулярний мікроскоп, біохімічні аналізатори; гемакоагулометр. Ці прибори, згідно з регламентом обстежень, мають широкий спектр в лабораторній діагностиці.

    Жіноча консультація поліклініки ЦМЛ № 2 в своїй роботі використовує УЗ апарат експерт класу та два кольпоскопи, що дає можливість якісно обстежити жінок і виявити вчасно гінекологічну патологію.

    Здійснюється дворазовий УЗ - скринінг вагітних, що дає змогу виявити вади розвитку плоду на ранніх термінах вагітності та на 22-у тижні.

    В поліклініці КУ «ЦМЛ №2» повністю реорганізоване хірургічне відділення та відділення функціональної діагностики. Проведено капітальний ремонт протитуберкульозного амбулаторно-поліклінічного відділення.

    Для осіб з обмеженими фізичними можливостями, для безперешкодного доступу їх до корпусів поліклінік та стаціонару, обладнанні пандуси. Проведені реконструкція пральні з оснащенням сучасними пральними машинами.

    Колектив КУ «ЦМЛ № 2» докладає багато зусиль для відновлення здоров'я та збереження життя кожної людини.

 1 2 > 
123