Головна / Бокове меню / Відгуки та пропозиції

Відгуки та пропозиції

Звернення від 19.01.2019

уважаемые  как может быть такое что все врачи офтальмологи в течении недели  отсутствует активный розклад и недоступны у вас наверно новые корупционные схемы ,тогда зачем этот сайт ,а в поликлинике очередь по 15 человек, стоял и зря, потерял 3 часа.

Звернення від 16.01.2019

Здравствуйте. Хочу пожаловаться на работу хирургов поликлиники. Моему папе провели серьезную операцию, мы ходили оформлять больничный к хирургам. Ни один хирург вашей больницы ни разу не собрал анамнез у постоперационного больного, ни разу не провёл осмотр общий, ни разу не открыл постоперационную рану, ни разу не осмотрел ногу (у него тромбофлебит нижней конечности, как осложнение после операции). 16.01.19 папа очередной раз пришёл на приём к сосудистому хирургу и уже прямо попросил осмотреть рану, так как там увидел образование!на что хирург ответил, у меня нет на это времени, я уезжаю. Скажите пожалуйста , это в каких протоколах лечения и в каких законах описано такое отношение? Почему ни разу никто элементарно не померил давление, не осмотрел рану? Единственный вопрос был от сосудистого хирурга, цитирую: «Сколько вы отвалили за операцию?». Мы что на базаре находимся? Как собрать анамнез у больного времени нет, а как слухи собирать так пожалуйста! Надеюсь, что докторам проведут лекцию об этике и деонтологии и напомнят их прямые обязанности на рабочем месте. С уважением, Дарья Михайловна.

Звернення від 2.01.2019

Шановний Максим Ігоревич!Дозвольте висловити Вам щиру вдячність ,за вдало проведену надскладну операцію,яка була першою в нашій області.Лише ціною Ваших титанічних зусиль, я знову змогла повернутись до повноцінного життя,до улюбленої роботи.Важко уявити людину,благороднішу та відповідальніщу,ніж Ви.Всі Ваші позитивні якості викликають лише повагу,Ви людина з золотими руками та добрим серцем,Людидина з великої букви,лікар від Бога.Ви маєте високий рівень фахової компетентності.      Максиме Ігоревичу!Дякую Вам за те!
 ,що саме Ви були моїм лікарем,за Ваш профісіоналізм,за уважність,за ввічливість та простоту,за моральну підтримку.Також вітаю Вас з Новим Роком та Різдвом Христовим.Бажаю Вам міцного здоровя,щастя,кохання,радості,родинного затишку,миру,нових звершень та досягнень,карєрного зростання.Дякую,ВАМ,ЛІКАРЮ!!! З повагою та вдячністю Леся Соловіцька.

Відповідь

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 02.01.2019 щодо подяки лікарю-травматологу Кухаруку Максиму Ігоровичу взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 08.01.2019 року і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

Звернення від 1.01.2018

Добрий день, шановні працівники ЦМЛ № 2.
Щиро вітаю Вас з Новим 2019 роком! Зичу здоров'я Вам та Вашим родинам і пацієнтам, ясного неба, достатку, успіху та процвітання.
Дякую колективу неврологічного відділення за високий професіоналізм, чуйність та порядність 
Особлива подяка лікарю Бобер Майї Андріївні. 
Адже саме вона поставила мені правильний діагноз та призначила курс лікування з жовтня 2018 року, Жаль, що втрачено багато часу. Бо з жовтня 2015 року я зверталась у Києві до багатьох фахівців. Серед них були і працівники Інституту ортопедії, і  Інституту нейрохірургії, і професор кафедри неврології №1 Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, і невролог Діагнозтично-лікувального центру  (провулок Будівельників, 4). Та жоден з цих фахівців не зміг зробити того, що зробила ця мила, тендітна жінка, Майя Андріївна. 
Так вже сталось, що жовтня я трічі лікувалась у Майї Андріївни. Вона завжди уважно, доброзичливо та професійно ставиться до всіх своїх пацієнтів під час щоденного огляду, тобто обходу.
Тож не дивно, що і пацієнти її обожнюють. Неодноразово слова подяки вони висловлювали Майї Андріївні особисто та, навіть, і за її відсутності - у розмові по між себе.
Низький уклін, Вам Майє Андріївно, за професіоналізм і людяність.
Пишаюсь за рідний Житомир, що він має такого фахівця. 
Дякую долі, що нас звела.  
З повагою та вдячністю
Ф. М. Іскрижицька

Відповідь

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 01.01.2019 щодо подяки лікарю Бобер Майї Андріївні взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 08.01.2019 року і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

Звернення від 17.12.2018

Потрібен лікар гінеколог

Відповідь

Доброго дня. З приводу прийому у лікаря гінеколога пропонуємо звернутися в реєстратуру поліклініки за місцем проживання або записатися до лікаря через систему "Поліклініка без черг".

Зверненя від 7.12.2018

Доброго дня.Не можу вкотре записатися до  лікаря невролога Талько  через інтернет. Пише-у лікаря відсутній активний розклад або помилка у завантаженні послуг.Мені потрібо пргодити напралення від сімейного лікаря направлення на стаціонарне лікування чоловіка,він інвалід 3 групи.дякую.

Звернення від 30.11.2018

Доброго дня . хотіів записатися до ендокринолога , що означає відповідь "У лікаря відсутній активний розклад"

Відповідь

Шановний пане Едуарде!

Ваше звернення стосовно запису на прийом до лікаря ендокринолога вивчено в межах повноважень.

Відповідно ст. 35-1 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» пацієнт має право обирати лікаря, який надає первинну медичну допомогу, а відповідно ст.35-2 вторинна (спеціалізована) медична допомога  лікарями-спеціалістами (ендокринолог, хірург, невролог, окуліст і т.д.) надається відповідно до медичних показань за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги.

Здійснення електронного запису до лікаря переважно передбачає можливість визначити день, час огляду лікаря, який надає первинну медичну допомогу.

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису до лікарів-спеціалістів.

Відповідь програми «У лікаря відсутній активний розклад» означає, що можливість здійснити попередній запис до лікаря на певний день чи час відсутня.

Звернення від 20.11.2018

Доброго дня.Не можу вкотре записатися до будь-якого лікаря,навіть до терапевта  через інтернет.Пише-у лікаря відсутній активний розклад або помилка у завантаженні послуг.

Відповідь

Шановна пані  Ірино!

 Ваше звернення про неможливість записатись до лікаря загальної практики (лікаря терапевта) чи «будь-якого лікаря» через інтернет вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2 в межах повноважень.

Повідомляємо, що з 02.07.18р. в м.Житомир організовано комунальне підприємство «Центр первинної медико- санітарної допомоги» Житомирської міської ради ( КП ЦПМСД ЖМР) до повноважень якого належить організація роботи  програми «Поліклініка без черг» та можливості запису до лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги. З огляду на цей факт, Ваше звернення в частині неможливість записатись до лікаря загальної практики (лікаря терапевта) направлено для розгляду по суті головному лікарю КП ЦПМСД ЖМР.

Відповідно ст.35-2 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» вторинна (спеціалізована) медична допомога  лікарями-спеціалістами (хірург, невролог, окуліст і т.д.) надається відповідно до медичних показань за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги. Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису до лікарів-спеціалістів через програму «Поліклініка без черг».

Звернення від 29.10.2018

Доброго дня,хтів би стати на програму замісної терапії

Відповідь

З приводу програми замісної терапії пропонуємо Вам звернутися в КП Центр ПМСД ЖМР за адресою: м. Житомир, пл. Визволення, 1

Звернення від 28.10.2018

Запис до сымейного ликаря

Відповідь

З приводу запису до сімейного лікаря пропонуємо Вам звернутися в КП Центр ПМСД ЖМР за адресою: м. Житомир, пл. Визволення, 1

Звернення від 18.10.2018

Будемо дуже вдячні, якщо у системі "Поліклініка без черг" буде можливість записатись до гінеколога!
Зараз такої можливості немає через відсутність розкладу у абсолютно всіх лікарів, котрих там два десятка! Не можу повірити, що вони прауюють якось непередбачувано, без розкладу.
Дякую за розуміння!

Звернення від 18.10.2018

Звертаюсь повторно. В записі до лікаря (поліклініка без черг) не видалена амбулаторна карта моєї матері, яка померла 03.04.2018 року. Раніше мені було повідомлено, що картку видалили.
Чи померлих можна також записувати?

Відповідь

Ваше повторне звернення стосовно неможливості вилучення запису про померлу з реєстру «Поліклініка без черг» вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2. Дане звернення направлено за належністю до адміністрації Центру первинної медико-санітарної допомоги (майдан Визволення ,1). Як повідомила відповідальний реєстратор Центру запис вилучено та Вам роз’яснено процедуру самостійного вилучення запису з Вашого особистого кабінету програми «Поліклініка без черг».

Звернення від 5.10.2018

Добрий день! 05.10.2018 зранку звернулась в поліклініку по вул.Л.Українки,16 (по місцю прописки) за допомогою до чергового лікаря гінеколога ( кровоточа через дві неділі після біопсії на 12 днів раніше до початку менструального циклу).Спеціаліст  оглянула, направлення на аналіз крові дала і через годину результати були готові. Але отримала від лікаря нарікання чому прийшла з кровотечею до неї, так як обстежувалась і здавала всі аналізи у клініці Медібор в гінеколога - ендокринолога, бо маю певні проблеми ендокринного характеру.
 Скажіть, будь - ласка, чи можу в подібних випадках звертатись до лікарів у поліклініку за місцем прописки і проживання, але якщо проходила огляд, УЗІ та здавала аналізи цитологічні і на гормони в інших  лабораторіях при приватній клініці?Адже, в поліклініці за місцем моєї прописки гінеколога - ендокринолога нема, так мене проінформували раніше.  Дякую.

Відповідь

Висловлюємо свої жалкування з приводу нарікань лікаря, якщо такі мали місце. Ситуація  яку Ви описуєте, може свідчити про невідкладність стану. Концепція реформи охорони здоров’я передбачає звернення пацієнтів з невідкладними станами до приймально-діагностичних відділень лікарень. Рекомендуємо Вам обрати лікаря загальної практики, який буде співпрацювати з лікарем-гінекологом та звертатись до лікарів планово.

Звернення від 2.10.2018

Другий день не можу записати батька до офтальмолога по поводу глаукоми. У лікарів або відсутній розклад, або лікарі недоступні. В реєстратура відмовилися записати "тому що немає інтернету". То як можна попасти до лікаря на плановий огляд?

Відповідь

В поліклініці КУ ЦМЛ №2 лікарями-окулістами передбачений порядок огляду пацієнтів, що потребують динамічного періодичного спостереження. Так пацієнтів з глаукомою оглядають по вівторках та четвергах, талони на прийом наявні в реєстратурі впродовж тижня з 8 до 10 години.

Рекомендуємо Вам обрати лікаря загальної практики, який буде співпрацювати з лікарем-окулістом та звертатись до лікарів планово.

Звернення Буковської Г.А.

Відповідь

За Вашим зверненням технічний персонал, який обслуговує Програму «Поліклініка без черг» провів вилучення даного запису. Приносимо наші співчуття та маємо надію на розуміння проблемних моментів в роботі Програми.

Звернення від 31.08.2018

Чому стало неможливо записатися до певних спеціалістів через електронну систему "Поліклініка без черг", зокрема для повторної консультації ендокринолога (приймає тільки по талонах, які видають тільки раз на тиждень в певний день і час!), акушера-гінеколога (приймає тільки в порядку живої черги) та багатьох інших?

Відповідь

Шановна пані Віталіно!

Будь-який проект чи ідея до моменту практичного злагодженого застосування проходить етапи втілення, які є досить болісними та тривалими.

Можливість застосування Програми «Поліклініка без черг» в консультативно-діагностичній поліклініці КУ ЦМЛ №2, яка є закладом вторинного рівня, вивчається адміністрацією у відповідності до змін за медичною реформою.

Медична реформа в Україні стартувала в 2018 році. Закон «Основи законодавства України про охорону здоров’я» з новітніми змінами закріпив вільний вибір лікаря загальної практики (стаття 35-1 Закону), який надає первинну допомогу та при потребі направляє пацієнта до лікарів-спеціалістів в консультативну поліклініку. Саме до обраного лікаря загальної практики пацієнт може здійснити запис через Програму «Поліклініка без черг», та в зручний для себе час отримати дану медичну послугу. Стаття 35-2 Закону регламентує, що лікуючого лікаря з надання спеціалізованої медичної допомоги (ендокринолог та інші фахівці) в закладі охорони здоров’я вторинного рівня визначає керівник цього закладу за направленням лікаря загальної практики.

З огляду на це пропонуємо Вам укласти угоду з лікарем загальної практики, при потребі отримувати направлення до лікарів-спеціалістів. Лікар загальної практики після необхідного обстеження, має можливість узгодити години прийому лікарів вторинного рівня.

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису через Програму «Поліклініка без черг» до акушер-гінекологів.

З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П. Павлусенко

Звернення від 23.08.2018

Доброго дня! Незважаючи на те,що вчора (22,08,18)  я не потрапила на прийом по талону - хочу виразити вдячність лікарю-П роктологу! (каб. 123) ( Я розумію що вчора був форс-мажор ) Дуже приємно, що лікар-відповідальний і знайшов можливість зателефонувати пацієнту і вирішити питання! Дякую за вашу відповідальність!!!Всі ми люди, у всіх бувають непередбачувані обставини,! Дякую,що знайшли для мене час! Всім гарного дня!

 

Звернення від 22.08.2018

Доброго дня. Сьогодні 22.08.18р. мала талончик до лікаря Проктолога на 13,15 годин . Прийшовши на вказаний час,навіть раніше - "поцілувала замок". Якщо ж ми перейшли на онлайн-реєстрацію на прийом, в базі є наші данні з номером мобільного телефону, то в чому важкість повідомити пацієнта про зміни в прийомі? Мені медсестричка сказала - що лікаря викликали терміново на операцію, але якщо ви хочете- їдьте на вул.Сабурова і просіть лікаря щоб прийняв вас там!!!!!!!! То навіщо ця онлайн реєстрація???? Я розумію - це форс-мажор, але разом з лі!
 карем працює медсестра і ви маєте на руках список записів до вас на прийом!!!! То чому не зателефонувати пацієнту, щоб той дарма не їхав?????? Я записалась на прийом на 13,15 годин (з урахуванням що в мене обідня перерва з 13,00 -  я їхала на таксі)!!!!! Дуже прикро,коли треба допомога лікаря - а ти залишаєшся "в прольоті" . Дякую за сервіс!!!!

Відповідь

Шановна пані Наталіє!

Ваші повідомлення від 22.08.18р. та 23.08.18р. щодо неналежної організації прийому лікарем-проктологом поліклініки розглянуто адміністрацією КУ ЦМЛ №2.

За результатами розгляду Ваших звернень  огляд забезпечений, опрацьовані запобіжні заходи для унеможливлення повтору подібного. Приносимо свої жалкування та принагідно дякуємо за Вашу активну позицію та  інформацію,  яка допомагає налагодити процедуру попереднього запису та організацію прийому пацієнтів.

З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П. Павлусенко

Звернення від 15.08.2018

Доброго дня!
З прийняттям системи "Поліклініка без черг" прийом у лікарів став значно зручнішим для пацієнтів, проте існують непоодинокі випадки, коли проводиться запис до лікарів через сайт, але прийому пацієнтів в цей день лікар не проводить.

Прошу прийняти міри, щодо узгодження системи роботи Порталу http://cml2.zt.ua/zapis-na-priiom та графіку роботи відповідальних спеціалістів до яких проводиться запис громадян.

Про вжиті заходи прошу повідомити у встановлений Законом термін на електронну адресу.

Відповідь

Шановний Голяка Сергій!

Принагідно висловлюємо Вам повагу та дякуємо за інформацію! Ваше звернення уважно вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2. Пропонуємо повідомити прізвища лікарів та дати прийому, коли лікар не прийняв пацієнта.

З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

Звернення від 14.08.2018

Доброго дня. Сімейні лікарі видають невірно оформлені рецепти на безкоштовні ліки. Аптеки відмовляються приймати такі рецепти. А саме: у верхньому лівому кутку рецептурного бланка відсутня назва закладу, адреса та код за ЄДРПОУ. На моє зауваження про це лікарю, який видав рецепт, вона сказала, що так і повинно бути.
Тому, прошу ознайомити сімейних лікарів з правильно оформленим бланком та покажіть їм як вони повинні виглядати.
Дякую.

Відповідь

Доброго дня! Сімейні лікарі підпорядковуються комунальному підприємству "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради.

Тел: +38 (0412) 42-10-41
+38 (096) 801-54-73

Звернення від 29.01.2018

Здравствуйте!
Уже больше полутора часа не могу дозвониться  к вам!
Мне нужно, чтобы пришёл врач и выписал мне больничный лист. Вчера вызывала скорую помощь на дом и мне запретили выходить на улицу, а дали ваши телефоны т сказали вызвать врача!!!!
Чего к вам нельзя дозвониться ????????
Перезвоните мне в самое кратчайшее время
Спамтбо

Климаш М.

Відповідь

Шановна Марино Олександрівно!

Повідомляємо, що Ваш телефонний виклик лікаря додому був прийнятий о 1008. 29.01.2018 було зареєстрована велика кількість викликів лікаря додому, тому телефони були постійно зайняті. Як альтернативу, Ви можете здійснити виклик лікаря додому за електронною адресою: registrcml_2@ukr.net.

З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

Звернення від 26.01.2018

Лисавецька Катерина Романівна, хочу уточнити, чому Ваші підлеглі не виконують СВОЮ роботу?!?! Я зателефонувала в РОБОЧИЙ ЧАС за номером телефону  для   довідок:   (0412) 42-48-62,  мені не відповіли , а просто на середені моїх слів кинули слухавку!!! Яка реформа , коли вони елементарно не вміють спілкуватись.

Овдійчук Х.

Відповідь

Шановна Христина Овдійчук

Повідомляємо, що Ваше звернення від 26.01.2018 року розглянуто адміністрацією КУ ЦМЛ № 2. Отримані пояснення медичного реєстратора, що працювала в довідковому вікні. З`ясовано, що телефонний зв`язок перервався через незалежні  від медичного реєстратора причини, тому потрібна інформація Вам не була надана. У разі виникнення подібної ситуації, просимо повторно телефонувати на номер довідкового вікна – 42 48 58; 42 48 62.

З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

Звернення від 25.01.2018

Хочу виразити подяку лікарю ЦМЛ №2,Мазур Наталії Володимирівні,за надану мені допомогу. Завдяки її високоефективній та відповідальній роботі я змогла відчути себе повноцінною людиною. Я вже кілька тижнів зверталась до лікарів міста Житомир,але нажаль ніякої допомоги від них я не отримала,лише витрати на дорогі препарати,які нічим не полегшували мій стан. Звернувшись до Мазур Наталії Володимирівни,я зрозуміла,що все ж таки у наших державних лікарнях ще є спеціалісти,адже я прийшла до лікаря,майже не говорячи,ніс було закладено,навіть ковтати було складно. Після проведених лікарем процедур я змогла дихати і говорити. Ще раз дякую Мазур Н.В, за її  висококваліфіковану,відповідальну та щиру допомогу. До такого лікаря дійсно хочеться звертатись при хворобі,тому що є впевненість у якісному та швидкому вирішенні проблеми.
З подякою,Матвієнко С.П

Звернення від 23.01.2018

Здравствуйте. Хотелось бы получить разъяснение по поводу непрофессионального поведения отоларинголога Мазур Натальи Владимировны. В регистратуре меня записали на 9-40. Возле кабинета был один человек и, дождавшись когда он выйдет, я обратилась к врачу с просьбой перенести осмотр на более раннее время, поскольку я нахожусь на 24 неделе беременности, осмотр является формальностью и нет никакого желания 50 минут сидеть под кабинетом собирать чужие бациллы. Врач отказала мне в связи с особой занятостью - в это время в ее кабинете происходило чаепитие с участием еще 4 сотрудников поликлиники. В связи с чем возник вопрос - не могли бы медработники проводить чаепития во вне рабочее время, уделяя пациентам чуть больше внимания?

Глухих С.

Відповідь

Шановна Світлана Глухих

Ваше звернення було взято до уваги та розгляду адміністрацією КУ ЦМЛ № 2.

Від відповідальних осіб отримані усні та письмові пояснення, вивчені дані медичної документації. З’ясовно, що Вам був наданий талон  прийому із зазначенням часу прийому лікарем, а саме: 940. Ви звернулись на прийом до лікаря за 50 хвилин раніше (зазначено у Вашому зверненні).

Саме в цей час  лікар-оториноларинголог Мазур Н.В. приймала та відпускала процедури пацієнтам згідно запису на прийом (за програмою «Поліклініка без черг»). Форма запису на прийом до лікаря «Поліклініка без черг» створена для зручності пацієнтів, тому пацієнтам вказується рекомендовані години та хвилини,  в які вони мають звернутися на прийом до лікаря.

Даний випадок розібрано на оперативній нараді відділення. З медичними працівниками оториноларингологічного відділення поліклініки КУ ЦМЛ № 2 проведена позачергова бесіда з питань етики та деонтології медичного працівника.

З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ  В.П.Павлусенко

Звернення від 21.01.2018

   Від щирого серця хочу сказати слова вдячності за  щирість, людяність, компетентність  та високий професіоналізм всього медичного персоналу хірургічного відділення № 1, яке очолює лікар від Бога    ПОМИРЛЯНУ ВІКТОР АНТОНОВИЧ.
    Щира подяка всім  лікарям хірургічного відділення №1, які  дуже часто  заходять  до хворих,  як вдень, так і вночі,  завжди  усміхнені та  щирі, немає різниці хто твій лікуючий лікар, завжди запитають про стан здоров’я та які є скарги, а особливо  низький уклін та щира подяка ПОМИРЛЯНУ  ВІКТОРУ  АНТОНОВИЧУ та лікарю-анестезіологу КУЧКОВСЬКІЙ ГАЛИНІ  ВАДИМІВНІ за їх людяність, доброту, милосердя, високий рівень професіоналізму та відданість своїй справі.  Дякуючи їм оперативне втручання пройшло успішно!
   Завжди доброзичливі, толерантні,  ніжні, як те сонечко, добрі душею, відкривають двері палати медсестри відділення  (чергові  – Світлана,  Людмила, Анна,  маніпуляційні  - Анастасія та пані Любов,  операційно-перев’язочні медсестри Світлана та інші), які разом із хворими переживають, заспокоюють і вселяють кожному пацієнту надію на одужання. Хочу згадати добрим словом та подякувати  всьому молодшому  медичному  персоналу відділення, який старанно слідкує за чистотою та порядком, а особливо Шульзі Н.Ф.
   Я усім бажаю міцного здоров’я, сімейного затишку,  щастя, миру у ваших родинах та державі, наснаги, оптимізму  успіхів у вашій нелегкій справі та терпимості до пацієнтів.
   Нехай ваша робота приносить вам успіх та задоволення і примножує  ваш достаток, і цей рік нахай вас веде до нових висот та професійних  досягнень.

Кравчук С.Б.

Відповідь

Шановна Світлана Кравчук

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 22.01.2018 щодо подяки завідувачу хірургічним відділенням №1 Помирляну В.А. та лікарям, медичним сестрам та лікарю-анестезіологу Кучковській Г.В. взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 23.01.2018 року  і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

Звернення від 19.01.2018

З приводу перекомісії (інвалідність дитинства 3 гр) звернулася ,попередньо зареєструвавшись,до лікаря травматолога Яцика В.А.Отримала багато вражень одразу:
1.Чому я прийшла саме до нього?
2.Безкоштовно "за спасибі" лікар цим займатися не буде,бо це дуже складна і трудоємка процедура.
3.Вартість послуги до 500 у.о.бо заробітню платню лікарям не виплачують.
Яким чином можливе таке відношення лікаря до пацієнта.
Де можна ознайомитись з розцінками????
Можливо в поліції чи прокуратурі?

Плахоніна О.П.

Відповідь

Ваше звернення було вивчено досконально адміністрацією КУ ЦМЛ № 2 в межах компетенції. Від відповідальних осіб отримані усні та письмові пояснення.

Факти викладені у Вашому зверненні не підтвердились. У своїй роботі працівники КУ ЦМЛ № 2 керуються чинним законодавством України, а насамперед Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров`я» розділ ІІ, ст. 8.

Громадяни України отримують доступну та безоплатну медичну допомогу. Документи з приводу направлення на МСЕК оформляються  лікуючим лікарем безкоштовно.

Зі співробітниками  хірургічного відділення поліклініки КУ ЦМЛ № 2 позачерговий раз проведена бесіда-залік з питань дотримання етики та деонтології медичного працівника.

З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

 

Звернення від Мартинюк А.В.

    Від щирого серця, висловлюємо подяку всім працівникам хірургічного відділення ✓1, цмл✓2 в якому лікувалася моя мама Ратуша Т. С. з 15.11.17 по24.11.17. , а  особливо її лікарю, завідуючому хв√1 Померляну Віктору Антоновичу. Моя мама не проста пацієнтка, а з супутніми хворобами. Ми дуже хвилювалися за її життя. Але  після першого огляду Віктором Антоновичем, зрозуміли, що мама в надійних руках. Його привітність, добрі слова, щира усмішка заспокоїли нас і дали надію.
    Операція пройшла успішно. Віктор Антонович лікар від Бога. Безмежна вдячність Вам, та вашим колегам за професіоналізм та турботу, уважність та щиру допомогу.
    Бажаємо Вам міцного здоров'я, сімейного благополуччя, натхнення і процвітання у вашій не легкій роботі.

І ще, хотілося б сказати, велике спасибі БО "Лікарняні касі" за забезпечення всіма  необхідними  мед. препаратами.

 Громадянці Аліні Мартинюк

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 м. Житомира повідомляє, що Ваше звернення від 15.12.2017р щодо подяки завідуючому хірургічним відділенням №1 Помирляну В.А. та медичному персоналу даного відділення взято до уваги. На найближчій оперативній нараді 19.12.2017р. буде оголошено подяку Помирляну В.А. й співробітникам відділення та в подальшому буде враховано  при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

 

Звернення від 09.08.2017

Висловлюю щиру подяку всім працівникам лікарні №2, з якими я стикалася під час мого лікування у період з 02.07.2017 по 27.07.2017 року.
        Один мудрець сказав, що: «Лікар - це Божі руки на землі». Саме такі руки лікарів та медичних сестер відділення реанімації врятували мені життя.
       Немає на світі мабуть таких слів, якими можна було б висловити подяку цим людям. Я знаю, як увесь медичний персонал цього відділення турбувались про мене. Тому хочу подякувати їм всім за тепле та чуйне відношення, людяність, доброту і розуміння. Недоспанніі ночі, духовна підтримка, медичні консультації - це безцінна праця кожного, хто є частиною цього відділення.
       Особливу подяку хочу висловити лікарям Шутенку Василю Миколайовичу, Зіньковському Олегу Дмитровичу та Тимціву Івану Івановичу. Шановні рятівники людського життя! Вашій професії немає рівних. Ви своїми золотими руками творите чудо. Спасибі Вам за Вашу професійність. Ви з честю виконуєте клятву Гіппократа. Нехай щастить Вам і Вашим сім’ям.
 Також хочу висловити слова вдячності медичним сестрам, робітникам столової та молодшому персоналу відділення кардіології. Дисциплінованість та порядність - притаманні кожному працівнику цього відділення. Увесь медперсонал коректний, ввічливий, небайдужий до потреб хворих. У відділенні проводять всебічне медичне обстеження, усі призначення виконують вчасно і пунктуально.
 За високий професіоналізм, індивідуальний підхід  до кожного  пацієнта, за бажання допомогти позбавити болю, недугів, незручностей та зробити все можливе, щоб перебування у відділенні було максимально приємним і комфортним хочу висловити слова подяки також завідуючому відділення - Кутньому Олесю Івановичу. Бажаю йому здоров`я, наснаги та успіхів у цій благородній справі!
        Ще хочу подякувати лікарю Паламарчуку Михайлу Яковичу та медсестрі Колесник Валентині Миколаївні, які чергували в день коли я поступила до лікарні та кваліфіковано надали мені першу медичну допомогу.
        Крім цього, хочу сказати велике дякую керівнику медичного закладу - Павлусенку Віктору Петровичу та начмеду лікарні Кухаруку Ігорю Васильовичу за вміння організовувати лікувальний процес, який є основою для одержанні позитивних результатів лікування. Чистота у відділеннях, створення найкращих умов для хворих, увага до кожної дрібнички показує досвідченість керівництва та професіоналізм підібраного персоналу.
        Приємно усвідомлювати, що у нашому місті є медичні установи з такими професійними лікарями та високими стандартами якості медичного обслуговування.

Громадянці Лідії Лук'янчук

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 м. Житомира повідомляє, що Ваше звернення від 09.08.2017 щодо подяки лікарям та медичному персоналу приймально-діагностичного відділення, відділення анестезіології та інтенсивної терапії, завідувачу міським центром ішемічної хвороби та некоронарогенних захворювань серця взято до уваги. На найближчій оперативній нараді 15.08.2017 буде оголошено подяки всім зазначеним співробітникам і в подальшому буде враховано  при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

Головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П.Павлусенко

Звернення від 07.08.2017

Від щирого серця дякую всьому персоналу терапевтичного відділення, де проходила лікування у липні 2017 року. Скрізь чистота і порядок. Медсестри завжди уважн

123