Головна / Бокове меню / Відгуки та пропозиції

Відгуки та пропозиції

Звернення від 11.11.2021

Доброго дня.  10.11.2021 буда на прийомі у лікаря офтальмолога - Слободянюк. Відвідувала повторно. Стикнуась з ХАМСЬКИМ відношенням лікаря! Я в свій час, згідно талону  о 12.45 зайшла в кабінет (черги не було). Лікар не звертаючи на мене уваги вийшла з кабінету, а медсетра запропонувала присісти і перевірити зір поки повернеться лікар. Через 15 хвилин лікар повернулась з іншім пацієнтом, і знову ж таки не звертаючи увагу на те що  я чекаю в кабінеті і вже 15 хвилин триває "мій" прийом, почала перевіряти зір у іншої людини.  Ще через пят!
 ь хвилин лікар нарешті звернула увагу і на мене  - "А ви війдіть і зачекайте в коридорі". Я нагадала що зараз триває мій прийом і це зовсім не етично - виганяти пацієнта посеред прийому щоб оглянути іншого (без черги, без запису і навідь без медецинської карти!!!).
Коли лікар нарешті запросила мене на прийом перші слова її були - "вам потрібно шукати іншого лікаря, у нас не має контакту Я люблю коли пацієнти прислухаються до мене".
Що за постановка питання - "ви не вийшли коли я хотіла прийняти іншого паціента, отже в мене з вами немає контакту, то я вас лікувати не буду". Мене цікавить -  як пацієнт має налагодити контакти з лікарем???? заповзати на колінах і благати про огляд??? Чи можливо  мались на увазі більш матеріальні варіанти???
На сьогодні лікування не завершене. Лікарь - офтальмолог мала сформувати електронне направлення для  наступного приойму, до цього часу я його не отримала.

Відповідь

Повідомляємо, що час вказаний при записі на прийом до вузьких спеціалістів є орієнтовним, оскільки консультації та додаткове обстеження при різних станах не завжди можливо провести в межах строго визначених часових рамках.

З пояснень лікаря було з’ясовано, що Вам була надана консультація, призначено лікування та необхідний підбір окулярів, виписано електронне направлення для подальшої консультації.

Звертаємо Вашу увагу, що Згідно Програми медичний гарантій, Ви можете отримати послугу в будь-якому закладі охорони здоров’я, що підписав угоду з НСЗУ. Ознайомитись з переліком таких закладів охорони здоров’я можна на сайті НСЗУ- nszu.gov.ua.

З приводу можливого неналежного спілкування лікаря проведено роз’яснювальну бесіду про етику та деонтологію медичного працівника.

Звернення від 8.11.2021

Немажу найти звязок з лікарем Легка

Відповідь

Доброго дня, зверніться за належністю в КП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" ЖМР, так як сімейні лікарі не підпорядковуються нашому закладу

Звернення від 5.11.2021

у  меня короновирус звонила медсестре Надежде Викторовне 5 раз она дала телефон врача  Инны Сергеевны звонила ннннннннннное количество раз трубку не берет  Спасибо за наплевательское отношение.....

Відповідь

Доброго дня, уточніть в якому Ви відділенні лікуєтесь, і до якого саме лікаря не можете додзвонитися, бо в штаті Лікарні №2  лікаря "Інни Сергіївни" не має

Звернення від 4.11.2021

При отриманні сетифіката про вакцинацію, виникли проблеми, а саме: сертифікат не підгружається в ДІЮ і до сімейного лікаря - вибиває помилку. Після довгих поневірянь - черг до лікаря, до айтішніка в центрі вакцінації декілька раз, з"ясувалось, що в сімейного лікаря в декларації вказаний не мій індефікаційний номер. Тепер ніхто не знає як вийти з цієї ситуації і я знову маю брати талончики, ходити по чергам і вмовляти всіх виправити їхню помилку. Мене вже попереджають.що це довга історія - може зайняти до 3-х місяців. Здаєть!
 ся, все мало би бути якось інакше. У мене є досвід, як швидко вирішувати проблему за допомогою телебачення...

Відповідь

Доброго дня, КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" ЖМР не проводить вакцинальну кампанію і не має відношення до видачі сертифікатів про вакцинацію. Зверніться за належністю в КП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" ЖМР

Звернення від 18.10.2021

Запис до лікаря Голуб Є. (308 каб.) не працює вже протягом тривалого часу. В реєстратурі записатись неможливо. Потрапити в порядку живої черги до лікаря неможливо.
В реєстратурі зазначили, що запис день в день можливий лише в кабінеті лікаря, і тоді одразу занесуть в кабінет медичну карту для прийому.
Сьогодні 18.10.2021 лікар Голуб Є. відмовилась провести прийом попри повну відсутність пацієнтів біля кабінету. Лікар повністю проігнорувала мої скарги на біль та запропонувала запис на інший день.
Прошу прокоментувати відсутність можливості потрапити до лікаря в порядку живої черги, відсутність запису онлайн саме до цього лікаря, а також відмову лікаря провести прийом.

Відповідь

На Ваше звернення повідомляємо, що лікар Голуб Є.М. працює лікарем кабінету патології шийки матки, який надає консультативні послуги за попереднім записом на прийом лікарем-гінекологом, який здійснив первинний огляд. Огляд пацієнтів з гострою гінекологічною патологією ведуть лікарі акушер-гінекологи первинного звернення. При самозверненні із болями лікар гінеколог може прийняти пацієнта без попереднього запису, але не в кабінеті патології шийки матки (308 каб.).

На момент звернення лікар Голуб Є.М. чекала пацієнта по запису.

Звернення від 11.08.2021

Доброго ранку, чи можна сьогодні записатися на УЗД до гінеколога?
Діагноз: вагітність на ранніх строках

Відповідь

Доброго дня, зверніться за телефоном 42-48-62 або 067-412-33-31

Звернення від 12.07.2021

Добрий день,
Прошу шановних представників поліклініки надати мені ПІБ лікаря, з яким у мене кілька років тому був заключений договор(на жаль не можу знайти). Знахожусь у іншому місці та не маю змогу приіхати у Житомир, маю пройти вакцінацію проти ковіду 16-07-2021. Мої дані при реестраціії : Дроботюк Олег Аркадійович, вул Чехова.....

Дякую,
з повагою
Дроботюк О.А.

Відповідь

Доброго дня, для вирішення Вашого питання зверніться за належністю, в КП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" ЖМР, саме в його підпорядкуванні перебувають сімейні лікарі.
Електронна адреса kpcpmsd.ztmr@gmail.com

Звернення від 6.07.2021

Телефоную за вказаними номерами в реєстратору, на протязі пів години ніхто не відповідає. В «поліклініці без черги « теж нема змоги записатися до спеціаліста,  який мені потрібен!!!

Відповідь

Записатися до вузького спеціаліста можливо за номером: 42-48-62 або 067-412-33-31

Звернення від 14.05.2021

Звернення від 17.05.2021

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, графік прийому лікаря-хірурга Невмержицького Василя Савовича. Заздалегідь вдячна.

Відповідь

Невмержицький  Василь Савович з 1.05.21 по 1.07.21 у складі комісії військомату.

Звернення від 14.05.2021

Потрібно зробити аналізи крові на цукор та загальний аналіз крові та сечі.
Проблема в тому що я не можу самостійно прийти в поліклініку, щоб здати аналізи, в мене повністю загіпсована права нога.і дуже важко пересуватися.Кажуть що у вас є можливість зробити забор аналізів на дому.

Відповідь

Зверніться, будь ласка, до сімейного лікаря, з яким у вас підписана декларація. 

Звернення від 26.04.2021

Доброго дня.
Чи можна замовити виклик лікаря додому? При якому стані це можливо зробити? В мене декілька днів кашель, приймаю таблетки (через них двічі була блювота - побічній ефект), нежить та чихання. За симптомами простуда, але певно не скажу. Температура скаче: позавчора - 38,1; вчора - 37,4; сьогодні - 38,8.

Відповідь

Доброго дня! Звертайтеся, будь ласка, до сімейного лікаря, з яким укладена декларація.

Звернення від 11.04.2021

Звернення від 11.03.2021

Звернення від 4.03.2021

Добрий день. Протягом 2-х тижнів намагаюсь записатися до ендокринолога. Талонів взяти не можливо. Сьогодні  -04.03.2021 о 6 ранку запису ще не було, о 7 ранку - запису - не було. о 8.13 - талони були - але взяти його було не можливо - скажем так, копка з часом прийому не натискалась ( в електронній системі "Поліклініка без черг")  але талони зникали. О 8.20 - також система не працювала, а о 8.35 - вже не було талонів.
Маю скріншоти своїх спроб здійснити запис. Буду писати листа на гарячу лінію міністертсва.
ХОЧУ ЗАУВАЖИТИ - в тей самий час до дитячого лікаря я записатись змогла!!! І до сімейного!!!.

Відповідь

Доброго дня! Зранку були збої в роботі електронної  системи "Поліклініка без черг", на даний час все працює. Талонів до Кулініч Л.Д. немає, але до лікаря Писаренко Т.Г. є вільні талони. Якщо неможливо записатись онлайн самостійно, телефонуйте в реєстратуру поліклініки (42-48-62)  і вас запишуть.

Звернення від 3.03.2021

Доброго дня
Чи можу я дізнатись чи можна здати у Вашій лікарні Плр тест на коронавірус для того щоб перетнути кордон?

Відповідь

Доброго дня! Звертайтесь в Лабораторний центр за адресою вул. В.Бердичівська, 64. 

Звернення від 12.01.2021

коли сьогодні на прийомі хірург Яцик В А ?

Курдюмов М.

Відповідь

Доброго дня. Прийом з 10-13. Запис через поліклініку без черг або реєстратуру  42 48 62

Звернення від 27.12.2020
Лікувалась від COVID в Житомирській міській лікарні №2 (бувше відділення кардіології). Дякую за професіоналізм, увагу та гарне ставлення лікарю РЕВЕНКО Олені Миколаївні та всім працівникам відділення. Сьогодні Ви на передовій - бережи Вас Господь!

Шабінська О.

Звернення від 18.12.2020

Тема : Огляд у лікаря гінеколога
Плановий огляд, турбує свербіж та печіння

Відповідь

Доброго дня, пропонуємо звернутися в реєстратуру поліклініки за тел. 42-48-58 або записатися до лікаря через програму "Поліклініка без черг".

Звернення від 16.12.2020

Хотел проверить зрение и сделать подбор линз. За подбором меня отправили в оптику, сославшись на то что им за это не платят. Подскажите кому нужны доктора которые не хотят выполнять свои прямые обязанности.

Лаговский Ю. 

Відповідь

Доброго дня! 

Національна служба здоров'я України надає пояснення, згідно якого в послугу медичних гарантій підбір окулярів не входить. НСЗУ посилається на Постанову КМУ від 17.09.1996р. №1138 «Про затвердження  переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах ОЗ та вищих медичних навчальних закладах».

Звернення від 15.12.2020

Доброго дня не можу в онлайн заключити дикларацію з сімейним лікарем
Дякую

Відповідь

Пропонуємо звернутися за належністю в КП "Центр ПМСД "ЖМР за адресою:  kpcpmsd.ztmr@gmail.com

Звернення від 16.09.2020

Доброго дня!
Хочу висловити щиру подяку хірургічному відділенню лікарні. Особлива подяка лікарю Кобилинському В‘ячеславу Сергійовичу за високий професіоналізм та відповідальне ставлення до своїх обов’язків.
Він завжди дуже людяний і доброзичливий до своїх пацієнтів.
Неодноразово проводив консультації до і після операції з видалення щитоподібної залози у моєї мами Максимової Надії Олександрівни. Дуже уважно поводився з нею у післяопераційний період під час обходу у лікарні, а також продовжує консультувати і надавати корисні поради після виписки.
Щиро дякуємо Вам за людяність, високий професіоналізм, чуйність та порядність.
З повагою, Наталія Куровська.

Звернення від 14.07.2020

Записалася до сімейного лікаря, так як мій сімейний лікар в відпустці, її заміняє Ясененко Тетяна Василівна. Перед цим записом, зробила всі необхідні аналізи,мені сказали в лабораторії,що результати дослідження будуть в сімейного лікаря. Заходжу в кабінет і кажу що мій сімейний лікар в відпустці,і я прийшла дізнатися,які в мене результати аналізу. На що лікар запитує , в якому кабінеті я здавала аналізи,я їй говорю номери кабінетів , лікар починає на мене кричати , хамить,каже що в них в лікарні не задаються такі аналізи !
 (загальний аналіз крові, визначення резус фактора, визначення групи крові, загальний аналіз сечі). Лікар мене обізвала брехухою, кричала і хамила протягом 30хвилин . Потім на крики лікаря прибігла медсестра,яка сказала ідіть шукайте де хочете ваші результати досліджень,у нас їх немає. Я пішла забрала результати дослідження,в тих кабінетах в яких здавала. Прийшла до лікаря вона все записала в карточку ,я бачу що результати дослідження погані відмічені знаками оклику, лікар нічого не говорить за це просто переписує все в карточку , і каже !
 :"все свободна!"
Я просто в шоці пішла дізнатися результати дослідження,в результаті отримала купу хамства в свою сторону!!! Я не знаю як таку людину як Ясененко Т.В. можна назвати лікарем, і як їй взагалі дозволяють спілкуватися з людьми?!

Сорочинська О.

Відповідь

Доброго дня, зверніться з даним листом за належністю, а саме в Центр ПМСД kpcpmsd.ztmr@gmail.com, так як сімейні лікарі не підпорядковуються Лікарні №2

Звернення від 04.06.2020

Доброго дня. я Павловська Тетяна маю хронічний тонзиліт , та час від часу відвідую Лор відділення для промивання гною з горла. Сьогодні 04.06.2020р я черговий раз прийшла до лор відділення , так як лікар відійшла , мені запропонували присісти та зачекати у відділенні. Через хвилин 10 до мене підходить старша медична сестра лор відділення ( Зелінська Світлана Володимирівна) та починає мені відверто хамити, випихувати з відділення та кричати на мене, обгрунтувавши це ти що на данний час у відділенні карантин та я маю чекати лікаря на вулиці! у дощ , а звідти мене начеб то покличуть як прийде лікар.  Прошу провести бесіду з данним працівником щодо того як потрібно розмовляти з відвідувачами відділення та як поводити себе. Адже після такого відвідування відділення зникає будь-яке баження туди приходити. Прошу повідомити мене письмово про міри які були прийняті шодо данної особи. Дякую

Павловська Т.

Відповідь

Завідуючим відділення був проведений розбір ситуації, яка відбулася 4.06.20. Установлено, що згідно положення про карантин, відвідування хворих і амбулаторні консультації і процедури заборонені.
Тому старша медична сестра Зелінська С.В. діяла у межах своїх повноважень. Щодо емоційної складової даної ситуації, то зі старшою медичною сестрою Зелінською С.В. проведено бесіду.

Звернення від 4.06.2020

Добрый день,
Не могу дозвонится в регистратуру.
Скажите пожалуйста, как принимает Голуб Е.М на этой неделе?
Заранее благодарна.

Панченко Е.

Відповідь 

На період карантину поліклініка працює  в обмеженому режимі. Планові огляди не проводяться. Лікар Голуб Є.М. знаходиться на простої. 

Звернення від 27.05.2020

Прийом до хірурга

Якимчук В.О.

Звернення від 2.04.2020

Доброго дня!
Помогите пожалуйста!!! Нужно записать к Кулинич мою соседку Хараберюш Зинаида,она на учете -сахарный диабет.У нее не получается дозвониться,и не получается записаться онлайн.Пожалуйста

Відповідь

Доброго дня! Лікар Кулініч Л.Д. перебуває у відпустці. У зв'язку з карантином планові прийоми в поліклініці не ведуться, проводиться тільки виписка рецептів на інсуліни.

Звернення від 23.03.2020

 Різкі болі в епігастральній ділянці. Різкі болі в животі нудота а також болі у лівому підребер'ї

Смик В.

Відповідь 

Доброго ранку, викликайте швидку допомогу.

Звернення від 2.03.2020

Потрібна консультація що до лікування кіст щитовидної залози без видалення щитовидної залози

Горщук М.

Відповідь

Доброго дня. За консультацією можна звернутись 04.03.2020 з 09.00год. до 18.00год. в хірургічне відділення стаціонару за тел. 48-41-71, лікар Кобилинський В'ячеслав Сергійович.

Звернення від 20.02.2020

Скотское отношение к людям!!! Прихожу, ужасно болят ребра, вечером перед этим подскользнулся и упал в ванной, подозреваю перелом. В приёмной сидит женщина, нужно подождать, жду. После меня заходит, кульгая мужик и в наглую ломится. Говорю я тоже сюда, реакции 0, говорит - я доктор и сунет без очереди. Ладно, сижу. Заходит ещё одна женщина, интересуется, что да как, говорю очередь жду, садится рядом, тоже ждёт. Тут с кабинета выходит женщина, которая уже сидела на приёме, говорит меня выгнали, сказали надо ждать, пока кульгавого мужика-доктора осмотрят. Тут меня порвало, начинаю кипишевать, громко возмущаться. Выходит доктор травматолог (Шулика Сергей Николаевич) и говорит мне, будешь кипишевать, вообще осматривать тебя не буду. Такие вот дела. После этого я понял, что если даже и дождусь своей очереди то на нормальное отношение рассчитывать уже не приходится. РАзвернулся и поехал в Травмпункт КУ ЦМЛ № 1. Вывод, простых людей, за людей в этом заведении не считают. Доктора, да, это свои, это люди, а остальные так себе, а рот откроешь, так вообще не примут!!!

Яненко О.

Звернення від 17.02.2020

13 02 2020 року сімейним лікарем Ковальчуком П.С. був направлений на обстеження до хірурга . В реєстратурі отримав талон до хірурга Водяницької С.В. на 17.15 13.02.2020 р. Хірург Водяницька С.В.
направила мене на платні аналізи крові
ЗАК+лейк. формула 65 грн
глюкоза крові 33 грн
мрп 39 грн
Так вказано в направленні . Аналізи я здав і оплатив 14.02.2020 р.
Ні лікар Водяницька С.В. , ні лікарі амбулаторіі не повідомили мені що ці аналізи безкоштовні .
Буду скаржитися в НСЗУ .

Андрєєв В.

Відповідь

Шановний Андрєєв Віктор Сергійович!
Повідомляємо, що дії лікаря-хірурга Водяницької С.В. ґрунтуються на рішенні Житомирської міської ради від 15.01.2020р. № 3 «Про встановлення тарифів на платні медичні послуги, що надаються комунальним підприємством «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» ЖМР.

Звернення від 27.01.2020

Сьогодні проходила колоноскопію.Велика вдячність лікарю Олегу Романовичу Савчину та персоналу.Все пройшло дуже добре.Здоров'я Вам .

Павлік О. 

Відповідь

Дякуємо за відгук!

Звернення від 26.01.2020

Прийом до педіатра.  Як працюють дерматологи?

Муравська І.

Відповідь

Доброго дня, в штаті лікарні немає педіатрів. З приводу прийому лікарем-дерматологом зверніться за телефоном 42-48-58 (реєстратура поліклініки)

Звернення від 16.01.2020

Від щирого серця хочу подякувати хірургу проктологічного відділення Миронову Володимиру Івановичу за професіоналізм ,компетентність, відповідальне  ставлення до роботи ,хороше відношення до пацієнтів.

Безшкурий П.А.

Звернення від 10.01.2020

Хочу звернутися до лікарні , щоб розглянули відношення хірурга Міронова Володимира Івановича.  В першу чергу хочу звернути увагу на те, що лікар не поставив точного діагнозу та не дуже йому це було цікаво. Прямо натякає на хабарі , забуває про назначені ним же ліки та уколи , постійно шукає причину щоб пацієнти давали гроші , хочу вам нагадати , що лікування повинне бути БЕЗКОШТОВНИМ . Також хочу зазначити , що усі ліки куплені за власні кошти , гроші хірург брав за анастезію , за ліжко та за перебування у лікарні . Лікарі отримують кожного місяця зарплати від держави , як і усі люди у нашій країні . Все оплачували до того моменту поки не почали просити дуже великі суми . Прошу розглянути мою скаргу та прийняти міри.

Відповідь

Розглянувши Ваш відгук щодо лікаря Миронова Володимира Івановича, адміністрація КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» ЖМР повідомляє, що згідно реєстру госпіталізації хворих Ви стаціонарне лікування в нашому закладі не проходили

Звернення від 3.01.2020

Хочу сказать только три слова "СПАСИБО ЗА ЖИЗНЬ" хирургическому отделению №1, всем хирургам, всему медперсоналу, которые работали 19.12.2019 - 28.12.2019 за внимание, заботу. С Новым годом ! Счастья, здоровья, удачи, семейного благополучия, успехов. Отдельное СПАСИБО моему доктору Помирляну Виктору Антоновичу за его профессионализм, внимание, чуткость, доброту.

Павицкая Ирина Николаевна

Звернення від 25.11.2019

Добрий день.
Підкажіть, будь ласка, чи проводятся у лор-відділенні операції з видалення поліпів у гайморових пазухах?
Якщо так, то яким способом (петлею, хірурнічим ендоскопом)?
Дякую.

Відповідь

Шановний пане Дмитро!

Видалення проводиться петлею. 

Звернення від 30.09.2019

Доброго дня. 

Хочу висловити щиру подяку, перш за все, завідуючому хірургічного відділення №1 за бездоганну організацію роботи всього персоналу. 
Дякую лікуючому лікарю Кальчуку М. П. за професіоналізм та компетентність, а також середньому та молодшому медичному персоналу за догляд, чуйне ставлення до пацієнтів.
Бажаю всьому персоналу здоров*я та натхнення у роботі, а також достатку!

Звернення від 5.09.2019

Прохання пояснити, чому на протязі 30 хвилин, я не можу додзвонитись у реєстратуру. Завжди зайнято, таке враження наче просто зняли слухавку і знущаються з громадян.

Прошу переглянути Ваше ставлення до пацієнтів, та налагодити роботу реєстратури. Скарга буде також написана у вищі інстанції.

Дякую
Гарного дня!

Відповідь

Шановна пані Олено!

Неможливо передбачити одночасне навантаження на мережу телефонного зв’язку. Для зручності запису до лікарів спеціалістів в поліклініці запроваджена  програма «Поліклініка без черг». Покрокова інструкція розміщена на нашому сайті. Пропонуємо скористатися самозаписом. 

Звернення від 21.08.2019

Доброго дня!
Пыдкажіть, як можна записатися до травматолога по направленню з травмпункта, якщо в "Поліклініка без черг" немає вільного прийому ні в одного з 3-х травматологів до кінця місяцю.
Прийти і звернутися в віконечко мені важко, а когось іншого відправити немає можливості. Лікарняний в мене від травмпунку тільки на 3 дні по 23 серпня.
Дякую.

Відповідь

Доброго дня! Після травмпункту потрапити на прийом до лікаря травматолога необхідно в дату явки, яка зазначена в довідці з травмпункту. При відсутності вільних місць на прийом до травматолога, є можливість записатись до лікаря-хірурга поліклініки. Якщо ж пацієнт не має змоги потрапити на прийом до лікаря-спеціаліста необхідно викликати додому  сімейного лікаря.

Звернення від 19.08.2019

Доброго дня!
Підскажіть будь-ласка чи є в поліклініці вакцина про дифтерії і правця для дорослих, що потрібно щоб провакцинуватися. Дякую!

Відповідь

Доброго дня! Вакцинацію проводить Центр ПМСД, тому потрібно звернутися до сімейного лікаря, з яким заключена декларація, для визначення потреби та періоду проведення вакцинації. Також вакцинація проти правця проводиться в травмпункті стаціонару (Богунія) при деяких видах травм (тел. 41-64-01)

Звернення від 2.08.2019

Звернення від 2.08.2019

Звернення від 30.07.2019

Звертаюся до Вас, щоб від імені всієї моєї родини подякувати за  ефективне лікування у Вашій лікарні мого батька – Лук’янчука Петра.

У період з 13.07.2019 по 29.07.2019 він перебував на лікуванні у кардіологічному та травматологічному відділеннях лікарні. 

Тому перш за все хочу висловити безмежну вдячність за бездоганно організовану роботу кардіологічного відділення завідуючому - Кутньому О.І. Ще з першого дня перебування у даному відділенні відчула уважне ставлення та професійний підхід до проблем батька. У відділенні створені комфортні умови, ідеальна чистота, гарні охайні палати та атмосфера, всі призначення роблять  вчасно.
Також хочу висловити  велику подяку за чуйне ставлення,турботу та уважність до хворих лікуючому лікарю батька - Ліні Анатоліївні.
Крім того, окремо хочу щиро подякувати за професійність і відповідальність, чуйність, терпіння і розуміння лікарям травматологічного відділення - Досяку М.І. та  Євтушенку В.А. Саме завдяки їх старанням та вмінням  було вдало проведено операцію  моєму батькові на руці.

У період реабілітаційного лікування, мій батько отримував  ряд фізіотерапевтичних процедур. Ці процедури значно покращили його стан. Тому, також висловлюю велику вдячність і щирі побажання медичному персоналу фізіотерапевтичного відділення лікарні, особливо працівнику відділення Смірновій Ю.М.

 

Звернення від 05.06.2019 

доброго дня!
підкажіть, будь ласка, як можна потрапити на консультацію щодо можливого протезування тазобедреного  суглоба.чи є можливість запису на прийом до Хіміча Миколи Миколайовича. дуже вдячні за відповідь

Відповідь

Доброго дня, Хіміч Микола Миколайович, вже не працює, за консультацією можна звернутись до завідувача травматологічним відділенням Кухарука Максима Ігоровича 48-41-57  

Звернення від 28.05.2019

Звернення від 28.05.2019

Звернення 15.05.2019

Звернення від 8.04.2019

Звернення від 31.01.2019

Звернення від 27.01.2019

Доброго дня! Яким чином записатися на прийом до офтальмолога? Вже зверталася з  цього приводу кілька місяців тому,... Знову ни до одного офтальмолога не можу записатися три дні (з 25.01.2019 по 27.01.2019). На весь тиждень - або відсутній розклад, або лікар недоступний. Останнє символічно для медичної реформи "Лікар - недоступний"... Для чого ці електронні черги, які не працюють?

Відповідь

Шановна пані Наталіє!

В січні 2019 року, через зростання захворюваності на гострі інфекції (в т.ч. кір) та їх ускладнень на очі, значно зросла і кількість звернень до окулістів. Моніторинг забезпеченості талонами на прийом та запису через Інтернет підтверджує напружену ситуацію, дозволяє ствердити що потреба в «невідкладно бажаних пацієнтами» консультацій задовольняється частково, але запис до окулістів по буднях активується регулярно. 

Сучасна концепція реформування медичної галузі передбачає надання медичної допомоги на первинному рівні професіоналами у галузі лікувальної справи (лікарями загальної практики), проведення ними діагностики та лікування найбільш поширених хвороб. Лише за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги, відповідно до медичних показань після первинної діагностики, пацієнт скеровується до вузькопрофільних спеціалістів.

Пропонуємо Вам підписати декларацію з обраним сімейним лікарем, у всіх випадках звертатись до нього та отримувати своєчасно допомогу у разі найбільш поширених хвороб.

З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

Звернення від 19.01.2019

уважаемые  как может быть такое что все врачи офтальмологи в течении недели  отсутствует активный розклад и недоступны у вас наверно новые корупционные схемы ,тогда зачем этот сайт ,а в поликлинике очередь по 15 человек, стоял и зря, потерял 3 часа.

Відповідь

Шановний  пане Ігоре!

В січні 2019 року, через зростання  захворюваності на гострі інфекції (в т.ч. кір) та їх ускладнень на очі, значно зросла і кількість звернень до окулістів. Моніторинг забезпеченості талонами на прийом та запису через Інтернет підтверджує напружену ситуацію, дозволяє ствердити що потреба в «невідкладно бажаних пацієнтами» консультацій задовольняється частково, але запис до окулістів по буднях активується регулярно. 

Сучасна концепція реформування медичної галузі передбачає надання медичної допомоги на первинному рівні професіоналами у галузі лікувальної справи (лікарями загальної практики), проведення ними діагностики та лікування найбільш поширених