Головна / Бокове меню / Відгуки та пропозиції

Відгуки та пропозиції

Звернення від 2.04.2020

Доброго дня!
Помогите пожалуйста!!! Нужно записать к Кулинич мою соседку Хараберюш Зинаида,она на учете -сахарный диабет.У нее не получается дозвониться,и не получается записаться онлайн.Пожалуйста

Відповідь

Доброго дня! Лікар Кулініч Л.Д. перебуває у відпустці. У зв'язку з карантином планові прийоми в поліклініці не ведуться, проводиться тільки виписка рецептів на інсуліни.

Звернення від 23.03.2020

 Різкі болі в епігастральній ділянці. Різкі болі в животі нудота а також болі у лівому підребер'ї

Смик В.

Відповідь 

Доброго ранку, викликайте швидку допомогу.

Звернення від 2.03.2020

Потрібна консультація що до лікування кіст щитовидної залози без видалення щитовидної залози

Горщук М.

Відповідь

Доброго дня. За консультацією можна звернутись 04.03.2020 з 09.00год. до 18.00год. в хірургічне відділення стаціонару за тел. 48-41-71, лікар Кобилинський В'ячеслав Сергійович.

Звернення від 20.02.2020

Скотское отношение к людям!!! Прихожу, ужасно болят ребра, вечером перед этим подскользнулся и упал в ванной, подозреваю перелом. В приёмной сидит женщина, нужно подождать, жду. После меня заходит, кульгая мужик и в наглую ломится. Говорю я тоже сюда, реакции 0, говорит - я доктор и сунет без очереди. Ладно, сижу. Заходит ещё одна женщина, интересуется, что да как, говорю очередь жду, садится рядом, тоже ждёт. Тут с кабинета выходит женщина, которая уже сидела на приёме, говорит меня выгнали, сказали надо ждать, пока кульгавого мужика-доктора осмотрят. Тут меня порвало, начинаю кипишевать, громко возмущаться. Выходит доктор травматолог (Шулика Сергей Николаевич) и говорит мне, будешь кипишевать, вообще осматривать тебя не буду. Такие вот дела. После этого я понял, что если даже и дождусь своей очереди то на нормальное отношение рассчитывать уже не приходится. РАзвернулся и поехал в Травмпункт КУ ЦМЛ № 1. Вывод, простых людей, за людей в этом заведении не считают. Доктора, да, это свои, это люди, а остальные так себе, а рот откроешь, так вообще не примут!!!

Яненко О.

Звернення від 17.02.2020

13 02 2020 року сімейним лікарем Ковальчуком П.С. був направлений на обстеження до хірурга . В реєстратурі отримав талон до хірурга Водяницької С.В. на 17.15 13.02.2020 р. Хірург Водяницька С.В.
направила мене на платні аналізи крові
ЗАК+лейк. формула 65 грн
глюкоза крові 33 грн
мрп 39 грн
Так вказано в направленні . Аналізи я здав і оплатив 14.02.2020 р.
Ні лікар Водяницька С.В. , ні лікарі амбулаторіі не повідомили мені що ці аналізи безкоштовні .
Буду скаржитися в НСЗУ .

Андрєєв В.

Відповідь

Шановний Андрєєв Віктор Сергійович!
Повідомляємо, що дії лікаря-хірурга Водяницької С.В. ґрунтуються на рішенні Житомирської міської ради від 15.01.2020р. № 3 «Про встановлення тарифів на платні медичні послуги, що надаються комунальним підприємством «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» ЖМР.

Звернення від 27.01.2020

Сьогодні проходила колоноскопію.Велика вдячність лікарю Олегу Романовичу Савчину та персоналу.Все пройшло дуже добре.Здоров'я Вам .

Павлік О. 

Відповідь

Дякуємо за відгук!

Звернення від 26.01.2020

Прийом до педіатра.  Як працюють дерматологи?

Муравська І.

Відповідь

Доброго дня, в штаті лікарні немає педіатрів. З приводу прийому лікарем-дерматологом зверніться за телефоном 42-48-58 (реєстратура поліклініки)

Звернення від 16.01.2020

Від щирого серця хочу подякувати хірургу проктологічного відділення Миронову Володимиру Івановичу за професіоналізм ,компетентність, відповідальне  ставлення до роботи ,хороше відношення до пацієнтів.

Безшкурий П.А.

Звернення від 10.01.2020

Хочу звернутися до лікарні , щоб розглянули відношення хірурга Міронова Володимира Івановича.  В першу чергу хочу звернути увагу на те, що лікар не поставив точного діагнозу та не дуже йому це було цікаво. Прямо натякає на хабарі , забуває про назначені ним же ліки та уколи , постійно шукає причину щоб пацієнти давали гроші , хочу вам нагадати , що лікування повинне бути БЕЗКОШТОВНИМ . Також хочу зазначити , що усі ліки куплені за власні кошти , гроші хірург брав за анастезію , за ліжко та за перебування у лікарні . Лікарі отримують кожного місяця зарплати від держави , як і усі люди у нашій країні . Все оплачували до того моменту поки не почали просити дуже великі суми . Прошу розглянути мою скаргу та прийняти міри.

Відповідь

Розглянувши Ваш відгук щодо лікаря Миронова Володимира Івановича, адміністрація КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» ЖМР повідомляє, що згідно реєстру госпіталізації хворих Ви стаціонарне лікування в нашому закладі не проходили

Звернення від 3.01.2020

Хочу сказать только три слова "СПАСИБО ЗА ЖИЗНЬ" хирургическому отделению №1, всем хирургам, всему медперсоналу, которые работали 19.12.2019 - 28.12.2019 за внимание, заботу. С Новым годом ! Счастья, здоровья, удачи, семейного благополучия, успехов. Отдельное СПАСИБО моему доктору Помирляну Виктору Антоновичу за его профессионализм, внимание, чуткость, доброту.

Павицкая Ирина Николаевна

Звернення від 25.11.2019

Добрий день.
Підкажіть, будь ласка, чи проводятся у лор-відділенні операції з видалення поліпів у гайморових пазухах?
Якщо так, то яким способом (петлею, хірурнічим ендоскопом)?
Дякую.

Відповідь

Шановний пане Дмитро!

Видалення проводиться петлею. 

Звернення від 30.09.2019

Доброго дня. 

Хочу висловити щиру подяку, перш за все, завідуючому хірургічного відділення №1 за бездоганну організацію роботи всього персоналу. 
Дякую лікуючому лікарю Кальчуку М. П. за професіоналізм та компетентність, а також середньому та молодшому медичному персоналу за догляд, чуйне ставлення до пацієнтів.
Бажаю всьому персоналу здоров*я та натхнення у роботі, а також достатку!

Звернення від 5.09.2019

Прохання пояснити, чому на протязі 30 хвилин, я не можу додзвонитись у реєстратуру. Завжди зайнято, таке враження наче просто зняли слухавку і знущаються з громадян.

Прошу переглянути Ваше ставлення до пацієнтів, та налагодити роботу реєстратури. Скарга буде також написана у вищі інстанції.

Дякую
Гарного дня!

Відповідь

Шановна пані Олено!

Неможливо передбачити одночасне навантаження на мережу телефонного зв’язку. Для зручності запису до лікарів спеціалістів в поліклініці запроваджена  програма «Поліклініка без черг». Покрокова інструкція розміщена на нашому сайті. Пропонуємо скористатися самозаписом. 

Звернення від 21.08.2019

Доброго дня!
Пыдкажіть, як можна записатися до травматолога по направленню з травмпункта, якщо в "Поліклініка без черг" немає вільного прийому ні в одного з 3-х травматологів до кінця місяцю.
Прийти і звернутися в віконечко мені важко, а когось іншого відправити немає можливості. Лікарняний в мене від травмпунку тільки на 3 дні по 23 серпня.
Дякую.

Відповідь

Доброго дня! Після травмпункту потрапити на прийом до лікаря травматолога необхідно в дату явки, яка зазначена в довідці з травмпункту. При відсутності вільних місць на прийом до травматолога, є можливість записатись до лікаря-хірурга поліклініки. Якщо ж пацієнт не має змоги потрапити на прийом до лікаря-спеціаліста необхідно викликати додому  сімейного лікаря.

Звернення від 19.08.2019

Доброго дня!
Підскажіть будь-ласка чи є в поліклініці вакцина про дифтерії і правця для дорослих, що потрібно щоб провакцинуватися. Дякую!

Відповідь

Доброго дня! Вакцинацію проводить Центр ПМСД, тому потрібно звернутися до сімейного лікаря, з яким заключена декларація, для визначення потреби та періоду проведення вакцинації. Також вакцинація проти правця проводиться в травмпункті стаціонару (Богунія) при деяких видах травм (тел. 41-64-01)

Звернення від 2.08.2019

Звернення від 2.08.2019

Звернення від 30.07.2019

Звертаюся до Вас, щоб від імені всієї моєї родини подякувати за  ефективне лікування у Вашій лікарні мого батька – Лук’янчука Петра.

У період з 13.07.2019 по 29.07.2019 він перебував на лікуванні у кардіологічному та травматологічному відділеннях лікарні. 

Тому перш за все хочу висловити безмежну вдячність за бездоганно організовану роботу кардіологічного відділення завідуючому - Кутньому О.І. Ще з першого дня перебування у даному відділенні відчула уважне ставлення та професійний підхід до проблем батька. У відділенні створені комфортні умови, ідеальна чистота, гарні охайні палати та атмосфера, всі призначення роблять  вчасно.
Також хочу висловити  велику подяку за чуйне ставлення,турботу та уважність до хворих лікуючому лікарю батька - Ліні Анатоліївні.
Крім того, окремо хочу щиро подякувати за професійність і відповідальність, чуйність, терпіння і розуміння лікарям травматологічного відділення - Досяку М.І. та  Євтушенку В.А. Саме завдяки їх старанням та вмінням  було вдало проведено операцію  моєму батькові на руці.

У період реабілітаційного лікування, мій батько отримував  ряд фізіотерапевтичних процедур. Ці процедури значно покращили його стан. Тому, також висловлюю велику вдячність і щирі побажання медичному персоналу фізіотерапевтичного відділення лікарні, особливо працівнику відділення Смірновій Ю.М.

 

Звернення від 05.06.2019 

доброго дня!
підкажіть, будь ласка, як можна потрапити на консультацію щодо можливого протезування тазобедреного  суглоба.чи є можливість запису на прийом до Хіміча Миколи Миколайовича. дуже вдячні за відповідь

Відповідь

Доброго дня, Хіміч Микола Миколайович, вже не працює, за консультацією можна звернутись до завідувача травматологічним відділенням Кухарука Максима Ігоровича 48-41-57  

Звернення від 28.05.2019

Звернення від 28.05.2019

Звернення 15.05.2019

Звернення від 8.04.2019

Звернення від 31.01.2019

Звернення від 27.01.2019

Доброго дня! Яким чином записатися на прийом до офтальмолога? Вже зверталася з  цього приводу кілька місяців тому,... Знову ни до одного офтальмолога не можу записатися три дні (з 25.01.2019 по 27.01.2019). На весь тиждень - або відсутній розклад, або лікар недоступний. Останнє символічно для медичної реформи "Лікар - недоступний"... Для чого ці електронні черги, які не працюють?

Відповідь

Шановна пані Наталіє!

В січні 2019 року, через зростання захворюваності на гострі інфекції (в т.ч. кір) та їх ускладнень на очі, значно зросла і кількість звернень до окулістів. Моніторинг забезпеченості талонами на прийом та запису через Інтернет підтверджує напружену ситуацію, дозволяє ствердити що потреба в «невідкладно бажаних пацієнтами» консультацій задовольняється частково, але запис до окулістів по буднях активується регулярно. 

Сучасна концепція реформування медичної галузі передбачає надання медичної допомоги на первинному рівні професіоналами у галузі лікувальної справи (лікарями загальної практики), проведення ними діагностики та лікування найбільш поширених хвороб. Лише за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги, відповідно до медичних показань після первинної діагностики, пацієнт скеровується до вузькопрофільних спеціалістів.

Пропонуємо Вам підписати декларацію з обраним сімейним лікарем, у всіх випадках звертатись до нього та отримувати своєчасно допомогу у разі найбільш поширених хвороб.

З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

Звернення від 19.01.2019

уважаемые  как может быть такое что все врачи офтальмологи в течении недели  отсутствует активный розклад и недоступны у вас наверно новые корупционные схемы ,тогда зачем этот сайт ,а в поликлинике очередь по 15 человек, стоял и зря, потерял 3 часа.

Відповідь

Шановний  пане Ігоре!

В січні 2019 року, через зростання  захворюваності на гострі інфекції (в т.ч. кір) та їх ускладнень на очі, значно зросла і кількість звернень до окулістів. Моніторинг забезпеченості талонами на прийом та запису через Інтернет підтверджує напружену ситуацію, дозволяє ствердити що потреба в «невідкладно бажаних пацієнтами» консультацій задовольняється частково, але запис до окулістів по буднях активується регулярно. 

Сучасна концепція реформування медичної галузі передбачає надання медичної допомоги на первинному рівні професіоналами у галузі лікувальної справи (лікарями загальної практики), проведення ними діагностики та лікування найбільш поширених хвороб. Лише за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги, відповідно до медичних показань після первинної діагностики, пацієнт скеровується до вузькопрофільних спеціалістів.

Пропонуємо Вам підписати декларацію з обраним сімейним лікарем, у всіх випадках звертатись до нього та отримувати своєчасно допомогу у разі найбільш поширених хвороб.

Якщо Вам відомо про новітні корупційні схеми радимо звернутись до правоохоронних органів.

 

З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

Звернення від 16.01.2019

Здравствуйте. Хочу пожаловаться на работу хирургов поликлиники. Моему папе провели серьезную операцию, мы ходили оформлять больничный к хирургам. Ни один хирург вашей больницы ни разу не собрал анамнез у постоперационного больного, ни разу не провёл осмотр общий, ни разу не открыл постоперационную рану, ни разу не осмотрел ногу (у него тромбофлебит нижней конечности, как осложнение после операции). 16.01.19 папа очередной раз пришёл на приём к сосудистому хирургу и уже прямо попросил осмотреть рану, так как там увидел образование!на что хирург ответил, у меня нет на это времени, я уезжаю. Скажите пожалуйста , это в каких протоколах лечения и в каких законах описано такое отношение? Почему ни разу никто элементарно не померил давление, не осмотрел рану? Единственный вопрос был от сосудистого хирурга, цитирую: «Сколько вы отвалили за операцию?». Мы что на базаре находимся? Как собрать анамнез у больного времени нет, а как слухи собирать так пожалуйста! Надеюсь, что докторам проведут лекцию об этике и деонтологии и напомнят их прямые обязанности на рабочем месте. С уважением, Дарья Михайловна.

Відповідь

Шановна пані Дарино!

Звернення від імені Вашого батька, вивчено адміністрацією поліклініки. За результатами перевірки викладена інформація не знайшла підтвердження та була спростована особисто пацієнтом.

Окремо інформуємо, що медичним працівникам було вказано на проблемні етико-деонтологічні  питання на конференції «Клієнт орієнтовна корпоративна культура».

З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

Звернення від 2.01.2019

Шановний Максим Ігоревич!Дозвольте висловити Вам щиру вдячність ,за вдало проведену надскладну операцію,яка була першою в нашій області.Лише ціною Ваших титанічних зусиль, я знову змогла повернутись до повноцінного життя,до улюбленої роботи.Важко уявити людину,благороднішу та відповідальніщу,ніж Ви.Всі Ваші позитивні якості викликають лише повагу,Ви людина з золотими руками та добрим серцем,Людидина з великої букви,лікар від Бога.Ви маєте високий рівень фахової компетентності.      Максиме Ігоревичу!Дякую Вам за те!
 ,що саме Ви були моїм лікарем,за Ваш профісіоналізм,за уважність,за ввічливість та простоту,за моральну підтримку.Також вітаю Вас з Новим Роком та Різдвом Христовим.Бажаю Вам міцного здоровя,щастя,кохання,радості,родинного затишку,миру,нових звершень та досягнень,карєрного зростання.Дякую,ВАМ,ЛІКАРЮ!!! З повагою та вдячністю Леся Соловіцька.

Відповідь

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 02.01.2019 щодо подяки лікарю-травматологу Кухаруку Максиму Ігоровичу взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 08.01.2019 року і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

Звернення від 1.01.2018

Добрий день, шановні працівники ЦМЛ № 2.
Щиро вітаю Вас з Новим 2019 роком! Зичу здоров'я Вам та Вашим родинам і пацієнтам, ясного неба, достатку, успіху та процвітання.
Дякую колективу неврологічного відділення за високий професіоналізм, чуйність та порядність 
Особлива подяка лікарю Бобер Майї Андріївні. 
Адже саме вона поставила мені правильний діагноз та призначила курс лікування з жовтня 2018 року, Жаль, що втрачено багато часу. Бо з жовтня 2015 року я зверталась у Києві до багатьох фахівців. Серед них були і працівники Інституту ортопедії, і  Інституту нейрохірургії, і професор кафедри неврології №1 Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, і невролог Діагнозтично-лікувального центру  (провулок Будівельників, 4). Та жоден з цих фахівців не зміг зробити того, що зробила ця мила, тендітна жінка, Майя Андріївна. 
Так вже сталось, що жовтня я трічі лікувалась у Майї Андріївни. Вона завжди уважно, доброзичливо та професійно ставиться до всіх своїх пацієнтів під час щоденного огляду, тобто обходу.
Тож не дивно, що і пацієнти її обожнюють. Неодноразово слова подяки вони висловлювали Майї Андріївні особисто та, навіть, і за її відсутності - у розмові по між себе.
Низький уклін, Вам Майє Андріївно, за професіоналізм і людяність.
Пишаюсь за рідний Житомир, що він має такого фахівця. 
Дякую долі, що нас звела.  
З повагою та вдячністю
Ф. М. Іскрижицька

Відповідь

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 01.01.2019 щодо подяки лікарю Бобер Майї Андріївні взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 08.01.2019 року і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, голова комісії з реорганізації В.П.Павлусенко

Звернення від 17.12.2018

Потрібен лікар гінеколог

Відповідь

Доброго дня. З приводу прийому у лікаря гінеколога пропонуємо звернутися в реєстратуру поліклініки за місцем проживання або записатися до лікаря через систему "Поліклініка без черг".

Зверненя від 7.12.2018

Доброго дня.Не можу вкотре записатися до  лікаря невролога Талько  через інтернет. Пише-у лікаря відсутній активний розклад або помилка у завантаженні послуг.Мені потрібо пргодити напралення від сімейного лікаря направлення на стаціонарне лікування чоловіка,він інвалід 3 групи.дякую.

Звернення від 30.11.2018

Доброго дня . хотіів записатися до ендокринолога , що означає відповідь "У лікаря відсутній активний розклад"

Відповідь

Шановний пане Едуарде!

Ваше звернення стосовно запису на прийом до лікаря ендокринолога вивчено в межах повноважень.

Відповідно ст. 35-1 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» пацієнт має право обирати лікаря, який надає первинну медичну допомогу, а відповідно ст.35-2 вторинна (спеціалізована) медична допомога  лікарями-спеціалістами (ендокринолог, хірург, невролог, окуліст і т.д.) надається відповідно до медичних показань за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги.

Здійснення електронного запису до лікаря переважно передбачає можливість визначити день, час огляду лікаря, який надає первинну медичну допомогу.

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису до лікарів-спеціалістів.

Відповідь програми «У лікаря відсутній активний розклад» означає, що можливість здійснити попередній запис до лікаря на певний день чи час відсутня.

Звернення від 20.11.2018

Доброго дня.Не можу вкотре записатися до будь-якого лікаря,навіть до терапевта  через інтернет.Пише-у лікаря відсутній активний розклад або помилка у завантаженні послуг.

Відповідь

Шановна пані  Ірино!

 Ваше звернення про неможливість записатись до лікаря загальної практики (лікаря терапевта) чи «будь-якого лікаря» через інтернет вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2 в межах повноважень.

Повідомляємо, що з 02.07.18р. в м.Житомир організовано комунальне підприємство «Центр первинної медико- санітарної допомоги» Житомирської міської ради ( КП ЦПМСД ЖМР) до повноважень якого належить організація роботи  програми «Поліклініка без черг» та можливості запису до лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги. З огляду на цей факт, Ваше звернення в частині неможливість записатись до лікаря загальної практики (лікаря терапевта) направлено для розгляду по суті головному лікарю КП ЦПМСД ЖМР.

Відповідно ст.35-2 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» вторинна (спеціалізована) медична допомога  лікарями-спеціалістами (хірург, невролог, окуліст і т.д.) надається відповідно до медичних показань за направленням лікуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги. Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису до лікарів-спеціалістів через програму «Поліклініка без черг».

Звернення від 29.10.2018

Доброго дня,хтів би стати на програму замісної терапії

Відповідь

З приводу програми замісної терапії пропонуємо Вам звернутися в КП Центр ПМСД ЖМР за адресою: м. Житомир, пл. Визволення, 1

Звернення від 28.10.2018

Запис до сымейного ликаря

Відповідь

З приводу запису до сімейного лікаря пропонуємо Вам звернутися в КП Центр ПМСД ЖМР за адресою: м. Житомир, пл. Визволення, 1

Звернення від 18.10.2018

Будемо дуже вдячні, якщо у системі "Поліклініка без черг" буде можливість записатись до гінеколога!
Зараз такої можливості немає через відсутність розкладу у абсолютно всіх лікарів, котрих там два десятка! Не можу повірити, що вони прауюють якось непередбачувано, без розкладу.
Дякую за розуміння!

Звернення від 18.10.2018

Звертаюсь повторно. В записі до лікаря (поліклініка без черг) не видалена амбулаторна карта моєї матері, яка померла 03.04.2018 року. Раніше мені було повідомлено, що картку видалили.
Чи померлих можна також записувати?

Відповідь

Ваше повторне звернення стосовно неможливості вилучення запису про померлу з реєстру «Поліклініка без черг» вивчено адміністрацією КУ ЦМЛ №2. Дане звернення направлено за належністю до адміністрації Центру первинної медико-санітарної допомоги (майдан Визволення ,1). Як повідомила відповідальний реєстратор Центру запис вилучено та Вам роз’яснено процедуру самостійного вилучення запису з Вашого особистого кабінету програми «Поліклініка без черг».

Звернення від 5.10.2018

Добрий день! 05.10.2018 зранку звернулась в поліклініку по вул.Л.Українки,16 (по місцю прописки) за допомогою до чергового лікаря гінеколога ( кровоточа через дві неділі після біопсії на 12 днів раніше до початку менструального циклу).Спеціаліст  оглянула, направлення на аналіз крові дала і через годину результати були готові. Але отримала від лікаря нарікання чому прийшла з кровотечею до неї, так як обстежувалась і здавала всі аналізи у клініці Медібор в гінеколога - ендокринолога, бо маю певні проблеми ендокринного характеру.
 Скажіть, будь - ласка, чи можу в подібних випадках звертатись до лікарів у поліклініку за місцем прописки і проживання, але якщо проходила огляд, УЗІ та здавала аналізи цитологічні і на гормони в інших  лабораторіях при приватній клініці?Адже, в поліклініці за місцем моєї прописки гінеколога - ендокринолога нема, так мене проінформували раніше.  Дякую.

Відповідь

Висловлюємо свої жалкування з приводу нарікань лікаря, якщо такі мали місце. Ситуація  яку Ви описуєте, може свідчити про невідкладність стану. Концепція реформи охорони здоров’я передбачає звернення пацієнтів з невідкладними станами до приймально-діагностичних відділень лікарень. Рекомендуємо Вам обрати лікаря загальної практики, який буде співпрацювати з лікарем-гінекологом та звертатись до лікарів планово.

Звернення від 2.10.2018

Другий день не можу записати батька до офтальмолога по поводу глаукоми. У лікарів або відсутній розклад, або лікарі недоступні. В реєстратура відмовилися записати "тому що немає інтернету". То як можна попасти до лікаря на плановий огляд?

Відповідь

В поліклініці КУ ЦМЛ №2 лікарями-окулістами передбачений порядок огляду пацієнтів, що потребують динамічного періодичного спостереження. Так пацієнтів з глаукомою оглядають по вівторках та четвергах, талони на прийом наявні в реєстратурі впродовж тижня з 8 до 10 години.

Рекомендуємо Вам обрати лікаря загальної практики, який буде співпрацювати з лікарем-окулістом та звертатись до лікарів планово.

Звернення Буковської Г.А.

Відповідь

За Вашим зверненням технічний персонал, який обслуговує Програму «Поліклініка без черг» провів вилучення даного запису. Приносимо наші співчуття та маємо надію на розуміння проблемних моментів в роботі Програми.

Звернення від 31.08.2018

Чому стало неможливо записатися до певних спеціалістів через електронну систему "Поліклініка без черг", зокрема для повторної консультації ендокринолога (приймає тільки по талонах, які видають тільки раз на тиждень в певний день і час!), акушера-гінеколога (приймає тільки в порядку живої черги) та багатьох інших?

Відповідь

Шановна пані Віталіно!

Будь-який проект чи ідея до моменту практичного злагодженого застосування проходить етапи втілення, які є досить болісними та тривалими.

Можливість застосування Програми «Поліклініка без черг» в консультативно-діагностичній поліклініці КУ ЦМЛ №2, яка є закладом вторинного рівня, вивчається адміністрацією у відповідності до змін за медичною реформою.

Медична реформа в Україні стартувала в 2018 році. Закон «Основи законодавства України про охорону здоров’я» з новітніми змінами закріпив вільний вибір лікаря загальної практики (стаття 35-1 Закону), який надає первинну допомогу та при потребі направляє пацієнта до лікарів-спеціалістів в консультативну поліклініку. Саме до обраного лікаря загальної практики пацієнт може здійснити запис через Програму «Поліклініка без черг», та в зручний для себе час отримати дану медичну послугу. Стаття 35-2 Закону регламентує, що лікуючого лікаря з надання спеціалізованої медичної допомоги (ендокринолог та інші фахівці) в закладі охорони здоров’я вторинного рівня визначає керівник цього закладу за направленням лікаря загальної практики.

З огляду на це пропонуємо Вам укласти угоду з лікарем загальної практики, при потребі отримувати направлення до лікарів-спеціалістів. Лікар загальної практики після необхідного обстеження, має можливість узгодити години прийому лікарів вторинного рівня.

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 вивчає можливість попереднього запису через Програму «Поліклініка без черг» до акушер-гінекологів.

З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П. Павлусенко

Звернення від 23.08.2018

Доброго дня! Незважаючи на те,що вчора (22,08,18)  я не потрапила на прийом по талону - хочу виразити вдячність лікарю-П роктологу! (каб. 123) ( Я розумію що вчора був форс-мажор ) Дуже приємно, що лікар-відповідальний і знайшов можливість зателефонувати пацієнту і вирішити питання! Дякую за вашу відповідальність!!!Всі ми люди, у всіх бувають непередбачувані обставини,! Дякую,що знайшли для мене час! Всім гарного дня!

 

Звернення від 22.08.2018

Доброго дня. Сьогодні 22.08.18р. мала талончик до лікаря Проктолога на 13,15 годин . Прийшовши на вказаний час,навіть раніше - "поцілувала замок". Якщо ж ми перейшли на онлайн-реєстрацію на прийом, в базі є наші данні з номером мобільного телефону, то в чому важкість повідомити пацієнта про зміни в прийомі? Мені медсестричка сказала - що лікаря викликали терміново на операцію, але якщо ви хочете- їдьте на вул.Сабурова і просіть лікаря щоб прийняв вас там!!!!!!!! То навіщо ця онлайн реєстрація???? Я розумію - це форс-мажор, але разом з лі!
 карем працює медсестра і ви маєте на руках список записів до вас на прийом!!!! То чому не зателефонувати пацієнту, щоб той дарма не їхав?????? Я записалась на прийом на 13,15 годин (з урахуванням що в мене обідня перерва з 13,00 -  я їхала на таксі)!!!!! Дуже прикро,коли треба допомога лікаря - а ти залишаєшся "в прольоті" . Дякую за сервіс!!!!

Відповідь

Шановна пані Наталіє!

Ваші повідомлення від 22.08.18р. та 23.08.18р. щодо неналежної організації прийому лікарем-проктологом поліклініки розглянуто адміністрацією КУ ЦМЛ №2.

За результатами розгляду Ваших звернень  огляд забезпечений, опрацьовані запобіжні заходи для унеможливлення повтору подібного. Приносимо свої жалкування та принагідно дякуємо за Вашу активну позицію та  інформацію,  яка допомагає налагодити процедуру попереднього запису та організацію прийому пацієнтів.

З повагою, головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П. Павлусенко