Головна / Бокове меню / Відгуки та пропозиції

Відгуки та пропозиції

Звернення від Мартинюк А.В.

    Від щирого серця, висловлюємо подяку всім працівникам хірургічного відділення ✓1, цмл✓2 в якому лікувалася моя мама Ратуша Т. С. з 15.11.17 по24.11.17. , а  особливо її лікарю, завідуючому хв√1 Померляну Віктору Антоновичу. Моя мама не проста пацієнтка, а з супутніми хворобами. Ми дуже хвилювалися за її життя. Але  після першого огляду Віктором Антоновичем, зрозуміли, що мама в надійних руках. Його привітність, добрі слова, щира усмішка заспокоїли нас і дали надію.
    Операція пройшла успішно. Віктор Антонович лікар від Бога. Безмежна вдячність Вам, та вашим колегам за професіоналізм та турботу, уважність та щиру допомогу.
    Бажаємо Вам міцного здоров'я, сімейного благополуччя, натхнення і процвітання у вашій не легкій роботі.

І ще, хотілося б сказати, велике спасибі БО "Лікарняні касі" за забезпечення всіма  необхідними  мед. препаратами.

 Громадянці Аліні Мартинчук

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 м. Житомира повідомляє, що Ваше звернення від 15.12.2017р щодо подяки завідуючому хірургічним відділенням №1 Помирляну В.А. та медичному персоналу даного відділення взято до уваги. На найближчій оперативній нараді 19.12.2017р. буде оголошено подяку Помирляну В.А. й співробітникам відділення та в подальшому буде враховано  при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

 

Звернення від 09.08.2017

Висловлюю щиру подяку всім працівникам лікарні №2, з якими я стикалася під час мого лікування у період з 02.07.2017 по 27.07.2017 року.
        Один мудрець сказав, що: «Лікар - це Божі руки на землі». Саме такі руки лікарів та медичних сестер відділення реанімації врятували мені життя.
       Немає на світі мабуть таких слів, якими можна було б висловити подяку цим людям. Я знаю, як увесь медичний персонал цього відділення турбувались про мене. Тому хочу подякувати їм всім за тепле та чуйне відношення, людяність, доброту і розуміння. Недоспанніі ночі, духовна підтримка, медичні консультації - це безцінна праця кожного, хто є частиною цього відділення.
       Особливу подяку хочу висловити лікарям Шутенку Василю Миколайовичу, Зіньковському Олегу Дмитровичу та Тимціву Івану Івановичу. Шановні рятівники людського життя! Вашій професії немає рівних. Ви своїми золотими руками творите чудо. Спасибі Вам за Вашу професійність. Ви з честю виконуєте клятву Гіппократа. Нехай щастить Вам і Вашим сім’ям.
 Також хочу висловити слова вдячності медичним сестрам, робітникам столової та молодшому персоналу відділення кардіології. Дисциплінованість та порядність - притаманні кожному працівнику цього відділення. Увесь медперсонал коректний, ввічливий, небайдужий до потреб хворих. У відділенні проводять всебічне медичне обстеження, усі призначення виконують вчасно і пунктуально.
 За високий професіоналізм, індивідуальний підхід  до кожного  пацієнта, за бажання допомогти позбавити болю, недугів, незручностей та зробити все можливе, щоб перебування у відділенні було максимально приємним і комфортним хочу висловити слова подяки також завідуючому відділення - Кутньому Олесю Івановичу. Бажаю йому здоров`я, наснаги та успіхів у цій благородній справі!
        Ще хочу подякувати лікарю Паламарчуку Михайлу Яковичу та медсестрі Колесник Валентині Миколаївні, які чергували в день коли я поступила до лікарні та кваліфіковано надали мені першу медичну допомогу.
        Крім цього, хочу сказати велике дякую керівнику медичного закладу - Павлусенку Віктору Петровичу та начмеду лікарні Кухаруку Ігорю Васильовичу за вміння організовувати лікувальний процес, який є основою для одержанні позитивних результатів лікування. Чистота у відділеннях, створення найкращих умов для хворих, увага до кожної дрібнички показує досвідченість керівництва та професіоналізм підібраного персоналу.
        Приємно усвідомлювати, що у нашому місті є медичні установи з такими професійними лікарями та високими стандартами якості медичного обслуговування.

Громадянці Лідії Лук'янчук

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 м. Житомира повідомляє, що Ваше звернення від 09.08.2017 щодо подяки лікарям та медичному персоналу приймально-діагностичного відділення, відділення анестезіології та інтенсивної терапії, завідувачу міським центром ішемічної хвороби та некоронарогенних захворювань серця взято до уваги. На найближчій оперативній нараді 15.08.2017 буде оголошено подяки всім зазначеним співробітникам і в подальшому буде враховано  при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

Головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П.Павлусенко

Звернення від 07.08.2017

Від щирого серця дякую всьому персоналу терапевтичного відділення, де проходила лікування у липні 2017 року. Скрізь чистота і порядок. Медсестри завжди уважні та доброзичливі. Сестра-хозяйка - це дійсно хозяйка.
Особлива подяка лікарю-ревматологу, ПРОФЕСІОНАЛУ, Музичук-Ситій І.М.
Інго Михайлівно, дай Вам Бог добра і здоров'я, залишайтесь завжди такою вродливою, щирою і шанованою жінкою!
З повагою, Шабінська О.Д.

Громадянці Олені Шабінській

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 07.08.2017 щодо подяки лікарю ревматологу Музичук-Ситій Інзі Михайлівні та персоналу терапевтичного відділення і особливо сестрі-хозяйці взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 08.08.2017 року і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

Головний лікар КУ ЦЛМ №2 В.П.Павлусенко

Звернення від 27.07.2017

Прочитала на сайті "КУ ЦМЛ №2 постійно проводяться заняття у «школі відповідального батьківства»"
Цікаво, я стояла на обліку по першій, і поки єдиній, вагітності, і мене жодного разу не запитали чи хотіла б я щось дізнатися, послухати, прийти з чоловіком до цієї школи....

Громадянці Олені Павлівні

У  відділенні жіночій консультації поліклініки КУ ЦМЛ № 2 постійно функціонує «Школа відповідального батьківства». Тренінгові зали для проведення групових занять з відеолекторієм розташовані на четвертому поверсі  поліклініки  за  адресою: м. Житомир, вул. Л.Українки, 16.

Заняття проводяться згідно графіку в дві зміни.

Дізнатися про тематику занять та графік їх проведення можна у дільничного  акушер-гінеколога або дільничної акушерки (інформацію вагітній надають при першій явці в жіночу консультацію, коли беруть жінку на диспансерний облік з приводу вагітності ).  Також цю ж інформацію   можна отримати з  графіку проведення занять школи, яке розміщене на вхідних дверях тренінгових зал «Школи відповідального батьківства».        

Дякуємо за Ваше звернення!                  

Головний лікар КУ ЦМЛ № 2 В.П.Павлусенко

Звернення від 10.07.2017

До вас одне питання чому ваші терапевти особливо Данилюк відмовляє у виписування препаратів для лікування  через лікарняну касу,опираючись на те що ліки з лікарняної каси не є ефективними. Звісно їм же краще працювати з медичними представниками які будуть він за їхні виписки приносити подарунки та гроші?!!!

Громадянці Хас Аліні

Повідомляємо Вас, що дійсно згідно записів в медичній карті амбулаторного  хворого,   Ви   звертались   до   лікаря   загальної   практики Данилюк  І.А.,   яка  провела   Вам   огляд  та  встановила  діагноз:  ГРВІ,  та було призначено лікування. По  даному діагнозу  благодійна організація «Лікарняна каса» не відшкодовує витрат.

Згідно  Вашого  ствердження  про  те,  що  лікар Данилюк І.А.  співпрацює з  медичними  представниками,  на  сьогоднішній  день  фактів  та  доказів  про таку  співпрацю  немає.

Дякуємо за Ваше звернення!

Головний лікар КУ ЦМЛ №2 В.П.Павлусенко

Звернення від 17.05.2017

У квітні 2017 року проходила курс лікування в неврологічному відділенні. Зазвичай люди скаржаться на медиків, але ось мені у даному відділенні було дуже добре.Тому, щирі слова вдячності й шани хочу адресувати всім працівникам цього відділення. Чистота, чіткий розпорядок роботи, високий професіоналізм персоналу – так можна охарактеризувати роботу цього відділення.
Особливі слова подяки хочу виразити моєму лікуючому лікарю- Павлусенко Олені Леонідівні за правильний і вчасно встановлений діагноз, за ефективне лікування та толерантне ставлення до хворих. Є лікарі по спеціальності, а цей молодий лікар - від Бога. Вже після першого прийому розумієш, що це грамотний спеціаліст, професіонал своєї справи. Крім того, вона добра, привітна, душевна, щира, з відкритим серцем та хвилюється за кожного свого пацієнта.
Велике людське спасибі Вам, Олено Леонідівно, за віддану працю! Хочу побажати Вам, міцного здоров’я, життєвого благополуччя, успішної трудової діяльності і чисельної вдячності пацієнтів.
Окремо хочу подякувати Світлані Владиславівні (вибачаюсь, що не знаю прізвища, але як мені потім стало відомо це головний бухгалтер лікарні). З нею я познайомилась у лікарні зовсім випадково, але таких доброзичливих та чуйних людей як вона, в життя зустрінеш не часто. Світлано, залишайтеся завжи такою милою, привітною та оптимістичною людиною.
Нехай всіх Вас береже Бог!

Антоніна Лук"янчук, 63 роки, м.Житомир

Громадянці Антоніні Лук'янчук

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 м. Житомира повідомляє, що Ваше звернення від 17.05.2017р. щодо подяки завідувачу неврологічним відділенням Павлусенко О.Л. та всім працівникам цього відділення, а також головному бухгалтеру Слонецькій С.В., взято до уваги. На найближчій оперативній нараді  буде оголошено подяки всім зазначеним співробітникам і в подальшому буде враховано  при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

Звернення від 8.05.2017

Моє життя йшло вже з відліком часу. Я потрапила в хірургічне відділення №1. Завдяки тій увазі, що була приділена мені, починаючи від завідуючого відділенням Померляну Віктором Антоновичем, і закінчуючи всім  медичним персоналом, які мене приймали, було відчуття, що я потрапила до санаторію, а не в лікарню. Все було оперативно та чітко обстежено і призначено операцію, дякучи чому, я зовсім не боялась оперування.
Хочу висловити щирі слова подяки всім працівникам, які працюють у цьому відділенні. Вони
уважні , чемні, чуйні.
Низький уклін лікарям, які мене оперували, а саме:
Помирляну Віктору Антоновичу - зав. хірургічним відділенням, Кухаруку Ігорю Васильовичу - заступнику головного лікаря по медичній частині, Шутенку Василю Миколайовичу - зав. ВАІТ (відділеня анастезіології та інтенсивної терапії).
В нашому столітті новітні технології медичного обладнання досягли апогею, і я попросила б взяти це до уваги Місцеву владу і підприємців та допомогти лікарні придбати техніку нового покоління, адже в таких руках  вона допоможе врятувати багато життів.
Низький уклін всьому хірургічному відділенню. Процвітання і новаторства.

З повагою Вікторія Анатоліївна Німенко

Громадянці Вікторії Німенко 

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 08.05.2017 щодо подяки завідувачу хірургічним відділення №1 Помирляну Віктору Антоновичу, завідувачу відділенням анестезіології та інтенсивної терапії Шутенку В.М. та заступнику головного лікаря з медичної частини Кухаруку І.В. взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 23.05.2017 року   і в подальшому буде враховано при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

Звернення від 30.03.2017

У березні 2017 року ми проходили лікування у хірургічному відділенні №1 ЦМЛ №2 та хочемо подякувати завідуючому відділення Померляну Віктору Антоновичу та лікарям хірургічного відділення Невмержицькому Василю Савичу, та лікарю Остапчуку,  за уважне та шановливе віддношення до хворих. Відчувається високий професіоналізм та оперативність у Ваших діях, від яких залежить здоров'я та життя хворих.
Лікарі терплячі та уважні до пацієнтів, особисто, по кілька разів на день заходять до палати та координують весь процесс лікування, навіть у неробочий час.  Стільки любові і уваги зараз рідко побачиш у нашому світі.
Завдяки таким лікарям мир стає добрішим. Ви робите свою справу з любов'ю і Богом у ваших сердцях.
Крім того, нам сподобалась і злагоджена та чітка робота добре підібраного коллективу ХВ №1 та харчоблоку.  Медсестри з увагою ставилися до кожного пацієнта. Дякуємо Вам і бажаємо здоров'я і процвітання!
Вдячні пацієнти: Васильєва В., Скалозуб К., Багатова М. та Пивовар П.

Громадянці Валентині Васильєвій

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 30.03.2017 щодо подяки завідувачу та лікарям хірургічного відділення №1 взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 04.04.2017 року   і в подальшому буде враховано  при нагородженні з нагоди державних та професійних свят.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

Звернення від 28.01.2017

Хочу висловити сердечну подяку всьому персоналу ХВ №2.
Лікувався я з 10.01.17-20.01.17 і за ці 11 днів я жодного разу не почув та не побачив зневажливого чи байдужого ставлення, погляду чи слова.
Моїм лікуючим лікарем був завідуючий відділенням Анатолій Олександрович Мельничук - професіонал своєї справи. Він особисто був присутній на кожній перев'язці (навіть в суботу), робив огляд, давав настанови. Також видно, що в нього налагоджений зв'язок з колективом і той його поважає.
Медсестринський склад з увагою ставився до кожного пацієнта, був терплячий до забаганок хворих.
Якщо б держава забезпечувала придбання ліків (хоч на страховій основі, хоч в інший спосіб) та краще фінансувала харчування, то лікарня б перетворилася на справжній санаторій.
Ще раз дякую всьому колективу ХВ №2 за їх вкрай важливу та важку справу.

Громадянину Горбуліну Олексію

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 28.01.2017 щодо подяки лікарю Мельничук Анатолію Олександровичу, а також персоналу хірургічного відділення №2 взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 07.02.2017 року.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

Звернення від 17.01.2017

01.01.2017 р. моя мама була доставлена швидкою допомогою до ЦМЛ № 2 та госпіталізована до кардіологічного відділення. 02.01.2017 р. лікар-кардіолог Олефір В. вийшов на роботу після свят, оглянув пацієнтів, призначив лікування та 03.01.2017 р. виявилось, що він перепитав прізвища пацієнтів в палаті і моїй мамі були призначені та введені препарати іншої пацієнтки (препарати були куплені за власні кошти). Тисячі вибачень ми вислухали від лікаря та завідувача відділення. Але факт залишається фактом. У мене питання: чому аналіз крові у відіділенні кардіології коштує фіксовану суму 180 грн., при цьому видається квитанція про сплачений, начебто, благодійний внесок на цю суму, 30 грн. - коштує УЗД серця (обов'язковий платіж, квитанція не видається), 30 грн. благодійний внесок у відділення? Чому пацієнтам відділення призначають ЕФГДС, при цьому не призначають УЗД нирок та щитоподібної залози?

Шевчук Л.М.

Громадянці Л.М.Шевчук

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 розглянула Ваше звернення від 13.01.2017 та повідомляє:

1) За погодженням сторін, Вам, 03.01.2017 були відшкодовані кошти за помилково призначені медикаменти.  На цьому конфлікт був вичерпаний, претензій до лікування та дообстеження не було.

2) Всі квитанції про сплачені благодійні внески видавались на руки або підклеювались в історію хвороби.

3) З інструментальних методів дообстеження була призначена ЕФГДС, враховуючи наявність у пацієнтки некронарогенного больового синдрому в грудній клітці, що необхідно для проведення диференційної діагностики коронарного болю та некоронарного, що часто спостерігається при виразковій хворобі шлунка та 12- палої кишки.

4) Показів на призначення УЗД нирок та щитоподібної залози у Вас не було, тому ці обстеження не проводились.

5) Дії лікуючого лікаря проводились в межах діючого "Протоколу надання медичної допомоги пацієнтам з гіпертонічною хворобою".

Дякуємо за ваше звернення!

З повагою, в.о. головного лікаря І.В.Кухарук

Звернення від 3.01.2017

Вже другий день не можемо дозвонитися і викликати лікаря!

Шакор А.

Громадянці Шакор А.

Ваше  звернення взято до уваги та розгляду адміністрацією КУ ЦМЛ №2. Від відповідальних осіб отримані усні та письмові пояснення.

З’ясовано: Ви  викликали лікаря на дім 02.01.2017 р., тобто  в  святковий день.  Амбулаторно-поліклінічна   служба   КУ ЦМЛ №2  в  цей день   виклики   лікарів   на  дім  не  обслуговувала. 02.01.2017 року в поліклініках КУ ЦМЛ №2 здійснювали  прийом  пацієнтів   лише чергові лікарі з 9.00 до 12.00. Тому Ваш виклик лікаря на дім був переадресований на 03.01.2017 року. Сімейний лікар відвідав Вас на дому також 03.01.2017 року.

Повідомляємо також, що виклик лікаря на дім можна здійснити за телефонами: 42-67-30 та 42-48-55. Телефони  для  довідок  реєстратури: 42-48-58 та 42-48-62.

 Дякуємо за ваше звернення! 

З повагою, головний лікар Павлусенко В.П.

Звернення від 16.12.2016

У листопаді цього року я находилась на лікуванні в лікарні.

Хочу висловити подяку завідувачці приймального відділення Грибан Світлані Володимирівні за високий професіоналізм, увагу до хворого. Я згодна з іншими відгуками про цього лікаря - справжній фахівець своєї справи.

Ще раз хочу відмітити роботу фізіотерапевтичного відділення лікарні на високому рівні. Це відділення відіграє важливу роль у реабілітаційному періоді лікування хворих. Я задоволена наслідками лікування в цьому відділенні. І працівники відділення виконують професійно свою роботу.

Не можу не відмітити роботу працівників харчблоку.  Я із задоволенням харчувалась, Супчики, кашки, салати мали відмінний смак.  Дуже вдячна працівникам харчблоку за їх професіоналізм. Так тримати.

З наступаючим святом чудотворця. Достатку, затишку й душевного родинного тепла. Святий Миколай хай освятить вас і благословить на добрі справи.

Громадянці Левковській С.В.

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 16.12.2016 щодо подяки лікарю Грибан Світлані Володимирівні, персоналу фізіотерапевтичного відділення, а також працівникам харчоблоку взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 20.12.2016 року.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, головний лікар В.П.Павлусенко

 

Звернення від 14.11.2016

У березні цього року я була прооперована в травматологічному відділенні лікарні. Оперував завідувач відділення Хіміч Микола Миколайович. Упродовж березня-квітня ц.р. я була під наглядом Миколи Миколайовича, хоча у квітні був у відпустці.  Щиро дякую за відношення, високий професіоналізм. Ставлення до хворих прекрасне всіх працівників відділення. Так тримати.
Хочу відзначити лікаря - травматолога   Кухарука Максима Ігоровича за вмілий підхід та увагу до пацієнтів, досвідченість.
Подякувати лікарю- анастезіологу Салькову Миколі Генадійовичу за турботу  та професіоналізм.
Дуже вдячна всьому колективу фізіотерапевтичного відділення за людяність, відношення до пацієнтів. Окрема подяка завідувачці фізіотерапевтичного відділення  Кухарук Людмилі Василівні та старшій медсестрі Гуровій Світлані Василівні за їх професіоналізм, турботу за хворих.
Щиро дякую лікарю- отоларингологу Бугайовій Тетяні Павлівні за високий професіоналізм, чуйність.
З 2013 року мені поставили діагноз: двосторонній тубоотіт. З кожним роком стан мій погіршувався. Лікувалася у багатьох лікарів  поки Бог не звів мене з Тетяною Павлівною. Це лікар від Бога. Вже 1,5 року хвороба мене не турбує.
Дякую Вам всім за Вашу турботу за хворих, наснаги Вам люди в білих халатах. Здоров"я і щастя в особистому житті. Нехай Матінка Божа Вам в усьому допомагає, а Ісус Христос здоров"я Вам посилає на многії літа.
Пропозиція: На той час ( у березні місяці цього року) були наріканні  хворих на роботу приймального відділення щодо прийому їх на планове лікування. Хворі вимушені були чекати прийому 1-1,5 години.
Надіюсь, що на даний час робота влагоджена.

Громадянці Левковській С.М.

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 14.11.2016 щодо подяки лікарям Хімічу Миколі Миколайовичу, Кухаруку Максиму Ігоровичу, Салькову Миколі Геннадійовичу, Кухарук Людмилі Анатоліївні, Бугайовій Тетяні Павлівні та старшій медсестрі ФТВ Гуровій Світлані Василівні взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 15.11.2016 року.

Щодо роботи  приймально-діагностичного відділення повідомляємо, що дане питання постійно знаходиться на контролі та вживаються заходи щодо зменшення часу перебування пацієнта в приймально-діагностичному відділенні. В основному лікарня працює в ургентному порядку, що становить 80% пацієнтів і лише 20% планових, тому час перебування у відділенні не завжди можливо зменшити.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, головний лікар В.П. Павлусенко

Звернення від 02.11.2016

Хочу висловити слова подяки приймальному відділенню ЦМЛ-2 та особисто його завідуючій Грибан Світлані Володимирівні.
Не дивлячись на молодий вік, Світлана Володимирівна - справжній фахівець своєї справи. Мені довелося звернутися за допомогою і я була вражена турботою, повагою і, саме головне, великою компетентністю лікаря. До Світлани Володимирівни доводилось звертатись і у вихідний, і пізно ввечері, і кожного разу отримувала дуже важливу і необхідну допомогу, а моєму брату вона справді врятувала життя.
Якби було більше таких лікарів та людей!
Хочеться побажати Світлані Володимирівні всього самого найкращого в житті і щоб її компетентність і професійні здібності достойно оцінювались!

Хайдеггер М.А.

Громадянці Хайдеггер М.А

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення щодо подяки приймальному відділенню та завідуючій Грибан Світлані Володимирівні взято до уваги. На найбличій оперативній нараді їм буде оголошено подяку.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, адміністрація КУ ЦМЛ №2

Звернення від 24.10.2016

Висловлюю подяку зав. відділенням кардіології Кутньому Олесю Івановичу та усьому мед. персоналу.

Голубова А.А.

Громадянці Голубовій А.А.

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення щодо подяки зав. відділенням кардіології Кутньому Олесю Івановичу та медичному персоналу взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді.

Дякуємо за Ваше звернення!

 

З повагою, головний лікар В.П. Павлусенко

Звернення від 29.08.2016

Доброго дня! Звертаюсь до вас зі скаргою. Скільки аже можна терпіти побори в вашому лікувальному закладі? Я громадянка, що обслуговується в поліклініці по місцю проживання, хоч я не приписана, маю сплачувати благодійний внесок за обслуговування? А нічого, що в нас медицина безкоштовна? А якщо я не сплачу, мені не нададуть медичну допомогу? За довідку - внесок, за виклики - внесок, за папір, до якого я не маю відношення - внесок) Я бажала б сплатити внесок самостійно за якісну роботу та результат, але платити бозна за що, за однохвилинний огляд в кращому випадку - погодьтесь, це нахабство. Та й дякувати я б хтіла лікарю особисто, а не в якийсь незрозумілий благодійний фонд. Окреме питання - аналізи. Якщо я маю платити ще й за аналізи, то чому державні гроші не йдуть на реактиви? Чи все-таки йдуть, але трохи не туди?) А ще профогляди. Чому я маю платити за профогляди? Це за що - за огляд лікарів, чи аналізи, чи рентген? Але ж в нас все безкоштовне! Причому моя подруга, яку це обурило я вона про це заявила, платила 30, а я 50 грн? Від чого залежить сума? Від підвішеного язика? Ð!

Вцілому, безлад. Вже давно ходжу в приватну клініку (ред.), задоволена обслуговуванням, та знаю, за що я плачу. Я я не одна. І не дивно, що в вас щороку дедалі більше падає відвідуваність. І це ще не кінець.

 

Громадянці Софії В.

Адміністрація Комунальної установи «Центральна міська лікарня №2» розглянула Ваше звернення та повідомляє наступне.

Отримання, облік та використання благодійних внесків в установі здійснюється на підставі Наказу КУ ЦМЛ №2 від 31.12.2013 року № 206. Інформація, щодо отримання та використання благодійних внесків розміщена в кожному структурному підрозділі установи на інформаційних стендах.

Обсяг медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам залежить від кількості наявного населення міста (району, області). Фінансування міських закладів охорони здоров’я здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством України, відповідно кількості наявного (приписного) населення на підставі даних Головного управління статистики в Житомирській області. Та згідно  ст. 38 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», передбачено Ваше право на вільний вибір лікаря і лікарського закладу, а саме:

  • Кожний пацієнт, який досяг чотирнадцяти років і який звернувся за наданням йому медичної допомоги, має право на вільний вибір лікаря, якщо останній може запропонувати свої послуги, та вибір методів лікування відповідно до його рекомендацій.
  • Кожний пацієнт має право, коли це виправдано його станом, бути прийнятим у будь-якому закладі охорони здоров'я за своїм вибором, якщо цей заклад має можливість забезпечити відповідне лікування.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, в.о. головного лікаря І.В.Кухарук

 

Звернення від 23.08.2016

Шановна Водяницька Світлано Володимирівна!!!

Хочу висловити Вам свою безмежну вдячність за мудре слово, легку руку та ангельське терпіння. Коли я увійшла до кабінету, Ваша посмішка позбавила страху та вселила віру в гарне майбуття. Ви коло людей,  як та бджілка біля квіточок.  І одному Богу відомо, яка важка і виснажлива та праця.

Бажаю Вам наснаги та життєвої сили. Нехай доброта сто разів повертається до Вас.

З повагою, Бронюк Ганна Семенівна

 

Громадянці Бронюк Ганні Семенівні

Адміністрація КУ ЦМЛ №2 повідомляє, що Ваше звернення від 23.08.2016 щодо подяки лікарю Водяницькій Світлані Володимирівні взято до уваги та оголошено подяку на оперативній нараді 30.08.2016 року.

Дякуємо за Ваше звернення!

 

З повагою, в.о. головного лікаря І.В.Кухарук

Звернення від 17.06.2016

Із вдячністю вітаю колектив хірургічного відділення №2 і в їх особі всіх працівників ЦМЛ № 2 із професійним святом! Спасибі Мельничуку Анатолію Олександровичу,Борисенку Геннадію Павловичу та їх колективам за професіоналізм та людяність.
Ви життя рятуєте,
Зубки попломбуєте,
Лікуєте кожен день,
Кашель,нежить і мігрень,
Допоможете на світ,
Малечі родитися,
І серцю старенькому,
рівно в грудях битися.
Дай вам Бог за це-здоров'я,
самим не хворіти,
В радості й добрі,сто років,
Ще людям служити!
А від держави достойної зарплатні! Успіхів у всьому!
Одна із вдячних  пацієнток.

Шановна Ірина Т.

Широ дякуємо Вам за привітання! Будьте здорові та щасливі!

З повагою, адміністрація КУ ЦМЛ №2

Звернення від 10.05.2016

18 квітня 2016 року ми звернулись до судинного хірурга, який здійснює прийом в поліклініці лише 2 години на добу, Буковського Сергія Пилиповича. Лікар не відволікся від мобільного телефону, і через плече відповів, що біль в стопах, пальців ніг та їх посиніння, його не стосується, і сказав, що нам необхідно йти до старшої сестри.

Вважаю, що таке відношення до пацієнтів є неприйнятним!!

 

Громадянці Катерині Назарівні Н.

Ваша скарга, стосовно дій судинного хірурга Буковського Сергію Пилиповичу, розглянута комісійно. Повідомляємо, що факти порушення медичної етики та деонтології підтверджено. Лікарю Буковському Сергію Пилиповичу вказано на неприпустимість безвідповідального ставлення до роботи. При повторенні подібних фактів, буде ставитися питання про звільнення з роботи.

Дякуємо за Ваше звернення!

З повагою, адміністрація КУ ЦМЛ №2

 

Звернення від 10.05.2016

18 квітня 2016 року після жахливого відношення до пацієнтів лікаря Буковського Сергія Пилиповича, медична сестра Ніжник Наталії Володимирівни. виявилась абсолютно протилежністю. Повага, турбота та привітне відношення до пацієнтів лише радує та надихає! Також низький уклін Борисенко Геннадію Павловичу. Він лікар від Бога. Незважаючи на зайнятість, він дбайливо поставився до пацієнтки, детально відповів на всі питання. Завдяки пану Борисенко, я відновила свою віру в те, що лікарі можуть бути справжніми. Такому ставленню до пацієнтів треба вчитись кожному. За такими лікарями майбутнє нашої медицини.

 

Громадянці Ка